Alkuperäinen postaaja
Jande
Ylimääräisiä kiloja löytyy ja ihan kunnolla. Mielummin koetan vaikka sitten hengitellä ns. epämääräisiä aineita jos ne ovat minulle avuksi tähän vaivaan. Purkkaa ei voi syödä loputtomiin, siitä tulee pakostakin jossain vaiheessa laksatiivisia oireita sekä älytöntä pöhötystä. Puhutaan nyt ihan siis sairaudesta, kun minulle tulee pakkomielteinen tilanne syödä ahdistukseen. Siinä ei paljoa auta itelle hokea että syö porkkana, kun pää jomottaa kokoajan kaiken muun hyvän perään. Ei sillä ettenkö olisi koettanut dieettiä jos toista ja syödä sitä purkkaa pullan, keksin, karkin ja vastaavien sijaan. Kuuluu osaksi ahdistuneisuuttani ja masennustani kyseinen ominaisuus. Ja kyllä, teen itse sen viimeisen päätöksen ja tiedän, että omalla tavalla riskeeraan itseäni myös tällä mahdollisella höyryttelyllä. Mutta siinä vaiheessa kun painoindeksi on vaarallisen ylipainon puolella ja oikeasti muita keinoja tuon syömisen estämiseen ei ole, niin olen suhteellisen avoinna testaamaan eri tapoja koettaa huijata niitä aivojani. Se että jos jostain yhdestä henkosesta jotain vaikkapa banaanin makua saan sen saman fiiliksen ja euforian kuin puolikkaan suklaalevyn syönnistä, niin valitsen ilomielin sen yhden henkosen kaloritonta banaanin makua.