Mitä helvetin linkkejä mulle sataa näihin teksteihin X-( Voita ipädi jne jne!
Printable View
Mitä helvetin linkkejä mulle sataa näihin teksteihin X-( Voita ipädi jne jne!
Niin mutku mutku ei tätä puolen metrin lettiä piiloteta pipon alle. :D Mutta mä voitin jo taistelun tukkaa vastaan, se suostui kihartumaan kunnolla ja pysyvästi kun pistin Remingtoniin 200 astetta, mielessä kyllä oli se legendaarinen youtubevideo "burning my hair off"... :lol: Mutta nyt kelpaa, HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!! Ootte kivoja. :D
Ratsastus?
posti ei tuonut jalippo bearsia vieläkään:crying:
Tinat on valettu...ei kyllä muistuta mitään maallista..meni taas henkimualiman hommiksi:confused:
Liite 11555 Uudenvuoden magiaa! :evil:
mulla tuli yks joka näytti siittiöltä, eukolla cthululta :D
Kauhavan tiikeri paari, ei vittu mitä paskaa. Vähän vähee eikä silti saa tiskiltä juamista. Kysilaaritkin on perkele malli kääpiö 140 suluka pääs...
No, eikös se lerssi ole helppo pudottaa siihen? Jos olis korkeemmalla, niin olis tatti heti merihädässä!
Vessan siisteys oli luokkaa ihan sama vaikka kusis lattialle loppu illasta. Siis oikeesti vittu ei siihen pönttöön oo vaikee osua? Tai sitte mä en oo kersanakaan oppinu kusemis kultttuuria oikee, pissi tulee nii alkaa helikopteri pyöriä vai mitä vittua noille on kotona kerrottu? Joskus on tullu laatattua, kustua ja sammuttua vessaa kotona muttei siltikää laattiat lainehi vaikkon muistit poies.
Kyllä sitä kusta on ihan helvetisti siellä baarin vessan lattialla.
Vituttaaa k ui ei millään saa liitettyä kuvaa tänne.
Joutuhan sitä juu vähän kenkiä valkkaamaan baari-iltaa varten ja paksut pohjat yleensä voitti. Onneks oli vitun kova rokkari eli valinta oli between bootsit tai lenkkarit.
E: Lisätään vielä ärsytysketjuun kuuluva seikka. The offspring, koskaan kuullu yhtää turhaa musaa. Ihan vuoden VMP-kamaa.
Ittee kanssa noissa kapakoissa rasittaa aina se, että mikä kumma kun aikuiset miehet ei osaa kusta? Oli kusilaari, tai pönttö, niin aina on seiniä myöten koko paskahuussi kusessa. On iskeny paskahätä baarissa, ja on iskeny aika saatanan monta kertaa. Niin on se vitun loistavaa mennä paskalle sinne kun pönttö on kusessa ja lattia on kusessa, ja joskus on seinätkin kusessa. Parhain mitä oon nähnyt oli Tampereella, jossain kuppilassa jonka nimeä en nyt muista: Kusta oli tottakai pöntön reunalla, tottakai lattialla, sekä tietysti seinässä. MUTTA sitä kusta ihan valu siinä seinässä, samoten sitä kusta oli myös siinä pöntön veto namiskassa. Sekä PASKAA siinä paperirullassa? Miten tämä on edes vittu mahollista?? Sitten kävin tässä taannoin semmosessa kapakassa missä oli, öööö, olisko ollut K viiva 22 tai 21, niin siellä se meininki oli jo huomattavasti fiksumpaa. Kusta nyt oli reunoilla ja lattialla mutta sentäs pääpiirteittäin vessa oli siisti. Ottaen huomioon että illan aikana varmaan lähempänä 500 henkeä käy niin pienetkin roiskeet kerääntyy jo suureksi määräksi minkä sanoo järkikin.
Ei silti selitä tuota perinteisen ikärajan omaavan kuppilan paskahuussi käytäntöä, en muista että itsellä olis 18 vuotiaana mulkku roiskinut tuolla tavalla? Saatika suihku ollut heikko josta syystä valunut lattialle.
Pannaa kuva siitä kun pikku possu yritti kolmen promillen humassa avata El Toro pulloa. Joo en tiedä itekkään :).
Liite 11558
No eihän se tietenkään siihen jäänyt. Aattelin jos täs soffal söis eilen tehtyä läskisoosia.
Liite 11559