Venemies on muuten täysi mulukku. Täällä kuulemma saa keskutella siitä, että kuinka mulukku se on lopulta on.
Printable View
Venemies on muuten täysi mulukku. Täällä kuulemma saa keskutella siitä, että kuinka mulukku se on lopulta on.
Juustoleipä kuumennettuna jäi kyllä pois suomalaisista pois listalta. Hyvää lakkahillon kera. Ja kohta kesän edetessä pääsee grillailemaan hallom juustoa.
Tuo juustoleipä on vähän kuin maggara. Heti valmistuksen jälkeen aivan pirun hyvää, mutta jäähdytettynä ja vakuumiin pakattuna...
Miä yleensä teen halloumia siinä ohessa kun paistelen sinihomejuustolla täytettyjä herkkusieniä pekoniin käärittynä. Ananasrenkaita ja muutama medium pihvi,niin vot.
Tosin tässä mainittakoon,että yksikseen grillaileminen on maailman vittumaisinta puuhaa. Melkeen ainoa syy minkä vuoksi saattaisin vielä parisuhteeseen langeta kesän ajaksi.
ps. Kurjet nussii tossa pellolla ja pitää hirveetä metakkaa. Joutsenet seuraa vielä sivusta.
Melkein kaikki on hyvää kun juustoon upottaa, paitsi sinihome-. No, halloumi on kyllä liian suolasta, ei pysty.
Moon jo sen ikäinen,että ei ole paljoa kavereita ja nekin vähän joita on,niin niiden eukot ei päästä. Ja toisekseen ei viitsi kokkailla ihmisille joiden käsitys ruuasta on se,että siinä pitää olla pottui ja ei saa maistua miltään. Näitä samoi jotka menee kanarialla syömään pottumuusia ja lihapullia kuparipannuun.
Hmm. pitää miettiä. Luullakseni saattaisi olla tunkua,mutta jos rajoittaisin grillikutsuihin kutsuttuja joiltain osin? Eli miespuoliset pois ja naisista ne jokka on varattuja ja sinkuista ne joiden kuuppa ei ole kunnossa ja joilla on,ne joilla on ylipainoa tai ovat liian vanhoja tai nuoria. Ja hyvä luonne pitäis olla. Ja pitkät vaaleat hiukset. Any?
Arvatenkin orastavan dementian takia olen koko kauniin päivän reissaillut ympäri Eurooppaa ja tilaillut vapotarvikkeita Paypalin Mastercard punaisena hehkuen. Jos ei mania tästä hellitä, vedän 500€ seteleitä varmaan non-stoppina 24/7 wc-pöntöstä alas niin kauan kunnes saldot tilillä näyttää nollaa.
Tychon törttöily tarttuu. Poltin äsken kaksi savuketta, Oumaigaad, kyllä maistui taivaalliselle! Hypomania häipyi, ja tilalle tuli mojova morkkis.
4 pkt pekonia, 16 herkkusientä valkosipuli tuorejuustolla odottaa huomista rillausta. Kylkeen muutaman tunnin valmiiksi haudutettua kassleria ja esipaistettuja patonkeja. Tänään tuli rakeita ja aattelin siirtää huomiselle kun lupaili parempaa keliä.
Kunnolla tehty kasler pesee sisä- ja ulkofileet ja aivan hiinä ja hiinä ettei naudanlihapihviä eli härkää. Oikeat on tarvikkeet. Ja jos oikein hifistelemään alkaa,niin huomista odotellessa tee siitä valkosipulista ja voista kunnon valelelu liuos.
Mä aloitin jo tänään. Kabanossin sisään pestoo ja pekonia päälle. Parit mureutetut puffit kylkeen ja bissee tietty.
Puunasin grillin eilen taistelukuntoon mut meni oluen puolelle niin ettei päässy enää läskiostoksille. Joten jäi tälle päivälle.
Minä väänsin uudet claptonpakat subtankkeihin ja täytin toisen ryynäsellä, toisen nutzillalla. Akut ovat täynnä, votkaa ja tonicia repussa. Mulla alkaa iltaloma!
Mamma palautti iltaloma-anomuksen hyväksyttynä. Hevikaraokea ja sorsakoskea siis tämä ilta..
Huomasin, 75 atopäätä! Levitä ne keittiön pöydälle ja harjoita luovaa mindfullnessia sommittelemalla katariina sourilaisia atomandaloita. Johan mieli rauhoittuu.
Joka tapauksessa fyrkat on kohta loppu, pelastautukoon ken voi. Joskus vain tuntuu, että norsupyssyllä on turha ampua hyttysiä. Jossain vaiheessa on pakko tehdä sinunkaupat luciferin kanssa ja lopetettava valkoisissa pilvissä leijuminen. Tulkoon pimeys.
Hetko. Siis.... Olenko kohtuuton jos suomessa ( ei siis arabi tai aasialaismaissa)asettamani vähäinen toivomus pitkähiuksisesta blondista grillauskaverina on jotenkin ylimitoitettua?
Kysele ruåttinpuolen foorumilta. Mut varmista ettei sillä blondilla oo munia.
www.blondi.se
Liite 26414
Huoh.
Haluatko miljonääriksi ohjelmassa on kyllä semmoisia kysymyksiä, ettei taatusti kenestäkään tule miljonääriä tuossa kilpailussa :(
En ole kuullutkaan et MAKIA on suomalainen vaatemerkki...
Antilla on tavoitteet korkealla. :D
Tolla kuvallahan pääsee jo pitkälle....tummelipurkin kanssa.
Tilastollisesti naispuolisia pitkähiuksisia blondeja on eniten suomessa ja ruotsissa, mutta heidän shangaijaamisensa sinun kämpällesi tuo tiettyjä lisähaasteita. Sinihomejuusto, liha ja sm-tuokiot muun muassa mukaanlukien tuovat tätä haastetta. [emoji1] [emoji43]
.
Toki tiedän asian olevan haasteellista tähän ikään jossa naiset lyhentävät hiuksiaan,mutta kun nuorena miehenä kaikki tyttöystäväni täyttivät tuon kriteerin. Olkoonkin,että naimisissa tuli oltua henkilön kanssa joka oli vain ajoittain blondi.
Bondagesta jos joku tykkää,niin mikä minä olen sitä kieltämään. :)
Tuota mä ihmettelen et miks naiset nykyään leikkaa hiukset lyhyeksi, jotkut näyttää ihan miehiltä? Pitäähän sitä naisella "ohjakset" olla :)
En mä kyl tajuu sitäkään et puoli päätä ajetaan siiliksi ja toinen puoli jätetään pitkäksi, yksikätisille varmaan ;)
Olen vissiin liian vanha :(
Kun täytin 40 niin mutsi tokaisi, että voisit sinäkin leikata hiukset, kun oot jo ton ikäinen[emoji51]
Hyi. Toki tietysti voi olla,että halusi sinun erottuvan hedelmävihannes rokkareista?
Enkä leikkaakaan...saa kasvaa niin kauan kuin elän ja värjään punaiseksi vielä vanhainkodissakin[emoji8]
Niinpä. Ginger is best,jotkut sanoo,mutta toisaalta aidon blondin tunnistaa pelimies ellei kumppani ole ovela ja käytä brazilian wax nimellä tunnettua hämäyskeinoa jolla pystyy hävittämään osan aineistosta.