Japanissa oli muistaakseni hinta sen verran kova että jos joka 3 päivä käy luovutuksella niin kuukausitulot on 3tontun paikkeilla :D
Printable View
Muuten vois, but it's full of Turkulaisians.
https://www.youtube.com/watch?v=jrLx27Wo9t0
Riippuuko vai ei ihan kiinni stimuloivan materiaalin laadusta.:)
Ilmank turust oleva puhu lyhyest kun kiire tienaamaa.
Ja sitten vielä nykyään on laki että hedelmöityshoidolla syntynyt lapsi saa täysi-ikäisenä halutessaan tietää kuka oli luovuttaja.
Ja nykyinen Ammatti. "Galloween Keinosiementäjä" :thinking: 7 Mälliä Päivässä. Siihen tarvii jo palkata halpa lypsäjäkin.
Ei haittaa. Dead by 2032.
Jos painuis nukkumaan, eiköhän joku tuon yövuoron hoida :sleep:
Kumpumäki ainakin tekis varmaan tilin. Ennenki isäntä vääntäny muutaman sata satsia tavaraa yhdessä illassa.
Tästä tulikin mieleen entinen työkaveri atrian suolipuolella jolla oli paras työnimike ikinä edellisessä hommassaan :D. KETUNRUNKKAAJA!!:lol::lol: oli siis ollut kettutarhalla talteenottamassa siementä. Voi niitä tarinoita kuinka se käytännössä tapahtui :laugh::lol:
mää tekisin sinne sellaisen 80 % VG pohjaisen lahjoituksen. Kun ei tiedä onko drippailuun vai tankkiin.
Mää Varoitan! Jos ny ei justiin tuu tonne tissi-topicciin kuvia, ni mulla on viä julkaisematonta materiaalia!!!
No hätä taassama kerkes ;)
Miks koiratkin saavat enemmän arvostusta kuin Miehet. Esimerkki: Koira työntää nenän kiinni kesähameeseen ja Nainen sanoo..Sooooh poika.
Esimerkki 2: Mies pistää oudon naisen kesähameelle käden. Saatana sika, Mitä oikein kuvittelet.:crying:
Meen nukkumaan ku ei näy. Öitä.:yawn:
Mitä jos höyryttelis viskiä :thinking:
EI JUMALAUTA!!! :eek:
Ihan uskomaton toi Akinator, arvaa ihan kaikki oikein että mitä ajattelen ja lopulta niitä tarkentavia kysymyksiä edes kovin montaa esitä! :eek:
Akinator, the Web Genius
Kaikki tähän mennessä menny oikein, eli
1. Pörri
2. Edward Cullen (Twilight)
3. Beatrix Kiddo (Kill Bill)
4. Eric Northman (True Blood)
5. Black Beauty (se hevonen, Uljas Musta)
6. Khal Drogo (Game of Thrones)
7. Bambi
8. Samara (The Ring)
ei se tiedä mitään. Mun suosikki on Robert Michum ja tuo tarjosi Rock Hudsonia. Hinttikin vielä muistaakseni ja minä kun en hinttapuleista välitä...jo nimierkin vuoksi
Varmistettu, ei se tiedä mitään. Veikkas Luciferia kun ajattelin Crimson Kingiä :laugh:
EI SAATANA TOI ARVAS SEPPO TAALASMAANKI OIKEIN KUVAN KERA!!! :lol: :lol: :lol:
Onhan se aika nero näköjään. Ajattelin että ei varmaan tiedä suomalaisia mutta kyllä sieltä vaan tulee oikee vastaus :D
Mä oon niin koukussa tohon, miten toi on mahdollista! Arvas Saiturin joulun Scroogen, Hohdon Jack Torrencen, Tuulen Viemän Scarlettin, Uinu Uinu lemmikkini Louis Creedin, Humisevan harjun Cathyn, Kotiopettajattaren romaanin Jane Eyren ja jopa Tess of the d'Urbervillesin! :blink:
En missään nimessä unettomana sängyssä pyöriessä ole ladannut akinaattorin mobiiliversiota ja arvuuttanut oikein Ismo Laitelaa, Pumbaa, kauhuelokuvan Carrieta, Laura Palmeria, Henrik VIII:n vaimo Anna Boleynia, Petteri Punakuonoa... [emoji43] AAAAAAAA [emoji79] [emoji381]
Jihaa
Ässä pääsi töistä vissiin. Huomenta vaan. :)
Pari kimpaletta pitäisi käydä norjan lohta ostamassa graavia varten :)