Jo äänestäneidenkin kannattaa käydä kommentoimassa valintaansa niin osallistuu arvontaan :)
Printable View
Jo äänestäneidenkin kannattaa käydä kommentoimassa valintaansa niin osallistuu arvontaan :)
Toivottavasti mä voitan luuposen pipon! :esmoke:
Höyrypörri ja höyrypuuma.....
Prkl saatte molemmat selkään :D
tuittuhan voi olla Lilli sen piirretyn mukaan jossa se Pörri on. Lilli ja Pörri ne yhteen soppii
Mitä täällä taas touhutaan [emoji33] Puumia ja jonneja [emoji16]
Mä rupeen syömään, vanha mies jaksa nuorten kotkotuksia :(
Pörri on mua vaan vähän päälle vuoden nuorempi! :teaching: En oo kauhee puuma!!!1
Oispa mullakin joku ~40v puuma :(
Minä en kyllä pystyis seurustelemaan vanhemman/pidemmän/painavamman naisen kanssa. Täyttääkö tuittu kaikki kolme kategoriaa? :thinking:
Pelottavaa, pörri mun ikänen ja tuittu vaimon ikäne ;)
Pörri [emoji173] Tuitsku
Liite 19486
Mikset? :o Siis erityisesti tuon vanhemman? Tai no, ymmärrän kyllä jos jostain yli 5 vuodesta puhutaan... :D Ja vain ensimmäisen täytän :D
30-40v naisilla tikittää yleensä biologinen kello niin kovasti että niitä lapsia pitäis ruveta heti vääntämään, ellei sitten jo ole omia, ja minähän en muiden räkänokkia kasvata :rolleyes:
Tietenki jos ois joku timmi nelikymppinen jolla lapset jo pesästä lentäneet, sitä voisin harkita :D
Mutta pitäis varmaan ite olla ensin timmi kolmekymppinen...
Mullakin on puuma siepattuna.
Sivarissa koulutusjaksolla ei tarvinnut Hotelli Hanhessa naisia iskeä, kun tuli kylän puumat pöytiin jutustelemaan ihan pyytämättäkin :laugh:
Nykyään on kyllä enenevissä määrin naisia jotka ei koskaan lapsia halua, kun nykyään ei enää yhteiskunta niin painosta siihen välittämättä siitä haluaako nainen kersoja vai ei. Että äläpä ktdd hylkää emäntäehdokkaita sen takia että päättelet niiden iän perusteella haluavan lapsia automaattisesti. :D
Ei se n. pari vuotta ole niin paha, edes nuoremmalla iällä.. Mun mielipide kylläkin, mutta niin. :D
Vajaa kolmekymppinen :rolleyes:
Fingerpori on pilannut maailman
Ei välttämättä ongelma kunhan niistä ei "keinoemoa" koiteta leipoa. :D Hevostallissa paljon ollut keskusteluja aiheesta ja harvemmin syynä taitaa kuitenkaan se olla että lapsia vihaisi, siinä taitaa olla se "ihan kivoja kunhan eivät omia" ajatus enemmänkin takana. :D
Oma rouva on 4v vanhempi :p..Kohtuu hyvin säilynyt, ikää on jo päälle 30 ja silti kyselevät henkkareita kaupassa jos on saunajuomia ostamassa :D.
Kuvia rouvasta? Eihän me muuten uskota...
Niin se Taajuuskin varmaan olis väittäny... :lol: Hei sillähän oli kans puuma! :teaching:
Yksi röökinpolttaja pelastettu taas höyryjen maahan [emoji106]
Tungen naamani tännekin. Morjensta! :D
Menee hermot tän kökköPaulSaaren starter kitin kanssa. Tulis nyt se uus höyrystin Sauhutonista ni ei tarttis päästellä höyryjä korvista ko näät PS:n höyrystimet falskaa minkä ehtii, vaikkei ole edes kuukauden vanhojakaan.
Onhan noi PS:n lelut aika hirveää kuraa kyllä
Helpommalla / Halvemmalla pääsee kun ostaa kerralla kunnon laitteet vaikka maksavatkin vähän enemmän
Samoin nesteiden kanssa aluksi on "vähän" ulapalla mutta aina kannattaa kysyä jos apua kaipaa