Vs: Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
510 ato ja mingin drip tip.. nuo mingit on jotain luksusta kyllä :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
höyrymikke
Jos/kun sulla on on tankkimalli, niin se ns. patruuna on vaan siinä lähinnä muodon vuoksi. Katos tätä kuvaa,
http://www.e-savuke.com/forum/e-savu...0-t-336.0.html ja täytä kuvassa näkyvä tankki nesteellä,(pitäis olla mukana) ni eikös se siitä sitte lähde sujumaan... :D
Juurikin tuon näkönen kapistus mulla on, mutta neljällä eri tankilla kokeillut eikä tuntuisi kunnolla toimivan millään. Joko ei saa kunnolla savuja tai nesteet tulee läpi. Ihan haistapaska-vehe...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kerubi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
höyrymikke
Jos/kun sulla on on tankkimalli, niin se ns. patruuna on vaan siinä lähinnä muodon vuoksi. Katos tätä kuvaa,
http://www.e-savuke.com/forum/e-savu...0-t-336.0.html ja täytä kuvassa näkyvä tankki nesteellä,(pitäis olla mukana) ni eikös se siitä sitte lähde sujumaan... :D
Juurikin tuon näkönen kapistus mulla on, mutta neljällä eri tankilla kokeillut eikä tuntuisi kunnolla toimivan millään. Joko ei saa kunnolla savuja tai nesteet tulee läpi. Ihan haistapaska-vehe...
Testaas mega kartoa... toimii varmasti paremmin ku edellä kuvattu :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiha
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
K3ssu
Tähän ei kai oltu vastattu. Oma kokemus noista on se että vuotavat herkästi sekä akkupäästä että imupäästä. En oo kylläkään kokeillut kuin kahta, mutta molemmat vuotivat kun olivat pidempään paikallaan ja akusta irrallaan. 510-driptip sopii noihin kyllä mutta silloin ei pysty kääntämään ollenkaan ylösalaisin tai on nesteet sylissä. Mukana tuleva kumitutti sentään jotenkin tiivistää sen. Tämän lisäksi nesteet alkavat nopeasti menemään sinne ilmaputkeen keskellä ja kurlaus voi alkaa. En suosittele kenellekään. ;) Jos nyt kun kerran lahjana sait niin käyttäisin itse vaikka makujen testaamiseen pienellä määrällä nestettä ja sitten heittäisin roskiin.
Kiitti tästä vastauksesta ! Rupesinkin jo ihmettelemään että eikö kukaan ole "kokeillut" tota G4:sta.
Vielä palatakseni tuohon edelliseen kysymykseeni niin oliko se musta korkki hässäkkä vanulla sit kertakäyttö patruuna vai ei?
Tosta viestistäni oli laittamani kuvat poistettu,eli tänne ei sit vissiin kuvia laiteta.
Minulla on vähän parempia kokemuksia muutamasta G4-kartosta. Vuotoja ei ole, täyttö on erittäin helppoa, ja toistaiseksi ovat kestäneet. Yhdessä alkaa olla hiipumisen merkkejä, mutta se onkin jo kertaalleen pesty, tai ainakin yritetty... en tiedä menikö vastukselle juurikaan vettä. Purkamatta näitä ei taida pystyä puhdistamaan kunnolla. Olisko luokkaa 4 täyttöä takana tuolla yksilöllä.
Drip tippejä ei tosiaan voi käyttää, karton oma silikonitutti tarvitaan keskiputken tiivisteenä. Ehkä voisi jollain virityksellä saada normitipinkin toimimaan; mietin että jos avartaisi tipin reikää ja laittaisi palasen silikoniletkua tiivisteeksi.
Raivokkaalla imemisellä saa kyllä keskiputken kurlaamaan ja lopulta litkua suuhun, ja myös palaneen makua jos ei malta antaa nesteen lirua vastukselle. Eli rauhallista käyttöä nämä vaatii. Ja varovaista kuljetusta, silikonitutti irtoaa suht helposti.
Ei ehkä se paras karto, mutta minulla toimii siedettävästi... löylyä ei vaan tule mitenkään erikoisesti. Korkeammalla jännitteellä voisi parantua, mutta sitten voi olla että syöttöongelma pahenee ja saa pelkkää palaneen makua irti.
G4 Final / PC3 on yhden yksilön perusteella selvästi parempi, mutta täyttö vaatii kärsivällisyyttä.
Omat kokemukset: helppo täyttää ja ei vuoda muuten, mutta kumitutti irtoaa helposti. E-pwerilla irtoaa jo hyvin makua ja höyryä. Huuhdellu silleen että raanan alla lasken vettä läpi ja sen jälkeen kuivapoltto.
Pitääkö toi g4final täyttää ruiskulla vai onistuuko samalla lailla liruttaan laitaa pitkin?
Uusi höyryttelijä ilmoittautuu foorumeille..!
Eli eli 3pv olen nyt omistanut Premium ego -sähkötupakan, ja pikku hiljaa jopa oppinut sitä jotenkin käyttämäänkin.. ^-^
Mutta nyt sitten on herännyt muutama pieni kysymys.
Laitteessa on tuo 1100mah akku ja sauhottomassa sanotaan että: "Tuotteessa on on/off toiminto joka estää akun tahattoman aktivoitumisen esimerkiksi taskussa kuljetettaessa."
Kysymys kuuluukin että miten tuo on/off kytkin toimii kun en itse ole sitä sellaista ainakaan löytänyt?
Akun lataus ajaksi sanotaan n.2h. Vihreä valo syttyy jo n. 30min lataamisen jälkeen? pikalaturi?
Entäs kuinka kauan tuollaista vanu tankkia voi suurinpiirtein käyttää?
Pieniä kysymyksiä sähkötupakasta -ketju
On-off toimii klikkaamalla nappia viis kertaa nopeesti. Latausaika on tosiaan pari tuntia, sano valo mitä tahansa. Älä käytä vanupatruunoita piste.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
On-off toimii klikkaamalla nappia viis kertaa nopeesti. Latausaika on tosiaan pari tuntia, sano valo mitä tahansa. Älä käytä vanupatruunoita piste.
Okei, taas selvisi tyhmälle monta asiaa. :D
Minkäslaista patruuna suosittelisitte tohon laitteeseen?
Vaikkapa dual coil cartomizer, foorumilta löytyy ketjuja aiheesta. En nyt jaksa alkaa tän ipadin kanssa niitä etsimään.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
atrish
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vanttila
Okei, taas selvisi tyhmälle monta asiaa. :D
Minkäslaista patruuna suosittelisitte tohon laitteeseen?
Tuossa on hyvä linkki asiasta http://www.youtube.com/watch?v=0Vqrun4QF6w kannattaa tutustua muihinin sib77 tekemiin opetusvideoihin jos ei materiaali ole ennenstään tuttua 8)
eGo Mega Dual Coil Cartomizer Round Tip:in kärki tympäisee. Mahtaakohan löytyä tuollaiseen sopivaa kovaa kärkeä/ drip tippiä?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mangroovie
eGo Mega Dual Coil Cartomizer Round Tip:in kärki tympäisee. Mahtaakohan löytyä tuollaiseen sopivaa kovaa kärkeä/ drip tippiä?
Jossain Busardon videossa se tökkäsi ihan tavan Drip Tipin siihen kumitutin jatkoksi. Itse en saanut, mutta mun tipit on eGo:lle eikä 510:lle joten ne on laajempia. Ja jossain joku ehdotti että leikkaa siitä kumitutista saksilla puolet pois ja siihen Drip Tip.
Mene tiedä.
Sain Libertyltä tilaamani 510 Rivan sekä tankkiatomisaattorin ja tankit. Älysin pestä ja kuivata aton vasta ohjeita luettuani, mutta edelleen minua ihmetyttää miksi tankkisetti Rivaan yhdistettynä saa aikaan jokseenkin kitkerän ja palaneen maun? Toinen ihmetys on se että tankkisysteemi yhdistettynä 510 280mAh -akkuun toimii siten, että pyörittelen tankkia atomisaattorissa imujen välissä jotta tankista saa höyryjä, siis ihan kuin tankki ei olisi kohdillaan. En taida osata käyttää tankkia oikein. Etsin ratkaisua ongelmiin foorumilta, mutten löytänyt ???
Onko eGO-C kokemuksia,vaikuttas puhdistaminen helpommalta ku A ja B malleissa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
minikkis
Sain Libertyltä tilaamani 510 Rivan sekä tankkiatomisaattorin ja tankit. Älysin pestä ja kuivata aton vasta ohjeita luettuani, mutta edelleen minua ihmetyttää miksi tankkisetti Rivaan yhdistettynä saa aikaan jokseenkin kitkerän ja palaneen maun? Toinen ihmetys on se että tankkisysteemi yhdistettynä 510 280mAh -akkuun toimii siten, että pyörittelen tankkia atomisaattorissa imujen välissä jotta tankista saa höyryjä, siis ihan kuin tankki ei olisi kohdillaan. En taida osata käyttää tankkia oikein. Etsin ratkaisua ongelmiin foorumilta, mutten löytänyt ???
Imaise 3 kertaa reippaasti painamatta nappia. Sitten normaalit höyryt. Tuota ilmausta joutuu tekeen jonkin aikaa alussa kunnes tankkiin tulee ilmakupla ja laite alkaa kostuttamaan automaattisesti.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mangroovie
B tyypin drip tip sopii noihin.
http://www.peleon.pl/product.php?id_product=652
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Imaise 3 kertaa reippaasti painamatta nappia. Sitten normaalit höyryt. Tuota ilmausta joutuu tekeen jonkin aikaa alussa kunnes tankkiin tulee ilmakupla ja laite alkaa kostuttamaan automaattisesti.
Tein noin, siltikään tankkisetti ei oikein pelitä, välillä saa kunnon höyryt ja sitten se hiipuu. Tämä 510 280mAh -akulla.
Ja henkeen vetäessä maistuu muovi, vanupatruunoiden kanssa ei tällaista ongelmaa ole. Siis yhdistelmä Riva+tankki=yleissivumakuna muovi. En osaa käyttää! Takaisin vanuihin.
Tuota se tankkien käyttö pääosin on, sinuna kokeilisin dual coil cartomizereita.
Ajattelin tilata tämän http://www.esauhut.fi/product/41/smo...oil-cartomizer T-REX akun kanssa (antavat 15 eurolla lisää akun mukaan), tuli vaan mieleen että käykö tuohon 510-T settini laturi? Voipi olla tyhmä kysymys kun sivustolla myydään erikseen eGo-laturia ja 510-laturia mutta näyttävät kuvissa niin samalta että ajattelin kysyä.
Toinen lataa 150 ma ja toinen 420 ma. Eli 510 laturilla noin 10 tuntia.
Moro,
Olen nyt hetkellisesti ainakin tykästynyt noihin mega dual coil kartoihin ja egon A-tankki atot on toimettomina. Pesin ne etikalla ja soodalla ja kuivatin asianmukaisesti.
Varmistan vielä, että olen ymmärtänyt oikein. Eli onko paras tapa säilöä ne laittamalla niihin e-nestettä ja sitten ilmatiiviiseen pussiin? Saattavat joutua olemaan sivussa kuukausiakin, joten onko odotettavissa, että ovat vielä kunnossa?
Toinen kysymys. Tilasin kiinasta Ego-A aton, joka on ilmatiivis. Näyttää aivan normaalilta ja toimivalta, mutta yhtään ei ilmaa vedä läpi. Ei auta vaikka vähän löysäisi akkua. Onko kukaan törmännyt vastaavaan ja keksinyt niksiä millä ilman saisi kulkemaan?