Terminä tauko kuullostaa jo oudolta :D kahtena päivänä vois keretä tauon pitää viikolla, mutta silloinkin lähtee mielummin ajoissa kotiin. :D
Printable View
Terminä tauko kuullostaa jo oudolta :D kahtena päivänä vois keretä tauon pitää viikolla, mutta silloinkin lähtee mielummin ajoissa kotiin. :D
Temonen olis vaan ite halunnut olla mukana höpisemässä mukavia :angel:
Itse seuraan sivusta, kuinka tilanne etenee.. Tiettyyn pisteeseen asti :lol:
Olipa yllätys kun vapereseptin kirje saapui tullinteippien kera, myös kuitti puuttui.. :confused:
e: sivu taaksepäin selvensi asiaa. Ristus mitä urpoilua taas tullilta.. :facepalm:
e2: vapetalon kirjeestä olikin kysymys.
Noniin maistuuko duuni? Mulle kuuluu vähän kaikenlaista. Erosin muijasta :/ Ja sain työn missä palkka nous heti 3e tunnilta verrattuna entiseen + 3-vuorotyö, eli rahaa jää helvetisti paremmin käteen :) Nyt sitte uutta autoa ettimässä.. Ainiin ja vietin viikon espanjassa hermolomalla pari kk sitten, oli hauskaa :D
Mikäs se on nykyään paras subohm clearo? Rda kamat ei nappaa enää pätkääkään.. Ja joku modikin oia kiva, puffilta pitää löytyä koska alennus :)
Nappaas Sipsi supertank puffilta. On Mylly [emoji106]
Supertank, crown tank tai smokin tfv4. :)
Eikö tuossa Supertankissa oo jotain silicapaskaa niissä atopäissä?
Mun mielestä on ihan punpulii?
Ripperssin videolla oli samaa mitä v-1 atlantiksen päissä. Liekkö haittaa kun ei kuiviltaan vedä :lol: