Valmiit lehdethän kyspyy kauemmin ku psycho vapen litkut :lol: Liite 26583
Printable View
Valmiit lehdethän kyspyy kauemmin ku psycho vapen litkut :lol: Liite 26583
Tuli pinkmulelta 500ml 6mg valmista litkua ja lisäksi 100ml 100mg puteli. Edellinen tilaus 1l 6mg valmislitkua.
Tästä pari viestiä lukeneena ymmärsin että uskaltaako happyjuicelta esim tilata tommosen 100mg/100ml putelin? JA tuota mitäs jos se jää tuliin... :crying:
Itse olen tilannut 4.4. lähtien kolme kerta 2x100mg/ml-pulloa ja kaikki tilaukset ovat tulleet hyvin perille. Tai no, tuo 4.4. postitettu tilaus on edelleen matkalla ja HJ:n oman ketjun mukaan näin on useammalla muullakin forumilaisella ja tästä syyttävä sormi osoittaa kohti postilaitosta, ei tullia tai myyjää. 1 tai 1,2 litraa on jo HJ:lta tullut ilman muita ongelmia vajaan kahden kk:n aikana ja anna palaa vaan. Itse asiassa taidan tehdä taas uuden tilauksen kun kerran tuli puheeksi :D
Iltaa. Olen tässä jo jonkin aikaa katsellut uutta settiä ja tulin siihen tulokseen että tilaan gearbest.com -sivulta Wismec Reuleaux RX200 -modin, sekä mahdollisesti myös TFV4 -atomisaattorin. Ja tässä ne kysymykset aiheeseen liittyen...
-Onko mahdollista, että nämä jäävät tulliin? Voiko tulliin jäämisen mahdollisesti välttää jotenkin?
-Mitä tehdä, jos nämä jäävät tulliin? Paljonko mahdollinen maksettava vero tulisi olemaan?(Hankintahinta on muuten 60 euroa.)
-Jos tilaan tuotteeni nyt, lasketaanko niiden hankkiminen rikokseksi jos ne saapuvat mahdollisesti vasta jopa 2 kuukauden päästä? Tässä täytyy tietää se 20.5 tapahtuva lakimuutos.
Kiitoksia jo etukäteen!
Rölöx saattaa jäädä tulliin, TFV4 en usko. Parannat mahdollisuuksia kun tilaat ne eri tilauksilla, kumpikin omaan pakettiin.
Lakimuutoksen lopulisesta sisällöstä ei vissiin kukaan tiedä mitään varmaksi, toisaalta olet itse toiminut tämän päivän lain mukaan.
60 egee sisältäen postit muuttuu alvilla 79 ostokseksi. Tullia ei mene, alle 150 EUR. Jos sattuisi tulemaan läpi ilman valtion huomaamista, niin ohessa ohjeet miten teet alv ilmoituksen tuotteesta kun se on jo sinulla kotona. Tulli - Usein kysyttyä nettituonnista
No ei hemmetissä. Ollaan melkein Pohjois-Korea, mutta ei sentään vaadita kristallipalloa, lisäksi siirtymäajan tulo on aika varmaa. Tilaamaan vaan.
Tässä 3vk sisällä gearbestiltä tullut 4 lähetystä joista jokaisessa tankki plus jotain pientä esim lankoja tai tippejä. Jollaintuurilla kaikki menneet tullinkautta ja siellä maanneet sen 5pv ennen liikkumista eteenpäin. Huonoa tuuria tai tullilla joku "kerätään kaikki tänne" kamppanja menossa :)
Siis joka ikinen paketti, mikä saapuu suomeen, menee tullin kautta. Minimissäänkin koira ainoastaan haistelee rullakon, jossa pakettisi on muiden vastaavien joukossa. Kyse on vain siitä kiinnostaako sisältö tullia niin paljon, että ottavat tarkempaan syyniin ja rätkii tullit+alvit maksuun. Alle määrätyn summan (olikos se 22€ korvilla?) niin ei tavii maksaa tullia eikä alvia.
100% varmuudella joutuu maksamaan tullit jos kauppias menee lätkäisemään paketin kylkeen tuotteen hinnan jos se ylittää sen tullausrajan. FT ja GB laittaa aina (ainakin minulla on laittanut) arvoksi 10 taalan tietämille eli heittämällä läpi.
Mitäs noille ulkomailta saapuville paketeille ja kirjeille tarkalleen ottaen tehdään, kun ne saapuvat Suomeen?
Ajetaanko ne kaikki läpivalaistuksen kautta ja skannataan manuaalisesti?
Jos olet katsonut telkun tulli ohjelmia,niin se läpivalaisun tulkinta on melko aikaa vievää puuhaa. Pitää olla vahva epäilys paketin kohdalla ennen kuin moiseen ryhtyvät. Kyllä se tullikin pyrkii kustannustehokkaasti puuttumaan vaan suurempiin juttuihin ja kokonaisuuksiin. Pienien summien kohdalla paperitöihin kuluu suurempi raha kuin antamalla mennä läpi.
Näinhän se on. Noin 250 paketista mitä olen kiinanmaalta tilannut yhdestä olen tainut tullit joutua maksamaan. Jenkkipaketeista tosin melkein kaikista :) On joskus aikoinaan haettu kuitit käsissä Leathermania haminan tullista. Nykyäänhän se on helppoa kun maksaa vaan valtion kassaan ja paketti tulee seuraavana päivänä lähipostiin
Mitenkähän jos hakee vitamiinit ite Iloisilta mehu pojilta, onko jotain tuontirajoitusta?
Eikös se ole yhden vuoden satsit kerralla, mutta mikä on tullin mielestä vuoden käyttöä vastaava määrä? Sitä tuskin ketään tietää.
Siitä tuskin tulee ongelmaa, mutta annoskoosta voi tulla.
Eli 6 mg/100 ml pottuja kaljakorillinen on legit.
Kyrpä homma vain niille, joilla tarve 24 tai 36 mg mehuille.