Mä näen joskus enneunia ja jos se kieltolaki tulee voimaan? olemmeko tulevaisuuden salakuljettajia? koskaan ei voi tietää[emoji36] mut joo..kyllä nauratti aamulla!
Printable View
Juu hepo & anfenamenttiini & höpöheinä ei kohta oo mitään, niksa on tulevaisuuden The Thing [emoji33]
Meillä oli niin levottomat jutut eilen, että tuli uniinkin[emoji38] näin kyllä muitakin unia, mutta ei voi kertoa [emoji8]
No en tiiä, joo ja ei [emoji51] helvata kun väsyttää ja pitäis kohta mennä mutsia moikkaamaan[emoji21]
Millais lemmenparilla meni yö ? [emoji8]
Pappa nukku pommiin vähäsen eli todistettavasti olen ummistanut silmäni hetkeksi
Nukuin[emoji51] todella huonosti ja näin jassosta unia [emoji8]
En kerrokaan, sen verta rankkaa settiä oli[emoji13] hihi...
Huomenta juu, jasso tuossa kun tuumailitte et alkuaikojen naamoja hävinny paljon forkalta et siihen aikaan meno oli erinlaista niin pitänee täysin paikkaansa. Eihän täällä silloin juuri edes riidelty ainakaan näkyvästi, kaikki oli yhtä suurta perhettä :love: ja kova yritys jokaisella päästä pahasta röökaamisesta eroon. Mistä lie johtunee et nykyään on vääntöjä harva se viikoloppu. Liikaa nettisenseitä pesiytyny forkalle?
Saanko ehdottaa jotain ?
Forkan keski-ikä laskenut jonkun verran jolloin itkupotkuraivarin herkkyys helpompi ja enemmän harrastetaan alkomahooli + netti yhdistelmää jolloin lipeää helposti tuonne vittuilun puolelle kun ei enää mennä nakkikiskalle painimaan vaan nykypäivänä se kohdistuu juurikin verbaaliseen puoleen internetissä
Tätä pohtii Pappa Satakunnasta [emoji83]
Minä uskon et Pappa satakunnasta on sata prosenttisesti oikeassa tässä asiassa. Se on tuo virtuaalivääntäminen sen verran hienovarainen laji et helposti kääntyy vihtuilun puolelle ja juurikin pikku hönössä :laugh:
Kyl mää silti kaikkis tykkään [emoji8]
Kaikki höyryttelijät ketä livenä olen nähnyt , jutellut , saunonut & istunut iltaa on mukavia ja reiluja
Ihmisiä on erillaisia ja he pitävät eriasioista
Summa summa = Ihminen on yksilö ja kaikkia meitä kuulemma tarvitaan
Jos joku ei miellytä ei hänen kanssaa ole pakko olla
Netissä tämä on vielä helpommaksi tehty kuin livenä
Ollaa ny vaa tällee [emoji8] eiks je kollit ja mirrit [emoji136]
Se tuo isäukko opetti aikoinaan kun olin pienen pieni poika (iso en ole vieläkään) että et poika pärjää tässä maailmassa ilman terävää kieltä etkä pitkälle pääse ilman teräviä kyynerpäitä et meilläpäin ei ole tapana nöyristellä eikä kumarrella ja sitä oppia olen yllä pitänyt. Tokihan isäukko opetti myös et elämässä pitää olla rehellinen ja osata myös pyytää anteeksi hölmöjä tekoja. Jotenka pyydän tässä nyt julkisesti anteeksi niiltä ketä olen riitelyllä loukannut ja aiheuttanut mielipahaa.
Peace vaan koko jengille joiden kanssa olen ollut tukkanuottasilla, jättäkää mut rauhaan niin jätän teidät rauhaan, eiks jeh :)
Eipä näistä kannata liikoja stressata se irkki on muutenkin huruukkojen hommaa. Joskus 90 luvulla se oli jännää ennenkun kiss.fm chätti tuli ja timpe vei kaikki naiset. :)
Jaahas se ois sunnuntai. Ei oo pakko tehdä mittään. Katellaan nyt parit jaksot uutta doctor who,ta ja setupoidaan samalla TFV4 ja kokkaillaan muutamaa lientä testiin.
Kyl äSSä pappa puhuu asiaa! Itse oon poistanu seuraamisen muutamalta kaverilta facessa... Ei jaksa kattoo jokaviikonloppusia pe-la kännisekoiluja [emoji15] Vittu 5-kymppisiä ukkoja...
Täällä pärjätäkseen/viihtyeäkseen pitää olla kovapäinen mut joustava. äSSäkin jakaa lovee kaikille, se on sellainen yleinen mies [emoji106]
Joo saaliiks tuli hiertyny kantapää akillesjänteen kohdalta, verille meni, nilkuttelin just mökkiin, haittaaksse?