Ettette vaan käyttäny Amnesia Scrollia? :D Ite odottelen, että saan toisen, niin voin lykätä päiväksi pariksi kaikki skillit Blacksmithiin, niin saa kovimmat kamat.
Printable View
Ettette vaan käyttäny Amnesia Scrollia? :D Ite odottelen, että saan toisen, niin voin lykätä päiväksi pariksi kaikki skillit Blacksmithiin, niin saa kovimmat kamat.
Ai helvetti että battlefield 3 maistuu tällai pikkupöhnässä kahdeksan kaljan jälkeen. Varsinkin kun alkaa perseilemään oikein kunnolla. :laugh:
Pelaako kukaan Last of us:in verkkopeliä?
Tykkään tommosesta rauhallisemmasta menosta, ainakin vaihteeksi.
Borderlands 2 tuli ostettua kun oli tarjouksessa. Hitto miten mä oon missannu näin loistavan pelin :D
Xcomin Enemy Whitin pitänee poistaa jahka PS3lle asti saapuu sen verta viihdyttävä tuo orkkis oli.
Beyond: Two souls tuli haettua kun oli tarjouksessa alta 40€ On kyllä LOISTAVA peli! Jos Heavy Rain upposi vähääkään niin tämä on pakko hankinta!
Pelejä ei ole tullut pelattua vaikka kaappi niitä täynnä, ongelmana ollut koneen riittämätön näyttis. Jos vaikka hankkisi tälläisen, tekeekö mitään ?
Asus NVIDIA GeForce GTX 650, 1GB GDDR5, VGA/DVI/HDMI, PCI-E 3.0 | 109.90e - Jimms.fi
pelailen gtx 460:llä ite, iha kohtalaisesti vielä riittää. mut jos sul on vanha kone ni voi olla et prossu ei riitä enää uuden näyttiksen kaveriks.
Golden Joystick Awards 2013 - ComputerAndVideoGames.com
mafiakakosen tai civivitosen saa ilmaiseksi.
$0 | Clicking Bad
:thinking:
Kaivosjuttuhässäkässä ->
Game time:122:35:10
Level:44 Experience:14 319 870/14 694 679
Remaining skill points:0
145 8 50 16
Mining Options
Gold:38 719 910 843
Diamonds:64 737 964 966.0
Gold/s:185 224 023
Diamonds/s:287 539.94
Click Efficiency:5%
Magic find/s:1.68%
Experience/s:266
Vaihdetaas tuo sitten Clicking Badiin (HV sinäkin looppi)... Etkö sä tajua, että me ollaan hyvin alttiita epämääräisille Timesink peleille..
Ja tässä näyttäs olevan vähän tasapainotteluakin o/ not bad.
Itse omistan kyllä sellaiset haukansilmät etten pysty AA:ta jättämään pois edes 2560x1440 resoluutiolla (Dell U2711). Itse käytän SMAA:ta, joka hyvin järkevästi poistaa sahalaidat ilman että näyttis menee solmuun. Hyvin toimii pelit täysillä asetuksilla yhdellä GTX 780 kortilla, jossa on (1241 core/+500mem) kellot sisässä. Prossuna toimii i7-2700K @ 5Ghz. Tosiaan jos 120hz 1440p meinasi vetää niin silloin pitää löytyä jo SLI 780/Titan setti koneesta.
Tälläinen on nykyinen kone, tosin menee hukkaan nykyisten paska konsoli porttien toimesta :D
http://i6.minus.com/jbrJmAaHMEX8xt.jpg
Mulla on kolme välilehtee auki... Yhessä cookie clicker, toisessa Golden Miner ja kolmannessa tuo Clicking Bad. Piru teidät periköön.
Suosittelisin panostamaan budjettiin enemmän, vaikkapa Asus Bundle NVIDIA GeForce GTX 660 DirectCu II, 2GB GDDR5, 2xDVI/HDMI/DP, PCI-E 3.0 + Batman | 209.00e - Jimms.fi