Toista se oli inttikin 80-luvulla poijaat :whistle:
Printable View
Toista se oli inttikin 80-luvulla poijaat :whistle:
Silloin junatkin oli suklaata.:D
Tästä tulikin mieleen juttu tuolta intistä, joka liittyy samaan jätkään. Taustatietona sanotaan, että kaveri oli pirun laiha, mutta kunto oli hemmetin huono. Tiukkaa teki herralla polkea fillarilla ampuaradalle, jonne oli matkaa 4,5km! Noh, kaveri höpötteli et haluaisi spol-koulutukseen ja me pojat naureskeltiin koko juttua. Oli sitten hakenut sinne ja spol-päällikkö soitti meidän kapteenille ja tiedusteli millainen kaveri sieltä olisi tulossa.
Itse olin jeesimässä kirjuria lomalappujen kanssa, jotta ainakin oman lapun saisin päällimmäiseksi niin kuin palkkioksi avusta. Rustattiin niitä lomalappuja siinä kapteenin oven takana ja kuultiin koko episodi:
-ai, millainen kaveri?
-hyvä tyyppi kuule on tulossa
-ei mitään vemppoja tai mitään
-no miksi mää nyt sellaista sulle
-älä nyt Pasi, ei kai mä nyt sellaista tekis
-no hyvä juttu, kaveri tulee sinne aamulla kamat mukana
Jouduttu keksimään nimi kun ei muista ja vuorosanat on oikeassa suunnassa. Tarina kertoo, että spol-päällikkö oli soittanut muutaman viikon päästä helvetin vihaisena ja kapu oli vaan heitellyt lieskoja takaisin vanhoista kalaveloista mainiten. Aluksi oli tulossa 9kk jääkäri, mutta kaveri oli sen verran töhö, ettei sitä katseltu yhtään pidempään kuin 6kk.
Mutta hameita sitäkin enemmän?
Miehet, niillä ei ole mitään tekoa. Paitsi ehkä jalkarahina kun katsoo telkkaria.
Taisi olla Ylämaan rykmentti ja se oli KILTTI.:D
Sielläpä juuri :D
http://4.bp.blogspot.com/-ldxFe-Fcuf...d_1414120i.jpg
Pöh, amatöörit.
Silmätippoja saa apteekista.
Älä luota mihinkään mikä ensin vuotaa 5 päivää verta, eikä siltikään kuole.. :thinking:
Kohta lähtee TAAS yksi hameväen edustaja naapurin puolelle ja VG pamppu heiluu :rolleyes: