Niin määki + kalaa.
Flunssa viimeks kolme vuotta sitten :)
Printable View
Liha käyttöön ja Kala syöntiin.:lol:
Lihaa, kalaa, lintua, kananmunia :)
Just pistin gubbröraan 15 kananmunaa kiehumaan...
Ookkos varma et tolla pärjää illan.:rolleyes:
15 keitettyä kananmunaa, purkki anjovista, reilusti täysrasvasta majoneesia, 1 iso punasipuli. Niistä on hyvä gubbröra tehty.
Kivaa tää karppaaminen ku saa kaikkee herkkuja syödä ja vyötärö senkun kapenee :) 10 päivää ja 3,5kg takana vaik lauantaina söin blinejä ja muuta... Oikeen äijädietti [emoji173]
Näyttäs ettei olis mun laji. Kuihtuu olemattomiin tuollaisella menolla. Nyt 100 aika tarkkaan paino ja siitä ei kauheesti voi mennä alaspäin.:)
Hei nyt lieroproot. Vaimokkeelle tarvii nyt päivittää helppo, TOIMIVA liero. Ensimmäisen kerran rupes boget tökkimään... 8 tankkiin vaihdoin boget ja saatana 2 ekaa pukkaa palanutta. Eikä oo käyttäjästä kiinni ;) Nakkasin mäelle ja heitin deltan provarin nokkaan... Eli provarit tulis tankkien alle.
Ratkaisijalle virtuaali-jaxuhali palkkioks.
Jos sinulta löytyy tällainen härpäke ylimääräisenä niin hep ;)
Mulla ois vielä Protank 2, haluatko testiin? Atopäitä joudut tosin ite ostamaan kun niitä ei oo.
Onko sulla yhtään atopäätä, edes käytettyä siihen? Voin ottaa kyl testiin. Mites itellä käyttökokemukset?
Eli siis en ole kinuamassa mitään ilmaiseksi, kaipaan vain hyviä käyttökokemuksia tankeista. Ei haeta mitään ultimaattista höyry/makukonetta vaan toimivaa korviketta bogeille.
Protank 2 on edelleen mun mielestä paras clearo mitä oon testannu. Loppuvaiheessa käyttöikää rupesin tekemään niin että nykäisin silicat pois ja pistin pumpulisoiron tilalle, maku parani sen verran mitä tuommosesta clearosta on mahdollista.
On mulla pari atopäätä, mutta niissä on vaan coili kun pumpuli on otettu pois ja atopää pesty. Halpojahan nuo atot on ku reilun euron Puffilta.
Ok, Heitäkkö postiin jossain vaiheessa? Heitä tilinumeroo, kai toi alle satkun maksaa...
Heitän postiin ja kuten sanoin, tuo on ylimääräinen niin en minä siitä mitään halua. Clearoajat on jo ohi, jos ei uppoo niin heitä vesilintua :D
Pistän taas duuniosoitteeseen
Ihquu... Oot mun idoli :)
Pieni vinkki sitten noiden atopäiden kanssa, riippuu toki PG/VG suhteesta ja käytetyistä tehoista.
http://i.imgur.com/CpMHuVS.jpg
Tuosta kun nappaa tuon keskitapin pois niin sieltä löytyy coil jonka sisällä on silica ja sitten sen coilin yläpuolella KAKSI makulankaa. Niistä kun nappaa sen toisen makulangan pois niin kärsii höyrytellä ketjussa muitakin kuin 100PG nesteitä. Toki sitten saattaa vuotoa ilmetä, mutta 50/50 nesteitä höyryttelin ketjussa mainiosti yhdellä makulangalla eikä vuotanut.
Noita atopäitä ko puffilta tilaat protankki2:seen niin tilaa samalla Aerotankin pohja siihen.Ainakin meikäkäisellä toimi hyvin paljon paremmin.
Kanger AeroTank Airflow clearomisaattorin kierreosa / pohjaosa
Lähetään kokeileen sit tolla porotankilla, mites toi aspiren natikka? Ilmeisen toimiva vehjes myös?
Kun sopiva löytyy niin pitää 3-4 samanlaista hommata :)
Jos tolla natikalla nautilusta tarkoitat nii toimii helvetin hyvin.Mini jostain syystä paremmin ko isompi.Ritilä tankit niihin niin siinä sulla soiva peli:thumbup:
Eikö se ollu Nautilus mikä vaati vähintään sen 30 wattia tehoa? Vai oliko se Atlantis :thinking:
Nautilukselle riittää 10w-15w
Mammalle hommasin tuon kombon
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...60c16b2dc4.jpg
Ja jos Nautiluksen hommaat niin älä missään tapauksessa osta niitä BDC päitä,josko niitä enään missään myydäänkään,ovat nimittäin ihan paskoja .Mulle tuli kirppikseltä niitä vaikka BVC päitä piti olla mutta myyjä kusetti ja eikä suostunut kauppoja perumaan:mad:
Joo toi on kyllä oikein kiva liero bvc päillä. Makuakin pukkaa iha ok.
Mamma ainaki ollu tyytyväinen
Heiiiiii Jasso, mulla on kaapissa yks nautilus.. Voin lahjoittaa :)
Löyty Nautilus, atopäitäkin näyttäs olevan kymmenkunta, sitä vanhempaa (paskaa?) mallia.
Mää sen sulle vähän pesasen, iha itte saat uä:llä viä paremmin homman hoitaa, minä kun en sellaista omaa :)
Liite 20317
Tuommonen tupsahti lootaan [emoji57]
Ööh, voi käyttää marakassina tarpeen mukaan...
Ei semtään, näppärä edullinen alurunkonen poksi. Mittaa ohmit vähän alakanttiin mut muuten tuntuu potkivan hyvin. Vähän hidassyttyinen kun sharkkeihin vertaa. On muuten ensimmäinen kiinanrele sitten lavatuben, siitäkin kohta 3 vuotta kun hommasin...
Ei voi verrata haihin mut onhan hintakin kyllä ihan toinen, hintansa arvoinen vehjes kyllä. Suutuntumalla antaa atlantikseen saman verran kuin sharkki. Kiva kuulla äSSän mittailujen tulos tuolta yläpäästä :)
teille vai meille?[/QUOTE]
:thinking:Taitaa olla parempi etten sano nyt mitään.:facepalm:
Mää voin olla seuraava nautiluksen testaaja jos ei Jasson emännälle iske! [emoji56]
Huomenia Jassolle. Nythän kävi vallan niin että olen ajokunnossa.. Passaako jos tuuppaan itseni siinä 16-17 välillä luoksesi? Emo sano että täälä ei oo siivottu ja tänne on porttikielto kaikilta :D
Huomenta vaan, kyl se passaa [emoji173] Oisko siinä 5 aikaan? Paikan tiedät? Käännyt pihaan ja mitsu outlanderin perse pilkottaa katoksesta, tuuppaa sen perään ja oot perillä :)
Selekiä homma, olen sinuun yhteydessä puhelimitse enne saapumistani.
Miitti pidetty, liemiä imetty ja kanthalia kääritty :) Jamo eI vielä saanu APU-kerhon leimaa passiin ku ei ollu blandattua Pluidia valmiina 
Liite 20346
No ehkä mää jo seuraavalla kerralla saan sitten leiman. :D
Bärskeles, joutuu kyl seuraaviin sekotuksiin tiputtamaan niksat neloseen :) Tulee kyl muutenkin höyryttyä liikaa näin viikonloppusin...