:popcorn:
Printable View
:popcorn:
Tarkennan vielä. European Scrutiny Committee on Englannin parlamentin alahuoneen EU-asioiden valvontavaliokunta. Se arvioi EU:n asiakirjojen oikeudellista ja poliittista merkitystä. Valiokunta valvoo myös Britannian ministereiden toimintaa neuvostossa. Seuraamassanne videossa keskusteltiin Englannin kannasta tupakkadirektiiviin.
Britannian komitean päätös on tärkeä trilogin kannalta.
Mediassa alkavat voimistua huhut siitä, että höyryttimien osalta ei päästä sopuun, joten ne poistuisivat direktiivistä. Pari juttua
Battle over e-cigarettes could block new EU tobacco rules | Fox News
E-cigarette row could block new EU tobacco rules: diplomats | Reuters
Jos noin käy, niin jäsenvaltiot saavat itsenäisesti päättää, miten höyryttimiä säädellään. Puolisen tuntia niin ollaan viisaampia.
Emmä mitään videoita nää, tää on lumia :D mut eikös Se h hetki ole keskiviikkoiltana?
paskat housussa odotellaan :unsure:
^ No niimpä, damn X-(
No parempi olisi kun iso-E saisi jokseenkin järkevän päätöksen aikaiseksi etteivät tämän maan poliitikot pääsisi mielivaltaisesti tekemään päätöksiä
Samoja huhuja kuultu foorumeilta.
Seuraukset: eletään aikansa niin kuin ennenkin, jatkossa ehkä erillinen säädös e-tupakalle - ja taas väännetään kättä.
No sitten väännetään kättä, pääasia ettei nämä tupakkayhtiöiden lobbarit pääse voitolle, rahastahan tässäkin on kyse.
Kun yhä useampi on lopettanut analogisen polton ja siirtynyt vapotteluun niin tupakkayhtiöille tulee hätä ja apua haetaan politiikan avulla :thinking: Läpinäkyvää :sarcasm:
Helpottais kaikkien elämää että nesteitä sais myydä Suomen maalla, ihan nikotiinillisia. Miettii pidemmän kaavan kautta tätäkin:
->Luulis vaikuttavan siihen paljon puhuttuun verorahojen kulutukseen positiivisesti kun tupakoinnin haittavaikutukset vähentyisivät? Tietty pitkän kaavan kautta, mutta silti. (Lue: sairaanhoito)
->Työllistävä vaikutus, jokainen sais halutessaan perustaa vape kaupan johkin kadunkulmaan? (Lue: työttömyys)
En nyt jaksa väsyneillä aivoilla miettiä enempää, mutta jokaisella on varmasti näitä ajatuksia päässään mihin muuhun se vaikuttaa.
Älkää hätäilkö ystävät. Minulla on tupakkaviljelmät joka kevät ja pg:tä hankin sikarihumidoriini. Eiköhän nämä yhdistelemällä pidetä Suomi höyryttelyvaltiona loppuun asti! Onneksi olen katsonut kaikki jaksot Boardwalk Empirestä niin tiedän, miten kieltolain aikaan hommat hoidetaan.
Niin kauan on asiat hyvin kun ei tarvi hakea nicoreten ice Cool mint 2mg/ml nestettä apteekista hintaan 10e 10ml :D
V*ttu. Sellaisen päätöksen tein, että jos höyryttelyni lopetetaan niin mihinkään nikotiinikorvaushoitoihin en lähde. Lääketeollisuuden näytöt on annettu tämän osalta. Sitten on joko kylmä kalkkuna, nuuskaus tai tupakoinnin jatkaminen. Kylmä kalkkunakin tuntuisi inhottavasti THL:n voitolta... :)
Entäpä ne lieveilmiöit kuten vaikka verotus?
Tuota laillistamista on taidettu pyöritellä täällä ennenkin, eikä se tainnut pelkkää hyvää olla.
Mulle sama vaikka laitteet, mainokset, suklaamaut, yms kiellettäisiin.... Mutta niksaa kun saa, olen tyyttyväinen. Vittu mitä perseilyä :yawn: