Mäkin yritin jo vaimolle kertoa hellävaraisesti että nyt kun on omakotitalo niin pitää ostaa mönkkäri "lumitöihin" :D Tosta 200m päästä lähtee reittejä ympäri ämpäri, on möyhintä ja lepposempia latuja.
Printable View
Mäkin yritin jo vaimolle kertoa hellävaraisesti että nyt kun on omakotitalo niin pitää ostaa mönkkäri "lumitöihin" :D Tosta 200m päästä lähtee reittejä ympäri ämpäri, on möyhintä ja lepposempia latuja.
Täällä selitettiin kanssa "lumitöistä"... Joopa joo... :laugh:
Kymppitonnin kerho saanut näköjään uuden jäsenen, herra numero 4. :thumbup:
tuittu oli (kerrankin :laugh:) oikeassa, tämä Garage Ice Teahan on erittäin hyvää.
Otin sitä Hard Lemonadeakin tölkin, se menee kohta testiin kun tämä on tyhjennetty. Tätä pitää ostaa lisää...
Pave vanha räkäjuoppo :D
Mulle ei uponnut toi ollenkaan, maistui vanhaksi menneeltä limulta.
En oo ennen maistanu. Saunassa en osaa juoda mutta näin saunan jälkeen kyllä. Minä en kyllä googlella onnistu persikkaa löytämään?
Ai niin, paha haju tässä on, mutta eipä tätä haistella tarvi :D
Näistä kaupan litkuista mulla on kierrossa sol limellä, kova limu ja happy joe.n kuiva omenasiideri. Oluena menee krusifi..kruse... krusovits.. krušovice.
Kolme Garage-tuotetta on olemassa, Ice Tea, Lemonade, Punch...
"Garage Hard Punch on saanut vaikutteita punchista eli boolista. Juomassa maukas viinirypäle saa uudenlaista särmää inkiväärin kaverina".
Maistelin pari viikkoa takaperin. Ei huono mutta ei jatkoon..
Liite 26490
Hyvää on tämä Hard Lemonadekin. Ei kyllä ihan niin hyvää kuin Ice Tea, ja tässä maistuu käyminen läpi kun tarpeeksi maiskuttelee. En osta jatkossa.
Mä en oo pitkään aikaan ostanut muuta kun Sandelssia. Ja tilanteen tullen 4-Sandelsia alkosta. Toi 4 on kyllä jotenkin vielä parempaa, paljon pehmeämmän makuista kun perus kolmonen.
Suosittelen tutustumaan garagen oluisiin ! Inkivääriversio kylmänä ja kunnon steikki kylkeen niin avot. 👍
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Helvetti, ainut inkivääriolut mikä meikäläiselle maistuu juurikin. Muut ei iske yhtään. Enemmän vehnäolut miehiä 👍
Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
Oluessa on tärkeintä että sitä riittävästi ettei kesken lopu:cheers:. Lähetetty minun nettiliittymästä näppäimistöllä.
Tarvis kyllä mennä korkkaa se Porin huurukauppa
Koska mennää porukalla ?
Ota tämä myös sieltä matkaan, on meinaan hyvä RTA tankki:)ScandiVape.eu :: Sense herakles RTA
Otin sieltä tämän http://scandivape.eu/tankit/sense-herakles.html viime reissulla, ko ei oo jaksanu enää noita rba juttuja nyppiä. Muuten hyvä, mut alatäyttö ja nesteenkulutus pomppas 15 milliin päiväs. Tuntuu kovin hurjalta ajella 70 watilla, kun on tottunu siihen 28...
Niin sitä minä juuri täs ajoin takaa. Jos ajelee seittemääkymppiä niin toki se on sitten janpinen peli.
Höpö höpö
Liite 26503