Voiko tuonne kirjoittaa suomeksi.
Tilauksestani on eilen kuulunut 16 arkipäivää.
Printable View
Eilen oli paketti lähetynyt...mutta mihin?
Tracking Number: 8590915060
Lähtöpaikka: MANCHESTER - Darwen - UK
Määräpaikka: BLOOMINGTON - NORMAL, IL - IL - USA ???
Tulkitsenko nyt jotain väärin? Minusta tuo ei ole ihan oikea suunta.
Ja jos tulee Jenkeistä sitten suomeen takavarikoidaan kaikki nikotiini nesteet :D
Mahtavaa. Eihän siinä muuta olekaan kuin nesteitä. Toivottavasti ne on vaan merkannut väärän tunnuksen sivulleen ja paketti on menossa eri suuntaan.
Mä kyllä taitaisin laittaa sähköpostikyselyä tonne supportiin
Tänään tuli maanantaina lähetetty kirje postilaatikkoon. Ainut miinus on se että pullot olivat vajaita, viiden millin pullossa ei ollut kuin puolet. Enkä mitään vuotoja huomannut.
Mites tää nyt menee??? DHL sivuilla lukee lähetyksestä, että ORIGIN-Manchester ja DESTINATION-Franfurt. Sitten tarkempi selvennys kulusta:
Thursday, March 08, 2012 Location Time
7 Delivered - Signed for by : Mailhouse FRANKFURT - GERMANY 15:14
Wednesday, March 07, 2012 Location Time
6 Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 02:50
5 Processed at LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 00:00
Tuesday, March 06, 2012 Location Time
4 Arrived at Sort Facility LONDON-HEATHROW - UK LONDON-HEATHROW - UK 23:27
3 Departed Facility in MANCHESTER - UK MANCHESTER - UK 19:25
2 Processed at MANCHESTER - UK MANCHESTER - UK 17:16
1 Shipment picked up MANCHESTER - UK 15:00
Tuon mukaan on siis DELIVERED tilassa ja saksanmaalle sitten toimitettu...WTF? Siirtyykö tuo nyt Saksan normipostin kuljetettavaksi (signed for by mailhouse) ja onkohan vielä tulossa Suomeenkin jollain aikataululla??? Joe DHL on kuljettava yhtiö, niin minkäs helvetin takia eivät tuo Suomeen, vaan luovuttavat Saksassa postilaitokselle (jos näin siis tapahtuu)?
Johan on kuvio tuollekin kuljetukselle keksitty. Maksaakohan joku (muukin kuin ostava asiakas) vielä ihan oikeasti tuosta?
Okei kiitos tiedosta. Oon vielä niin uusi tässä hommassa.
Itellä DHL seuranta näyttää tolta:
tiistai, helmikuu 28, 2012 at 11:42
Lähtöpaikka: MANCHESTER - Darwen - UK
Määräpaikka: FRANKFURT - FRANKFURT - GERMANY
Oon ottanu asiakaspalveluun yhteyttä mutta siellä väittävät että paketti on Suomen postin käsissä. En kyl oikee usko että suomen postil menee 8-10 arkipäivää yhen pienen paketin toimittamiseen... Alkanu mennä jo usko koko paketin saapumiseen :-\
Eiköhän tuo onnistu, laitan viestiä eteenpäin.
Jos haluaa suomeksi kommunikoida niin lähetä mielummin minulle mailia, vältytään turhilta välikäsiltä näin.
Ilmeisesti on mennyt muutaman lähetyksen seurannat sekaisin, mutta paketit ovat kuitenkin matkalla oikeisiin paikkoihin. Eli pakettisi tulee normaalin aikataulun mukaan Suomeen.
Kuten tupakoitsija69 tuossa sanoikin, pullot ovat 7ml ja niissä myydään 5ml nestettä, siksi ne näyttävät vajaalta.
-Viljami
Kysymys, koska vermillion riverin täydennystä saapuu? Olisi varmaan seitsemää eri makua joita tekisi mieli kokeilla. Ennakkovaraus ei varmaan onnistu?
VR tulee sivuille varmaan alkuviikosta, jos ei jo jopa tänään. Talossa ovat kuitenkin pullotettavina. Varausmahdollisuutta ei valitettavasti ole, mutta eiköhän tuosta erästä riitä vaikka ei ihan instana sivuille pääsisikään.
-Viljami
Maanantaina 5.3. tilattu lähetys kolmatta päivää tilassa Departed Facility in LONDON-HEATHROW - UK.
Pakko oli laittaa uusi tilaus vetämään ToscanaMallista tänään, nesteet loppuu ensi viikon aikana... nyt jo jouduin siirtymään hätäpäivän varalla olleisiin PG-nesteisiin jotka eivät hirveän hyvin mulle sovi, mutta näillä mennään.
Eiköhän tuo LF:nkin paketti jossain vaiheessa saavu, nyt ei vaan uskaltanut jäädä odottelemaan pimeään. Ties vaikka kävis vanhanaikainen, eli ovat tänään eteisessä odottamassa ;)
Minun pakettin seuranta päivittyi eilen frankfurtiin, ja tänään pate änki sen postiluukusta, joten tulee tosiaan tutkan alapuolella. Eikä noista postisäkin seurantakoodeista ilmeisesti kannata sen suurempaa painetta ottaa.
Onko muilla ollut ongelmaa gummibearin maun kanssa, kun ei minulla maistu oikein miltään clearossa, eikä 306 atossa?
jaahas
http://i.imgur.com/mU0m8.gif
^-^
On. Ei ollut ihan tarpeeksi makua minunkaan nalleissani. Ei kyllä ollut Velhonkaan versiossa.
Ehkä täytyy vaan tilata suoraan sieltä päämajasta nikotiinitonta extra-maustettuna ja sekoitella itse. Samalla voisi kokeilla niitä Pepsii ja Spryte-makujakin... Ne postimaksut ovat vaan melko suolaiset, kun en kuitenkaan paljoa tarvitsisi. Höh.