Mä kun olin intissä, sillon tuli syötyä nötköttiä paljon kipinässä.. spade kun olin :)
Printable View
Mä kun olin intissä, sillon tuli syötyä nötköttiä paljon kipinässä.. spade kun olin :)
Siinä paha missä mainitaan :) Meillä yhdellä spadella oli todellisia ongelmia hygienia kanssa ja asiaa jouduttiin lopussa porukalla hoitamaan ja valvomaan. Aikataulutettiin pakollinen suihku ja petivaatteiden vaihto, lisäksi vaatteiden vaihtaminen valvottiin. En ole koskaan tavannut henkilö, jolla olisi niin vahva ominaistuoksu.
Vähä jännäkakka housussa riittääkö akut intissä. Laitteet laitettu ystävällisesti kuntoon!:)
No mutta sitten sulle ei jäisi kuin se mulkkero, joka peilistä kyylää, kenen tekemisiä purnata.
Pistää keljuttaan, ku maisemakonttori vaihtu tänään Ponssesta Komatsuun...X-(. No onpahan taas opettelemista hetkeks.
Noni. Pitikin saatana koittaa tehdä kimppa-oddyyn microcoilia. Paskapökäle oli näköjään oikkarissa ja rikko mun uusimman AW akun. Nyt se Oddyn perkele kohtas vasaran. Ei tee enää oikkaria muualla ku Tarastejärven puristimessa. Jaahas, eiku akkukaupoille...
Miks toi leipäketju on kiinni?! X-( Ilkeää, luuponen! :sneaky: Olis ollu asiaa Lidlin paistopisteestä. :laugh:
^ Taas mä oon jäänyt paitsi kaikesta :D
Melkein kannattaa jos vähänkään epäilyttää. Saahan sitä sotkusta sitten tarpeen vaatiessa, ja tupangipaikalta varmasti viimeistään kun joltakin pyytää. Jos lähdet pihalle savuille (etkä tee niinkun meillä tehtiiin että tuvan ikkunasta) niin muista ilmoittautua "tupakoimaan", eikä "tupakalle". :) Voi olla että herra alikersantti laittaa sen savukkeen pöydälle pystyyn ja käskee ilmoittautumaan sille tupakalle ihan kirjaimellisesti. :laugh:
Ja kipeenäkin oon, menee ihan vituiks nuo ekat päivät/viikko ja en haluis kyllä jäädä missään jälkeen heti alussa. Perseen suti..
Ensalkuun siellä ei tehdä mitään. Ensimmäisenä päivänä voi olla että ette saa edes varusvarastolta tavaroitanne kuten meillä meni. Ensimmäiset, sanotaanko 3päivää on vasta sitä totuttelua ja pientä opettelua. Menee kyllä pienessä kuumeessakin tai isommassakin kunhan muistaa sanoa omalle alikessulle että sai VMTL (vapautus marssi- , taistelu- ja liikuntakoulutuksesta). Vaatii tietenkin varuskunta sairaalalla käynnin. Pääasia että siinä alussa pysyy edes muun porukan mukana, lähinnä sitä tietotaitoa tulee aika paljon vaikka mitään fyysistä ei tehdäkkään. :)
Kiva tietää! En nimittäin halua leimautua miksään sluibariks heti alussa, kurkku niin kipeä ettei voi syödä ennen 2x600mg buranaa yhtään ja kuumetta vaihtelevasti. Toivotaan että edes hiukan helpottaa viikonlopun aikana.
Ei siitä "sluibarin" mainetta saa. Minkä ihminen sille voi jos on kipeä... Monikin on ollut kipeänä just sinä päivänä kun ei sais olla, mukaanlukien minä. Kai se on tämä kuuluisa murphyn laki... :rolleyes: Jos ne sanovat että jäät tupaan "sairastamaan", niin kannattaa pyytää voisitko mennä rauhassa muiden mukana että tulee paikat tutuiks. Me ainakin ensimmäisen kahden päivän aikana tutustuttiin kasarmi alueeseen, kaikkiin rakennusten tiloihin ja muuhun vastaavaan. Sotkuun ei sitten heti välttämättä pääse, voi mennä kolmekin päivää!
Ärsyttää intti ku ei uskalla nyt pistää kunnol rahaa näihin vapokamoihin jos tuleeki jotai yllättäviä menoja..
Voi voi, sillon KUN MINÄ OLIN ARMEIJASSA, taivaallisessa tukikompanjassa (;)) ei sotkuun päässy ekaan viikkoon. niih! Katkeran vain katseltiin pihalta kun gonakuskit laahusti pullalle omaan kuskeille varattuun pöytään... Olen vieläkin katkera!
Ei sitä inttiä kannata stressata, alussa käytte kumminkin lekurilla niin sano et oot ollu vähän kipee, saat sitä intin kuuluisaa buranaa ja ehkä VMTL, saat kumminkin mennä porukan mukana tutustumassa paikkoihin, mutta juoksuttaesas voit vain todeta "Herra alikeisari, mulla VMTL" TJ - Mul on VMTL - YouTube