No hitto...äkkiä ettimään. Thanx.
Printable View
Eli tuolta löytyy hcigar vt200 hyllystä jos jotain laite kiinnostaa Temperaturkontroll
Perkele ku en muista kenestä on kyse :thinking:
Meinaatteko erästä kotimaista modaajaa.
Ei nyt puhuta nimistä, mutta larmaanhan tässä viitataan siis. Epäilen kyllä että olis mitään yhteyksiä mihinkään tulleihin.
Vai hän jolla on tapana sahailla sitä oksaa jolla itse istuu...
Ei larmalla riittäis äly tuommoseen, itse mietin kahtakin vaihtoehtoa, nimimerkki alkaa joko k:lla tai r:llä :whistle:
Jos nyt oikeasti joku yksittäinen henkilö olisi tämän takana, niin epäilisin kyllä ihan muuta henkiköä. Jätän kyllä sen kummemmin herran tai rouvan nimeämättä.
Voi paska jäin kiinni :(
En minä!
Mistä oli kyse [emoji15]
Niin siis ehkä tuo mun aiempi juttu olikin vain viekas harhautusjuoni, jolla peittelen jälkiäni. Eipä näistä tiedä!
Otampa minäkin tässä sen verran kantaa tähän keskusteluun kun mitä ilmeisemmin paavo viittasi minuun mahdollisesti tuossa viestissä tuolla R nimimerkin alkukirjaimella niin nyt kyllä kannattee niitä foliohattuja vähän löysätä. Vaikka mä olen kyssin ja teidän kanssa riidellytkin ja hullu olen niin niin pösilö en kuitenkaan ole että kenenkään toimeentuloa lähtisin tällä tavalla vaikeuttamaan jotenka minut voi kyllä laskea pois tästä keissistä. Tiedän varsin hyvin millasta on olla yrittäjä enkä tietentahtoen lähtis kenenkään yritystä pilaamaan. Vaikkakin olen kyssille kännissä näin uhakaillutkin. Ja jos enempää tulee vihlailuja tähän suuntaan niin todisteet kehiin niinku olis jo. alkaa meinaan aikuisten oikeesti vituttaan jos mua edes yritetään yhdistää tällaiseen paskaan mukaan. nyt valot päälle oikeesti.
Ja jos et paavo minuun viitannu niin my bad, olen pahoillani.