Pakko heittää vettä myllyyn
Mun automaaginen pumpulikääntäjä alias Kemp (230V 200A 1.15Ω 46000W) :antismoke:
Säädettä nestesyöttö ja voi käyttää 0.2-2.5mm kanthalia ja nestettä menee 15L toimii maastokäytössä myös agrikaattin perseessä :)
Printable View
Pakko heittää vettä myllyyn
Mun automaaginen pumpulikääntäjä alias Kemp (230V 200A 1.15Ω 46000W) :antismoke:
Säädettä nestesyöttö ja voi käyttää 0.2-2.5mm kanthalia ja nestettä menee 15L toimii maastokäytössä myös agrikaattin perseessä :)
Kyllä ne siinä pelittää missä muutkin akut (paremminkin jopa), kunhan pitää turvallisuusseikat mielessä ja käyttää laadukkaita LiPoja. :)
Itellä on AS-käytössä ollu LiPot jo muutaman vuoden, enkä kyllä nikkeliakkuihin ikinä enää palaa. Tosin ajan mittaan rupee laatuerot näkymään; Turningyn Nanot on aika pitkälti kun uudet, mutta jotkut "VB"-brändätyt pullistelee jo melkosesti, vaikka kevyemmällä käytöllä ovatkin olleet (ja kyllä, akkuja on ylläpitoladattu silloin kun eivät ole olleet käytössä).
Muija lähti aamulla muksujen kanssa, toivottavasti naapurin mummille uppoo 80-luvun hevipoppi :punk:
Liite 16085
joinasin viikko sit tinderiin, ihan testiks - 0 matchia. ei oo helppo olla ruma :eek:
H-Atty
:eek:
Todennäköisesti olet saanut tähänkin asti, jos tällä otannallakin jo alkaisi läski tummua, höyryttelijät kun ovat joviaalempia!
Minä en ymmärrä miten Vapeon voi myydä niksaa kun muut tanskalaiset putiikit väittää että niksaa ei saa myydä.
Joku samantapainen systeemi, kuin Nikotiinittomalla?
Lähetykset tulee kuitenkin Tanskan postileimalla...
Niksallisetkin ?
toinen osoite on tämä meinaa
Damperen.dk
Peder Lykkes Vej 582300 København S.Denmark+4531219598
Hyvin sopi toi ego2.pl muovitankin pätkä :) Nyt voi taas pössytellä huolella.
Vapor Freakilta saisi nyt muuten sitä uutta rebuildia, jolla pääsisi eroon NR-R-NR:stä. Taisi olla jonkin 39€.