Mites toi eGrip on ainakin stealthi laite ja rbakin siihen tais olla.
Printable View
Mä ostin tossa pari kuukautta sitten eGo joyetec Megan 2600aMah ja nyt sen akku on reistaillut jo kauan ja nyt se sitten toimii enään joskus sattumalta, kunhan se on laturissa et saa muutamat höyryt?
Sehän olisi muuten takuun piirissä niin mullahan on toi warranty card, missä joyetec lupaa korjata laitteenn 90 päivän ajan.. Mutta olen sen kuitin siitä nyt hukannut...
Elikkä voisko joku ehdottaa jotain hyvää akkua mulle?? Mielellään siis pelkkä akku mihin tuon MEGAN toi säiliöosa tulis siis mukaan..
Hintaa saa kyllä olla mutta mieluiten jotain järkevän hintaista, vahvaa akkukapasiteettia ja ennen kaikkea LUOTETTAVIA! Niin voisiko joku ehdotella jotain akkuja mulle?
-Niclas :)
Ps. Tässä linkki kyseiseen höyrykoneeseen: Joyetech eGo ONE MEGA (2600mAh) | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
Onko jengillä suositusta atoksi, sillä oma SMOK TV4F "hajoaa" taskussa osiin, eli lasiputki irtoaa liian helposti ja jos laite joutuu sivuittain niin nesteet valahtaa pihalle. Tarvis sellassee pöhnä vekottimen joka kestää kulkemista sivuttain ja vähä siel su tääl muuteski...
Nautilus teräsverkkotankilla, ellei mitään kaameita höyrypilviä tarvi saada aikaiseksi :)
Aspire Nautilus BVC bottom vertical coil AFC clearomisattori 1,6/1,8ohm lasiputkella
Aspire Nautilus /Nautilus Mini /Atlantis /Atlantis2 /Triton clearomisattorin putki Pyrex-lasi / teräs
Itsellä jatkuvassa käytössä Arctic ja Atlantis. Pyörivät laukun pohjalla minigrip pussissa miten milloinkin eikä ainakaan vielä ole pahemmin vuotoa ollut.
Kannattaako tilata modi jossa on kiinteä akku vai semmoine jossa on vaihdettavat akut?
Aina mielummin vaihdettavilla akuilla. Menee muuten koko modi roskiin kun akusta aika jättää jos ei taito riitä vaihtaa akkua.
Vois vielä lisätä, että vaihdettavilla akuilla ei tule modin lataustaukoja, kunhan on aina varalla täyteen ladattuja akkuja :)
iStickia voi ainakin huoletta suositella. Esim. ELeaf iStick TC40W 510(eGo) 40W VW- boxmod teho-/lämpösäädettävä 2600mAh 0,15ohm
Olihan siinä linkki mistä kuvat ja hintatiedot :)
Akussa on samat mAh kuin ego one megassa, joten suunnilleen saman kestää kuin sekin, riippuen toki käytettävästä tehosta.
Ego megan tankki käy tuohon.
Täältä käyttökokemuksia iStickeistä: http://www.e-savuke.com/vb/kaupallis...af-istick.html
Mulla käytössä näitä akkuputkia ja istick. Se missä näitä irtoakkuja vaihdetaan kuin lippaaseen panoksia, istick kestää lataamatta omassa käytössä lähes viikon. Jos nyt pitäisi vain yksi ainoa modi valita, niin mä jotenkin tykkään tosta stickistä kun sen kanssa voi huoleta höyrytellä useamman päivän ja kun akku alkaa olla puolessa, on vielä pari päivää aikaa etsiä jostain johto ja usb liitin.
Akkuja vaihtelen tosi tiiviisti, johtuen siitä että ajan noita omia Vamoja 18350 akuilla, eli ne kestää ehkä tunnin, max 2. höyryttelyä. Tuplakokoiset akut kestävät sitten jo kolmisen kertaa pidempään ja vielä jos laitteessa on niitä kaksi rinnan, niin silloin päästään jo tuonne n. 4000mAh kapasiteettiin ja kestää höyrytellä useamman päivän (MTL tyylillä ja 1.0-1.8 atoilla).
USB johto on kevyempi kantaa kuin 1-2 vara-akkua, mutta jos ei ole varmuutta löytyykö jostain metsän keskeltä puuta, josta löytyy usb liitin, irtoakut on toimivampi ratkaisu. Esim. vaelluksella oli mukana vaan akkuja syövät modit.
Nyt on täällä reilu pariviikkoa menty istick + nautilus combolla ja kulkee ihan kivasti. Taitaa olla kaksi normiröökiä mennyt tänä aikana, enempikin mielenkiinnosta että kuinka pahalta se nyt jo maistuukaan. Ja maistuuhan se aika kaamealta. Nesteitä on muutamia ollu kokeilussa ja mulla ainakin MR GoodVapen Bahama Mama vuosi sieltä ilmarei'istä, Vermillion riverin nesteiden kanssa tuota ongelmaa ei nyt ole ollut. Ja hyvin on kestänyt laukussa mukana, vaikka sitä alkuunsa epäilinkin.
Meille tuli tilauksen saavuttua yllärinä se, että tuossa aspire nautiluksessa tuli varatankki mukana - tuli nimittäin tilattua myös metalliritiläinen tankki varatankiksi. Se ois kyllä aika paljon kivamman näköinen :)
Yksi mikä vielä mietityttää on tuo atopään vaihto, että koska se oikeasti olisi ajankohtaista. Jostain luin, että kun vaihtaa nesteet niin siinä samalla ja toisaalta taas ymmärsin että voi mennä useampi viikkokin. Ollaan menty kyllä sillä ekalla atopäällä toistaiseksi eikä oo ollut mitään ongelmia. Mietinkin, että mistä sen sitten oikeasti tietää että nyt se on vaihdettava?
Atopää menee vaihtoon silloin kun ennen hyvä neste alkaa maistua jotenkin oudolta tai peräti palaneelta pumpulilta tai kun ilma ei kulje enää läpi tai kun ei höyryä riittävästi :)
Nesteiden vaihdon välillä ei ole tarve vaihtaa, ellei halua heti puhdasta uuden nesteen makua... Se vanha maku kummittelee jonkun aikaa taustalla, tosin jotkut maut on niin vahvoja, että voi mennä tankillinenkin uutta ennenkuin vanha maku häipyy....
PS. Se metalliverkkotankki on käyttöä varten.. Ne lasitankit on varalle ;)
:D No juu, kyllä mä seuraavaksi varmaan siihen vaihdankin. Olevinaan kuvittelen, että siitä ei nää koska neste alkaa loppumaan.... Täytyy varmaan ostaa silmälasit.
Se kyllä huomattiin, että esim. tuo bahama mama maistui aika tehokkaasti seuraavankin nesteen seassa kun meni puhtaalla tankilla mutta samalla atopäällä. ei tosin ihan hirmusti haitannut, kun oli riittävän tyyppistä makeahko myös se seuraava tankillinen.
Ja kiitos, hyvä tietää että sen periaatteessa huomaa sitten suht selkeästi, kun on vaihdon aika.
Kysytään sitten vaikka täältä: Melekein 2 vuotta palvellut kaiffari etsii nyt vierelleen jottain uutta,mutta mikä ois ny hyvä? Mitkään Eyjafjallajökull-tason cumulukset ei kiinnosta.
Päivienpäivää,
Aloittelijan opas selattu ja het tarvis vinkkiä.
Taustaa senverta että wanha tupakkimies, ja viimeiset 9 vuotta menty pikkusikareilla. Sitäennen vähintäänkin toinen mokoma tavan tupakilla.
Nyt heräs ajatus pompata sähmöiseen josko siihen ei ihan niin helposti kuolis.
Ja sitten siihen vinkintarveosuuteen:
Vaihtoehtoja kun on miljoona jo laitteissa niin pieni ostoslista olis kiva.
Vaateet: Ulkonäöllä ei väliä, pitkä akkukesto plussaa samaten säiliön kapasiteetti. Tee-se-itse luonnistuu samaten elektroniikkakikkailut. Varmaan suoraan joku modi, mutta karto vai clearo?
Vuotaa ei saa. Sais maistua ja tuntua samalta kuin nuo ruskeat pöllit.
Budjetin katon vois lykätä jonnekkin 150 korvalle.
Kiitos kaunis jo etukäteen avittaneille :)
kumipää, clearo ehdottomasti. Ehkä jo ykköseksi aloittelevalle noussut combo iStick 50w ja Aspire Nautilus olisi hyvä tai vaihtoehtoisesti iStick 50w tilalle iStick 100w (koska vaihtoakut, ostettava erikseen). Sikari/tupakka makuisissa nesteissä en kyllä osaa auttaa itse olen jättänyt tupakanmaun kauas taakse jo ja hedelmämaut lähinnä käytössä. Ja jos kun tuosta nautiluksesta haluaa upgradeta niin subtank tai subtank mini.
Akuksi iStick 50W ja clearoksi Nautilus. Pitkä akun kesto, 5ml tilavuus tankissa ja vastaa kaikkein parhaiten tupakointia imutuntumaltaan. Vara-atojen kanssa jää budjettiin vielä muutama kymppi nesteille.
Tuolla pääsee alkuun. Jos heti alussa kiinnostaa itse rakenneltava niin Kayfun Lite Plus. Edelleen suun kautta keuhkoon mallisena imitoi tupkan polttoa parhaimmillaan.
Alkuun päästyään voi sitten muutaman kuukauden jälkeen katsella muita laitteita vähän tarkemmin. IStick 50W tilalle toki samalla rahalla saa myös 100W version mutta sitten tarvitsee pari settiä irtoakkuja (n.10€/kpl) sekä kunnollisen laturin (n. 40€), voi toki ladata myös USB-liittimellä pikkuveljiensä tapaan, mutta ainakin itse pidän käytännöllisempänä vaihtaa akkuja.
Toivotan onnea metsästykseen. Jos löydät jotakin niin kerroppa sitten meillekkin:laugh:
No onhan tuo Nautilus olemassa, mutta noiden kahden lisäksi ei taida löytyä kuin noita subohmisia pilviatoja. Lemo2 on portaattomasti säädettävä imuilma, mutta eipä siitä juuri kuitenkaan ole Kayfun tyyppiseen höyryttelyyn.
Luonnehtisin Lemo2:sta subohm-kayfuniksi. Kayfun-dekki jumalattoman kokoisella hormilla. Saattaisi jollakin yli yhden ohmin setupilla vielä menetellä poskareita varten, mutta itse luovutin moisen suhteen ja nykyään 0.7 ohminen setuppi hormit sepposen selällään suoraan keuhkoon.
Kiitokset!
Nautiluksella ja 100w iStikillä mennään kun noita 18560 pattereitakin pyörii jo taskulamppufriikahtamisen takia nurkissa.
Seuraavaksi alkaakin sitten sen TheSikarinesteen etsintä.
Persk. suojapiirillä on kaikki akut nurkissa. Joten akunsisältävän etsintä jatkuu.
Rittäsköhän 40w, takkiin tulee kapasiteetissa muuta tulkoot vai lähteäkkö suoraan +50W junaan.
Hirveetä arpomista :D
18650 on se akkukoko, joka käy istickkiin ;)
Esim. nuo Samsung INR18650-25R - Akkulasta!
Ps. Nautilukselle riittää 15w tehot ;)
Viittaat tuolla ilmeisesti iStick 40W TC malliin? Riittää nautilukselle vallan mainiosti tehojensa puolesta, kuten arskaxx tuossa aikaisemmin kirjoitti. Takkiin tulee akkukapasiteetista. Ja jos innostut subohmi-maailmaan jossakin vaiheessa niin tuo 40W teho alkaa olla siinä rajalla että jaksaa kunnolla pukata usvaa lähes standardiksi muodostuneella 0.5 ohmiselle. Toki siinä olisi tuo lämpösäätö (sikäli kun se toimii). Itse katsastaisin 50W. Tai 100W mallin vaikka joutuu pari kymppiä uhraamaan pariin akkuun.