Rellu menee vaikkaa kuuhun kun laitat "luottolieket" sisälle ja pusket täysille
Saahan nykyään VTC:llä huurujen lomassa myös pelata pelejä
Printable View
Tämmöne dipperi sitte saatana http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...c0bf38c04e.jpg
Jos et tykkää ostan pois [emoji106]
Pitkät hoksottimet, mutta nyt vasta tajusin tän jasson jo päiviä käyttämän läpän... :DLainaus:
Alkuperäinen postaaja jasso
Copsa on kuollu :(
Siis tämä tanskalainen salmari neste guru??
Just se.
No voi per*e! Mitenköhän tämä vaikuttaa nesteiden saatavuuteen? Pitääkö alkaa hamstraamaan Copsan nesteitä?
Se on hienoo ku tilaat kaiken maailman tankkeja ja drippereitä huomataksesi että voittajalaite on löytynyt jo ajat sitten. Subtank rba päällä. :D 20w ja ilmat minimiin. Mitä niillä pilvillä tekee.
Subtank ja claptonia rba.han. 30 wattia ja hormit auki. Enjoyment guaranteed.
Tulipa mieleeni, että mitä sanoo laki tilanteesta, jossa ulkomaille, mutta EU, rekisteröidystä verkkokaupasta tilaa niksallista nestettä, joka sitten LUOVUTETAAN kyseisen puljun Suomalaisesta toimipisteestä?
Tuossahan ei Suomesta osteta yhtään mitään eikä etämyyntiä tapahdu.
Eikös noissa kielloissa ole vakiomuoto: myydä tai luovuttaa ihan tuon estämiseksi. Nyt ei kapulalla pääse tarkemmin lähteitä kaivamaan.
Copsan Custardia laitetaan tankkiin iltasella.
Taas on kevät ja pyöräilijöiden määrä on lisääntynyt. Puolella ei ole hajuakaan väistämissäännöistä ja niistä vielä melko suuri osa yritttää tulla auton alle melko lujaa. Just eilen katoin että toi Jonne ei kyllä pysähdy, joten sain itse väistettyä. Vastapainoksi puolet autoilijoistakaan ei tunnu tuntevan noita sääntöjä. Jokatapauksessa, Pyöräilijä olitpa oikeassa tai väärässä, sua sattuu ihan vitusti kun jäät alle. Ei ehkä kannata vetää täysillä suojatielle.
Yhtä pahoja on vanhat Suzuki PVt joista on talven jäljiltä valot pimeänä. Yksi halusi toissapv tapattaa itsensä ja kaverinsa.
Suojatiet on nykyään kyllä sellainen paikka, mitä moni autoilija ei kunnioita yhtään tai eivät tiedä väistämissääntöjä. Jalankulkijat sekä pyöräilijät (taluttavat) väistävät autoja, eikä päinvastoin kuten kuuluisi. Ihmeellisesti tuo on kääntynyt päälaelleen...
Kyllä minä vedän täysillä suojatielle jos mulla on siihen oikeus, kivat kipurahathan siitä saa jos jää auton alle :)
Jostain muistini syövereistä harsoo esiin muistikuva jossa jossakin maassa (tahi kaupungissa) poistettiin liikennevalottomat suojatiet. Autottomien kuolemat laski selvästi. Syy= Tienylittäjän oli todella tarkkaan katsottava milloin ylittää ja näennäinen suojatie ei ollut tuomassa katteetonta turvaa.
Kyllä täällä ihan kivasti tuntuis pääsevän tien ylitse. Haluavat vissiin tsekkailla Naamiksen persettä.
Olisi paljon selvempää jos autoilla olisi etuajo-oikeus jalankulkijoihin ja pyöräilijöihin nähden ;)
TJ 35, suurin osa tietää mihin :)
Iltaa vaan arvon höyryävä kansa.
Huoh. Viimeinen lomaviikko 7 viikon lomaputkesta pyörähtää käyntiin. Ikkunat pesty. Lämpövoimayksikön polttoainesauvat pinottu tulevaksi talveksi. Vierailtu naapurimaissa. Silti tunne,että oilishan tässä jotakin muutakin voinut tehdä. Taidanpa juopotella tulevan viikon jotta työhön paluu tuntuisi pelastukselta. Muutoion tähän jouten oloon tykästyy liiaksi.
Tomppa antaa klooni buddhansa tutkimus käyttöön mulle..
Pyöräilijät tuntuu kuvittelevan että heillä on oikeuksia enemmän kuin onkaan suojatiellä, eivät tajua ettei edes pyörätien jatke tarkoita automaattisesti että heillä olisi etuajo-oikeus. :D Mutta arkusta on tosiaan hyvä huutaa että minäpä olin oikeassa.