Tuossa mun laittamassa kuvassa on hyppyriä, tuo sun laittama kuva on "tarjotinmallia", kätevä kun menee teboilille niin kahvikuppi ja sämpylä kulkee perseen päällä. :laugh:
Printable View
:lol: :lol: :lol:
Vois ehkä saada hiukan pahan katseen jos esson jonossa olisi tuollaisella takapuolella varustettu edessä ja unisena alkaisi latoa aamupalaa toisen perseen päälle... "Oho sori, luulin sun peppua tarjottimeks" *släp* :lol:
Aah kotosalla ja apinat ovat olleet kiltisti ainakin 5min [emoji173]
mulla olisi muutama kuva täydellisistä ,mutta kun ei tiedä missä moodissa polliisit on ja ei jaksa photoshopata farkkuja päälle,niin telepatioin nyt sitten vaan kaikille.
Jaahas LG HD2 kennot lähtevät tänään testiin kun ovat latautuneet näkee ovatko mistään kotoisin noi
Toki. Toisaalta tässä langassa asia yhteys olisi ollut enemmän kohdallaan. Miksi muuten kaikki naiset ohittaessaan miesporukan kävelemällä tai erityisesti fillarilla yrittävät vetää paitansa tai takkinsa helmaa perseensä päälle.? Vähintään käsi käy tiedostamatta takana.
Tsup Liite 19462 Nyt räjähti vkl käymään
Asiasta Asiaan. Kyllä kunnon perä hywwee. Oli Farkut tai ei.:lol:
Hups..Sry tublit
Pitää ottaa rauhallisesti.:crying:
Tuntuuko jotenkin :blink: Eihän kukaan aikuinen oikeasti Perseitä tuijota. :sleep:
Omalla kohdalla yleensä nostavat helman tai siirtävät repun. Voi olla että en ole uhka tai sitten alfa :antismoke:
No. kuulemma naisetkin tykkäävät katsella kapealanteisia hispanjooleja ja he eivät takuulla yritä peitellä mitään?. Naisella iso perse=hyvä perse. Isot tissit ei välttämäti kun maanvetovoima alkaa kutsumaan jo varhaisessa iässä. Pikkuiset kiinteät on ihan jees eli hyvällä perseellä voi kompensoida paljon etupuolen virheitä ja valaistuksella loput.
Miks peräosio ammottaa tyhjyyttä? :thinking:
Ei olis kyl pahan hintanen.:rolleyes: 73 enää varastossa. Pitää varmaan säästää Helmikuulle. Tammikuu Boikotissa.:lol:
En oo varma tarvisko itse ottaa testiin tai odottaa sitä siggen 150w versiota
Mörköjä pitäs jossain välissä Geneltä..Ja sit saakin tilata Akkuja lisää.:crying:
Akkuja, tosiaan, pitäs tilata uusia akkuja. Missäs nyt mennään, mitä kannattais tilata 18650 koossa?
Ookkos jo 25 testinyt?
Mul muutamia tuossa koko ajan käytössä ja hyvin pelittävät.:thumbup:
500 Koossa nyt Tensait testissä. :)