Mun mielestä naiset on paljon helpompia ymmärtää ja käsitellä kuin miehet. Elämä naisen kanssa olisi harmoniaa.
Printable View
Jaaha.
Jätkät, ei astuta nyt ansaan. Ruokkiminen kasvattaa!
Eihän tommosella tuhnulla tee mitään... Googletas "bullwhip" niin johan toimii. ;)
Elämä ilman naisia olisi helppoa, mutta ilman niitä lähes mahdotonta :)
Jokaanen nainen joka väittää että miehet on perseestä, ei vielä oo seurustellu mun kanssa tai on mun exä. :evil:
Vai oonko vaan saanu tarpeekseni siitä miesten aliarvioimisesta, morkkaamisesta ja perseilyn yleistämisestä? :glare: Ei sillä, ihan asiallisia osa (yksi [1]) eksistä on, eikä ne kaikki parjaa miehiä. Ei vaan oo kemiat kohdannu. :D
Mutta vitsiksihän tuo oli tarkotettu, eikä pitäny sen enempää ruveta ruotimaan. ^^
Naiset; "miehet on perseestä. No ei ne oo. Mut silti. On ne loppujen lopuks ihan kivoja".
http://weknowmemes.com/wp-content/up...on-240x180.png
Ärsyttää kun vamosta loppuu akku 8wateilla akku, protank 3:en kiinni. Oon vähän humallassa :)
JES!
Noin 1kk-vanha ego vv akku sano ittensä irti tänä aamuna. eikä edes ensimmäinen ongelma ko. akun kanssa. ensin oli nappivikaa (sain puffilta kuitenkin uuden napin sekä varanapin) ja nyt ei tulita enään ollenkaan... valo vain palaa, tulitusta ei kuitenkaan tapahdu. jääpä pikkasen kakkan maku suuhun näistä säädettävistä... Viitsiikö sitä edes ottaa enään yhteyttä puffille tämän akun tiimoilta? ehkä sitten kun vähän hermot rauhottuu... X-(