Kaikkea sitä kaapin perältä löytyykin, 75 metriä 0.4 kathaalia :lol: saa muutamat vastukset vääntää...
Printable View
Kaikkea sitä kaapin perältä löytyykin, 75 metriä 0.4 kathaalia :lol: saa muutamat vastukset vääntää...
Tarvis kans ostaa jotain mutta en tiedä vielä mitä
Juu @mokki.com. pitäs ruveta pakkailemaan ja suoriutua coccelbyyhyn pikkuhuljaa mut tääl möksän parvella on kiva kölliä [emoji173]
Seuraavana kesänä miitti siellä ?
Älä nyt mun juttuja niin tosissaan ota. lähinnä meinasin että sana on netissä vapaa ja kaikki tänne soppii. On sitä tullut itekkin joskus ihan aktiivisesti pyörittyä siellä ja varmasti katekorioidun huru-ukoksi itsekkin. Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Mä pidin vielä 3kk sitten irkkiä tappavan tylsänä luusereiden hommana joka on ku suoraan kasarilta, mutta sitten innostuin kun saatiin kokoon niin hyvä porukka. :D
Jaahas, nyt on käyty vanhempia moikkaamassa ja ulkona olis mieletön keli lähteä käppäilee..ihan vähän laiskottaa[emoji51] nyt olis hyvä hetki ottaa päikkärit.Minä en kykene irkissä olemaan mobiililla, mutta selviän ilman sitä[emoji36] uteliaisuutta olisi kiva päästä joskus kurkkimaan..
Ainut asia mitä tähän enää kommentoin on se että, tuo suora valehtelu tekemisistäni saa nyt loppua. Se olit ihan sinä itse joka osoitettasi tyrkytit turpakäräjöintiin, samoin jaoit puhelinnumerosi. Minä en ole sinua tai kotiasi uhannut millään tavalla, joten voisitko jo lopettaa.
Saatana jaksa enää tuota samaa jankutusta.
[emoji53] ei kannata kommentoida mitn...
Osta Ana japanialainen kehon liikutin, loppuu se ropaaminen [emoji56]
On muuten syssy tullu. Raaka ilma ulkona, vettäkin ropsii väliin...
Ei siinä mitää, mä tykkään syksystä, pimenevät illat ja lämmin tupa [emoji173]