Jos herrasmiehiä riittää nii tänne suuntaan kiitos! Mul meni aikaa hukkaa kaks sekunttii kun mukula alkoi riehuu sylis ja sija oli 26 swanirallissa. Terveisin: Joutseneton
Printable View
Jos herrasmiehiä riittää nii tänne suuntaan kiitos! Mul meni aikaa hukkaa kaks sekunttii kun mukula alkoi riehuu sylis ja sija oli 26 swanirallissa. Terveisin: Joutseneton
Swani :esmoke:
MItä ihmettä ihmiset?? Onko lista muuttunu vai mikä mättää ku mä olin laskelevinani et oli 26. Mitä täällä tapahtuu??
Pari entuudestaan Swanin omistavaa herrasmiestä jättäytyivät listalta, jotta muutkin pääsevät heittämään Swan-neitsyytensä. ;)
Edit. Enpä olekaan varma oliko dhaimonilla (jonka paikan siis sä sait) entuudestaan Swania, vai oliko vain epäilys käytön vähyydestä, mutta luovutti kuitenkin paikkansa. :)
Sain naista swanin myynnin aikana:esmoke:ja en kerenny tilaisuuteen.
Ihan rehellisiä kun ollaan niin en olisi yrittänytkään saada moista, kunhan heitin mitä olin tekemässä sillä aikaa:p
Muutamaan otteeseen on tullut vaihtotarjouksena kyseistä modia ja oma mieltymys alkaa näköjään siirtyä pikkuhiljaa noidin hybridimodeihin(kiitokset silver dog).
Pic or it didnt happen
tossa kädessä vois olla Swan :D
Niinpä:rolleyes:
Voi jukolavita :D
Paskapuhetta sanon minä:cool:
Mitä oikea käsi tekee:rolleyes:
Vemputtaa:D
Muuttohommat tehty ja nyt pääsee nukkumaan
Sainpas päätettyä Swanin materiaalit ja viimeistelyt! :D
Nyt vaan odotellaan kumpi tippuu ensin luukusta; Swan vai Somppuhybridi. :p
Reeni kulkee pitkästä aikaa hyvin.
Tuntuu että kaikki nousee, aivan sama mitä koittaa.
Aurinko paistaa, rahat ei oo täysin lopussa.
Treenin päälle 1500kcal iltapala, 5FDP soi kuulokkeista ja olut huulilla.
Pitkästä aikaa elämä on ihanaa ja kivaa :).
Niin ja jätin työhakemuksen, jumaliste huvikseni luin ja täytin likimain ehdot hakea yhtä tiettyä opettajan virkaa.
Sen kun vielä naulaan niin sitten menee kovaa \,,/
E: soittolistassa toisena http://www.youtube.com/watch?v=-K1q1pw04Bs
*Headbang*
Lentokentällä viimeinkin, 26h sitten oli herätys ja nyt nautitaan aamupalaa (pitkä kylmä nelos lappari) lento lähtee tunnin pääst eikä enää tarvi stressata mistään.
Taivas lyö tulta:D
Jytisee ettei meinaa sohvalla pysyä:eek:
Päivällä oli +28, jos vähän viilenis ilma:)
Sai aika hyvät naurut kun kävin paulsaaren esittelyssä ja jätkä paasas suu vaahdossa kun niiden tuotteet on parhaita. Hetken kuuntelin ja testailin ja sit otin misterin taskusta ja totesin etten tartte niiden tuotteita. Sen ilme oli näkemisen arvoinen:)
Sais tulla ryskäämään ja satamaan tänne lounaiseenkin lähtis tuo siitepöly!
Tulipa väännettyä 0,5 ohmin mesh setuppi misteriin. Joutuu nyt varmaan luopumaan penestäkin:o
Sitte taas metsästämään 16mm halkaisijalla olevaa mesh-härveliä:D
Näin se vannoutunut silica-mies joutuu nöyrtymään katiskaverkon edessä:eek:
:D
Sydämmelläni vielä silica-mies mutmut:o Neljäs hybridi tulos ja pari putkee, niille löytyy jonkinlaiset atotkin:rolleyes:
Kaikki pelittää sata lasissa. Onhan mulla vielä toi Jasserin rakas Penelope:p Lupasin myydä takas jos siitä joskus luovun.
Se saa kunnian olla toistaiseksi aku#24 seuralainen:)
Äläny perkule. Jos sää alat gennyilee niin sit tekee munkin mieli alkaa gennyillä. :D
Kokeile vaikka diablolla;)
Väännät niin kauan et saat THE maku&höyry setupin niin oot myyty mies:D Meikä tappeli agan kans niin kauan et sain siitä maksimin irti ja siinä muuten meni sitä aikaa. Sitten hommasin pääsiäisenä Ikaruksen... siihen setuppi parissa minuutissa ja meikää vietiin:D
Sain Zmaxin myytyä ja vielä ihan ihmisten hintaan :rolleyes:
Juu, kyllä somniumin oon jo kesyttäny hyvin. Ja kyllähän siitä höyryä lähtee. Jotenkin vaan, en ymmärrä miks, pidän silicasta enempi.
Nyt viimeaikoina alkanu kiinnostaa pienet modit. Mitäs hyviä 16mm gennyjä onkaa, Line ja mini Did? (piccolon/vastaavan 14xxx -modin kanssa)
Hitto on vaikee harrastus ku ei osaa päättää mistä tykkää ja mistä ei! Ainoo varma on että rahat loppuu. :D
Eikös Arrow ole 17mm halkaisijaltaan? :O
e. Onhan se. Arrow :: Arrow -
ee. Niin siis tarkoititko tuota Line-kopiota? :D
Eikun juuri tota sun mainitsemaa :D Olis pitäny mainita samalla, et toi vaatii sit 17mm modin mihin toi on tehtykkin eli baguan
Edit. Ai joo tossa just nimenomaan kysyttiin 16 millisiä :D Heräsin vasta niin laitetaan sen piikkiin
Waparin dna20 modi tuli ehostuksesta ja voi että, kyllä nyt taas kelpaa! Oli Wapari vielä kiillottanutkin modin vaikkei ollut tarvetta, niin tuli hyvä fiilis :)
Kotiin tultaessa meinasin kompastua paketteihin - K100 ja Dream ne siinä lepäili. Nyt armoton akkujen latailu ja Dreamin ihmettely. :cool:
Mikä muhun on menny:confused: