Juu pe - la yöks mut 12 aikaa lauantaina päästä irti :)
Printable View
Ok, kyl mä sille pari pannua kaffia voin keittää ja jättää toisen käden vapaaksi (pitäähän sen pystyä vaihtaan istukkaan uutta vekotinta ja vetään höyryt välillä)
Noup molemmat kädet kii ja pillillä vesimuki :)
Oon armollisella tuulella huomaa sentää saa juoda jotain
Mitäh! Kloonikeskustelussa tapahtunu mitään koko iltana. :glare:
Mä en kyl ala laittaan sille yhtään matskua sorviin, selvitköön siitä sit varpaillaan. :D
Juu ei sen tarvi ku kasata ne menee varpailla hyvin
Ja muista pieni peltimuki sitä vettä sitten vaan ja kylmää
Jaahas, joku veti henkselit persvakoon.
Huudelkoon nyt aikansa, ehkä se sitten joskus jopa OSTAA jotain.
Kysyin sinulta vastakysymyksen, vaikka sinun tarkoituksesi oli vain aukoa päätä. Ei näy vastausta vieläkään.
Ja mielestäsi siis foorumin tarkoitus on suunnitella ostoksia, ja niitä ostoksia on syytä tehdä jatkuvasti? Eikö tuo ole mielumminkin sijaistekemistä jollekin kuin hommata nikotiinifiksit jollain tupakointia terveellisemmällä tavalla (ja apteekkituotteita paremmalla)?
Sen ohella tietysti, että sulle tämä on myös foorumi, jossa aukoa päätä netin suojissa, ja sitten lähteä livohkaan. On tapahtunut kohdallasi toistuvasti. Uskallatko tehdä tuota livenä?
Sitä sun ehkä pitäisi kysyä joltain modaajalta.
Miksi?
No sen hinnan takia, herra jumala!
Nyt tässä ketjussa kysyin sulta ihan muuta.
Edit:
Mainitaan nyt myös, kun tuossa esität, että höpisen vain, enkä osta mitään, niin melkoisesti tuota roinaakin on tullut hankittua tässä reilun puolen vuoden höyryttelyn aikana, enemmän luultavasti kuin keskiverto täällä kävijä. Atomisaattoreita on ainakin 12-15 kpl, niistä yli puolet RBA. Putkia ja muita modeja on ainakin 8-9. Reilusti yli tarpeeni pitkäksi aikaa. Olenko ostellut tarpeeksi vai joudunko tilaamaan taas jotain?
Trolli on taas ärsyttänyt jotakuta :popcorn:
Haittaaks se ? :popcorn:
MÄ TIESIN etten turhaan ostanu kinkku-juusto croissanttia ja lasipullocokista iltapalaks. :popcorn:
Ostit lidlist sen croisanti ?
Joo, kloonicroissantin! Lasipullocokis on aito :popcorn: Ja sit mulla on vielä pari aitoa pätkistä jälkkäriks :popcorn:
Huhuu, trolli. Älä taas pakene, vellihousu.
Voitaikina mis o yks metu sisällä :)
Ei se mikää klooni ole se o saksalainen
Siellä on kinkkuu ja juustoo eikä mitään metukkaa! :teaching: Lidlistä pitää aina välillä käydä hakemassa kinkku-juusto croissantteja, omenataskuja ja sitä litran tölkissä olevaa kaakaoo. :3