Heh, yhdyn edellisiin ammattilaisiin:)
Kyllähän tämäkin piti kokeilla kantapään kautta;)
Printable View
Heh, yhdyn edellisiin ammattilaisiin:)
Kyllähän tämäkin piti kokeilla kantapään kautta;)
Sinäkin brutukseni! :eek:
Tämähän tarkoittaa vain sitä, että silicajumalan paikka on taas avoinna. :D
Joko Scott tai Busardo sanoivat tästä mitään?
Onko mennyt multa ihan ohi?
Eikös scotti oo ainakin jossain forkalla tästä sanonu että tosi hyvä. Olisko ollu pitti?
Itekin olen odottanut jommalta kummalta videota tästä lähes kuin kuuta nousevaa :D
Ei oo videoita ainakaan näkyny viel. Mä odottaisin joltain muulta ennemmin arvostelua kun tolta busardolta, kun se ei oo niin perehtyny noihin korjattaviin eikä ne tunnu sitä niin paljon kiinnostavan kun noi cartot. Todd:in arvosteluja on nyt aika paljon tullu seurattua ja niitä on ihan kiva kattoa.
Toddin jutut on kyllä semmoista himmailua ja tsoomailua että taitaa vetää muutakin kuin höyryjä. Vaikeita seurata.
Mä jotenkin just sen takia tykkään kattoa niitä sen videoita kun se ottaa vähän rauhallisemmin :D Ja siltä tulee ihan hauskaa juttua :D
Edit. Ei oo Busardon eikä Grimmin videoita enää hetkeen tullu katottua kun ei kumpikaan käy läpi ainoaakaan sellasta laitetta mikä mua kiinnostais. Melkeen ainoot korjattavat mitä busardolla on ollu on noita zenejä. Toddilla ja igetchalla käy läpi melkeen just ne kaikki laitteet mitkä mua kiinnostaa.
Toddin videoita on hauska kattoa just sen takia ettei se ole niin vakavaa. Ja muutenkin hyvä ääni sillä että ihan mielelläänsä kuuntelee kun se jaarittelee :D
Kai joku on jo niille kertonut että toimii paremmin meshillä?
Ettei sieltä tule sit vaan silicavideota ja mediocre arvosanat?
No onhan se nyt silika-vehkeeksi suunniteltu, ja käsittääkseni siinä ihan huippuvehje.
Natsu kyllä muistaakseni scott puhu, et se koittaa ainakin meshillä misteriä.
Noita hyviä arvostelijoita on vaan aika vähän, ketkä tekee mielenkiintosista laitteista arvosteluita. JC Westin videoita oon jonkun verran kanssa kattonu, mut siin on joku mikä ei oikeen iske munhun. Sit on paljon youtubessa niitä videoita mitkä on tyyliin jollain webbikameralla kuvattu ja valaistus näyttää siltä, et ne olis sängyn alla kuvattuja. Skippaan suoraan noi kaikki videot kun ei niitä vaan pysty kattomaan.
Olen itse kanssa kytännyt, koska niitä videoita pukkaa. Näistä arvostelijoista sen verran, että Busardo on viihdyttävä hahmo, jolla on hyvä esiintyminen ja kuvanlaatu. Scott on rento, mutta selkeästi asiantunteva, joka käy läpi laitteita tarkalla silmällä. Toddissa eniten haittaa jäätävä ylämaiden murre, mutta sille tulee laitteita, joita ei välttämättä muilta löydy.
edit: JC West on ihan ok, mutta tuo välillä liikaa yksityiselämän asioista arvioihin...
Kun nää silica vehkeet toimii näin hyvin meshillä, niin pitää varmaan seuraavaksi kokeilla odysseukseen ja penelopeen mesh setuppia!
Ody ja penelope on siinä mielessä hankalia kun hopelangat kuljettaa helposti sitä virtaa meshiin ja wickin taitto pitää tehdä todella terävästi. :/
Ne saa toki "toimimaan", mutta totuus voi olla tarua karumpaa.
Odysseuksessa (ja Spheroid-tyylisissä) kokeilisin ennemminkin kääriä silican vain coilin kohdalta meshiin.