Ei kun forkan kirpparille huutokauppaan jokainen yksittäin. Kahden viikon myyntiaika, lähdöt nollasta ja euron korotuksilla.
Kahden viikon päästä tiedämme mikä noiden arvo oli.
Printable View
Mun ei tarvi edes laittaa YVitä kun lupaan alastonkuviani maksuksi.
Jokos Paavo olet pistänyt "silkkitien" pystyyn kieltolakia silmälläpitäen?
Jos alkais kaffea keittelee ja odottaa Paven myrkkyjä
Harmittaa tosin kun ajattelin että Pave olisi läähätyspuheluita soitellut mutta taisi mennä reisille jo ennen soittoa [emoji15]
Mutta nauha oli hyvä?
Viikonloppuna alkais Legends Football League kausi. Jos oikein ymmärsin niin pelit tulee YouTuben kautta katsottavaksi, joten jos sitä vaikka ens viikonloppuna jaksais jonkun pelin katsoa.
Tuli nutzillat, siitä pesusienelle kiitokset! Eka katoin että oli laittanu pulloon kahvia ku oli niin tummaa, mutta haju paljasti NutZillaxi!
Harmi että Posti oli onnistunut ässän paketin kusemaan, seuranta sanoi että lajitteluvirhe ja perillä vasta ensi tiistaina :( Muiden paketit näyttäis kuitenkin olevan jo perillä.
RBA+ pää on pohjasta erilainen kuin esim. valmis atopäissä vastaava kohta, siksi ei käy tuohon Subtank 25mm:seen (ei siis ole Subtank plus ;)). Tosin hämärä muistikuva on, että joku kehui aikanaan Subtankin ketjussa onnistuneensa jotenkin tuon virityksen tekemään. Eli jollain kikkakolmosella voi jopa onnistua, onnea yritykselle. :)
Kiitos Pave [emoji108]
Oottelee postissa maanantaihin. Alavus on perseestä mut yhden stopin taktiikalla perille eli vapise pirkkalan apsi. Hier ai kam [emoji10]
Kiva kiva r-kioskilla! Viimeksi kun osallistuin kimppaan, niin muut sai tiivarit perjantaina ja minä vasta maanantaina. Tiedän miltä tuntuu pettymys ja te tidätte miten hyvälle tuntuu saada ajoissa :cheers:
Ei ne tänne syrjäiseen satakuntaan näköjään eksyneet. Mäkin joudun oottelemaan FA pakettia ens viikkoon, vaikkei tod näk ollut mitään dluontodokumenttejä paketissa.
mikageellä on näemmä sama lajitteluvirhe kuin ässällä, tulee vasta alkuviikosta. Vitun Posti.
Pohjanmaa 1 satakunta 0.
Lähetetty minun GT-I9305 laitteesta Tapatalkilla
Sopii tämän päivän kulkuun että postikin sohlaa, ei oikein mee mitkään hommat tuubiin... Muutama huurteinen naamariin, niin kyllä se siitä iloksi muuttuu.
Kyllä tuo lajitteluvirhe on tapahtunut jo Kuopiossa.
http://i.imgur.com/kARFfIC.png
Toimii kuin kalpan peli...
.
.
Seurantakoodi laitettu Twistedille. Arvioitu toimitusaika on 08.4.2016 klo 16:00 mennessä. mutta ei tainnut tulla :/
Jalmarin juissit ja Patrikin pirtelöt Sannan sitruksilla.
Lähetetty minun perseestä sovelluksella Fart talk