http://pink-mule.com/mods/provari/PR...-ACS-EXTENSION
Siinähän noita :)
Printable View
http://pink-mule.com/mods/provari/PR...-ACS-EXTENSION
Siinähän noita :)
Ikäeron noustessa erinäisessä keskustelussa esille ja tultua parikymppisen taholta kuitatuksi "Se on vain numeroita" saa helposti korkkaamaan kaljasen.
Mites tämä nyt näin meni, jos meni, meni meni.
Mä olin, jälleen kerran, varautunut ihan erilaiseen feedbäkkiin liittyen erinäisiin aiemmin tuhannen päissäni dokumentoimiini tapahtumiin.
FUUUK, mä vain tykkään jahdata noita, ei mulla oo helvetinkään hajua mitä tehdä, kun ne ei enää juokse karkuun, ainakaan täysillä.
Mietintämyssyn paikka, sanoisi hamppuveikko.
Ei, se toimii telepatialla.
Sä keskityt kovasti ja siirrät ajatuksenvoimalla nesteen coilille.
Pullosta letkun kautta atomisaattorille, läpi reiällisen liittimen.
Puristamalla pulloa nestettä nousee ylös. Se, kuinka usein joudut puristelemaan riippuu ihan höyrystimestä. Drippiatoilla useasti, pohjasyöttödrippereillä ei niin usein.
Njuuh :) täytyy tutkia vaihtoehtoja läpi ja kattoo jos testipenkkii ottas tommosen
hajosiko reititin. hajosise. löysikösinauudenkaapistasi? löysihänsesen. ewanikoksiko muuttuise modemile? ewanikoksihanse.
mie en jaksa...
:yeah:
Pamppupoliisille :thumbsup: ja asiallista pamputtelua ;) Kaikille rikollisille...ei ole vaan näkyny vähään aikaan sopivia uhreja ;) Hyvä niin :)
Pääsin sen typerän Candy Crushin typerän tason läpi! \m/
Mä en :(
Voi ei, mikä taso?
16X. Jaksa muistaa. :D
Mä en oo päässy typerän Candy Crushin yhtään typerää tasoa läpi.. :crying:
Enpä tosin ole sitä pelannutkaan ollenkaan. :eek:
Alkanut nyt vahvasti tulla sellainen fiilis, että alkaa olla e-savuke vähäsen nähty. Aikaa palaa fäbän vapo groupeissa enempi, kuin mitä täällä menee.
Aikansa kutakin ilman sen suurempaa draamaa, alkaa olla suht luonnollinen poistuma, että irkin kautta foorumeille ja sieltä fäbään.
Eli ei mitään norsunluutornista huutelua, vaan täysin fiilispohjaista logiikkaa.
Mitäköhän helvettiä mulle on tapahtunut kun oon ollu kipeänä... Nykyään pelkkä nesteisiin/höyryttimiin kattominen saa oksennusrefleksin tulemaan, ja sitten kun ottaa yhden imaisun niin meinaa laatta tulla oikean oikeasti. Kirous ;_;
Ehdollistuminen tai Pavlovin koira.
Miltei jokaiselle lienee tuttu skenaario, että se jokin viinas, itsellä lakkalikööri, jota tuli vedettyä kunnon överit, yleensä junnuna, aiheuttaa pikaykä-refleksin vielä vuosien päästä.
Nyt tässä sitten höyrytään naama punaisena, yskien ja yritetään totutella... taisi tulla tuo siitä kun vedin Tervalakua samasta kartosta viikon verran :D "monet fyysiset viat ovat psyykkisiä"
Vähän ku pip-peli.
En nyt siitä luonnollisuudesta tiedä.. Itse en ole FB:lle keksinyt mitään muuta "järkevää" käyttöä, kuin modaajien seuraamisen.. Perseestä se paikka kyllä noin niinkun kokonaisuudessaan on (kuten täällä jo joissain ketjuissa on porukka avautunutkin).
Irkkiin ehkä pitäs jossain vaiheessa lähtee taas itekin pyörimään, niin pysys tää foorumispämmäys ehkä ees vähän kurissa. :laugh:
Rommikolasta ekat kunnon lärvit=ei Rommikolaa kahdeksaan vuoteen.
Vähän sama kävi tortilloille, kun rapulassa heräsin ja aattelin et "nom nom, meksikolaista". Avasin jääkaapin oven ja samantien pytylle juttelemaan. Vieläkin vähän tökkii, jos ei ole itse paistettu lettu.
Juu eipä ole paljon viskiä tarvinnut juoda nuoruuden festarikatastrofin jälkeen, mutta onneksi vodka ja pari muutakin vahvempaa maistuu. Samasta syystä(joskin eri kerrasta) mentholtupakki kokeilut tais jäädä niihin pariin kappaleeseen.
Hmmm... Pohjaan palanutta pontikkaa appelsiini tuoremehulla kesähelteellä, siin on aromit kohillaan :p
Taskulämmin tuplapukki Sataman yössä oli myös nomnom.
Mehujäitä krapula-aamiaiseksi kesähelteillä on myös omnom. Tai enneminkin helpotus.
Taskulämmin herba tai omankylän tonica :)
Taitaapi molemmat olla enää muisto vain :D
"Ensin juotiin herbaa ja sitten lyötiin turpaan..":whistle:
Amatöörit tappelee huikassa.
Se olikin jostain isojen poikien laulusta, siksi lainausmerkit..;) Välimerkin konfigurointia eli suomeksi pilkunnussimista.:laugh:
Kun Ruska ilmestyi aikoinaan viinakauppaa se oli 21% ja maksoi 21mk!..nuoruuden kuulaassa pakkasen paukkumassa talviyössä siitä jäi mielenkiintoisen näköiset oksennukset lumihankeen...
Kuka hullu sitä hyviä aineita oksentelee. Join muuten ruskaakin tos aiemmin syksyllä, ovat vaan pilanneet sen laimentamalla, sama juttu carillon kans :banghead:
Ammattilainen kiskoo yhä Gambinaa :laugh:
Jos ei jallupullon jälkeen naurata niin on hermoissa vikaa :rolleyes:
Pitäskö huomenissa käydä hakemas alkosta Aperiittaa pullo, ihan fiilistelypohjalta :D