Vs: ECigWizard kokemuksia
Tänne tuli viime viikolla tilattu lähetys nesteitä:
6 x 30ml puteleita joista kuitenkin 2 jotain aivan muuta kuin tilatut. 24mg RY4 ja 24mg 555 tobaccon tilalla olikin seuraavaa: DK-TAB 24mg (ihan ok ja ajaa ton 555 asian) sekä Strawberry.
Näistä tuo mansikka on aivan ala-arvoista ja pistinkin kyselyä eWizin sivujen kautta että josko laittaisivat puuttuneet tulemaan.
Tilauksen muuttelu esim saatavuuden mukaan kun nyt ei minulle kelpaa ja haluan tuotteet joista olen maksanutkin. :(
Tilaus/ Order: #019259
SALMIAK Salmiakki - Salty Liquorice (Salmiac) - Size : 10ml, Strength : 15mg 1
2012-01-09 19:25:09 Delivered
2012-01-05 16:33:51 Shipped
2012-01-05 08:02:06 Preparation in progress
2012-01-04 19:23:45 Payment accepted
10.01.2012 laitettu reklamaatio viallisesta putelista, joka oli vuotanut.
10.01.2012 Sam pyysi kuvia joita lähetin 8-kpl Sam laittoi 11.01.2012 :
Thanks for providing the photo's. I'll ship another bottle out to you today.
Eipä ole putelia vieläkään näkynyt!!!
11.01.2012 Aaron pyysi kuvia joita lähetin 6-kpl johon Aaronilta tuli
kysymys: how would you like to proceed with this?
Vastasin, että uutta tulemaan. On tää kummaa, kun yksi ihminen
ei voi hoitaa asiaa, että tarvitaan sekoilla oikee kahden ihmisen
voimin. Jotenkii huono ilmapiiri mikäli valittaa velholle.
Asiastahan minä valitin heille. No minä olen tehnyt asiallisesti
kaiken voitavan. Nyt odottelen EDELLEEN pulloa.
Sam & Aaron seuraa tätä foorumia, niin siksi kirjoitin myös tänne.
Silloin kun Sam lupasi lähettää, niin salmiakkia oli varastossa.
Ja tietenkin olen Englanniksi kaikki toimenpiteet tehnyt.
Ottaa päähän tuo sekoilu! Olis se kiva, jos saisi jotain
extraa/hyvitystä tästä heidän sekoilusta, mutta taitaa
extrat jäädä haaveeksi.
Mikäli hyvää ja asiallista bisnestä aikoo suorittaa, niin luulisi velhon pitävän reilusti tavaraa varastossaan, ja olla myös asiallisia, sekä ystävällisiä asiakkailleen. Me asiakkaathan pidämme puljua pystyssä. Olen nyt yli kuukauden lukenut foorumeita, ja seurannut velhon toimintaa. Hyvää arvosanaa en voi antaa. Kyllä heidän hyvän hengen mukaisesti tulisi myöntää virheensä, ja korjata ne myös. Haluaisin myös jatkossa tehdä tilauksia velholle. Nytkin on uusi tilaus vetämässä. Seuraan senkin edistymistä. Mikäli hälläväliä meininki jatkuu, niin on aivan pakko vaihtaa kauppaa, mutta kuten jo mainitsin. 'Vielä sinnittelen, ja seurailen velhon toimintaa'. Ajattelen joka viikko, että kyllä se tästä lähtee 'luistamaan', mutta eih...uutta sekoilua putkeen vaan. Eikö ne ymmärrä, vai mikä mättää. Eihän me aivan kaikki Suomalaiset voida olla väärässä. Eihän ???
Onhan tuo hieman outoa. Ei luulis olevan ydintekniikkaa kaupankäynti, varsinkaan kun ei ole Valvira niskassa.
- FSUSA:lta litroja nesteitä
- Pullottaa
- Myy
- Indokiinasta tarvikkeita
- Myy
- paperihommia
Miten helvetissä niillä tyhjenee varasto AINA muutamassa tunnissa? Lisää pullotusta!
Ehkäpä ne tästä organisoituu, voi olla että suomalaiset yllättivät brittikaupan. Jos sinne tosiaan tulee 500 tilausta kerralla ja ovat kahdestaan.
Näkyispä varastosaldot, niin voisi arvioida hieman työmäärää.
Itsellä tosin vain 2 tilausta ja molemmat tuli viikossa, ja Ciggaweed rules. Ei valittamista.
Tupakoitsija69: Pista trustpilottiin ( www.trustpilot.co.uk ) juttua tuosta sun asiasta niin varmasti tapahtuu.Reklamaatiot on aina takkuillut niilla ja sen takia en enaan asiakkaana olekkaan.Katso heidan foorumille postatut kuvat huippu teknisesta varastosta niin ymmarrat mika mattaa;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Joona115
Tupakoitsija69: Pista trustpilottiin (
www.trustpilot.co.uk ) juttua tuosta sun asiasta niin varmasti tapahtuu.Reklamaatiot on aina takkuillut niilla ja sen takia en enaan asiakkaana olekkaan.Katso heidan foorumille postatut kuvat huippu teknisesta varastosta niin ymmarrat mika mattaa;)
Niin ku sanoin: 'Vielä sinnittelen, ja seurailen velhon toimintaa'
Mikäli asiat eivät ala luistamaan, niin sitten---- trustpilottiin !
Sunnuntai-iltana 15.1 tilasin lavatuben, cartoja ja muutaman putelin liemiä niin tänään torstaina 19.1 postipekka kolkutteli ovelle. Aika ripeää toimintaa, itse odottelin ensi viikolle menevän mutta kerrankin yllätti näinkinpäin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zigger
Sunnuntai-iltana 15.1 tilasin lavatuben, cartoja ja muutaman putelin liemiä niin tänään torstaina 19.1 postipekka kolkutteli ovelle. Aika ripeää toimintaa, itse odottelin ensi viikolle menevän mutta kerrankin yllätti näinkinpäin.
Sama, tilasin tosin aamusta 16. päivä ja tänään tuli, nopeaa toimintaa ja maksimissaan omat paketit tullu 7 päivässä. Tilasin blu spottia, black mambaa ja blueberry mojitoo, kaikki 3 kerrassaan hyviä höyryteltäviä. Vielä ku sais oman rikki menneen lavan takas velholta nii pärähtäs oikein kunnolla. :D
Millos nää loyalty points:sit tulee?
2012-01-17 04:57:15 68 odottaa varmistusta
2012-01-17 20:28:03 19 odottaa varmistusta
Itse tilasin tiistaina ja klo: 13 oli lähetetty, eli mullekki taitaa huomenna paketti tulla:P
Tuli tänään eilen tilattu lava.... Mä oon kuollu ja päässy taivaaseen....
2012-01-11 12:15:33 50 odottaa varmistusta, mulla taas noin :D
Kyllä se on NIIN ihanaa kun tuo joulu meni ohi, paketit liikkuu.
14.1 tilaus sisään. 16.1 shipped ja tänään (19.01) kotona odotti muutama litku ja sd
Komppaan Ukko Kallea: tilaus 15.1., lähetetty 16.1. ja nyt 19.1. tavarat ja FSUSA:t perillä!!!
Jaahas täytynee mennä rage-ketjuun ja haukkua kauppa maan rakoon ku muut saa jo 16.1 shipped paketteja :D :D :D
No onneks ei oo mitään kiirellistä tulossa :smoke:
Huomenna taitaa tulla perille
Minulla oli kaksi tilausta sisällä. Toinen shipped 15.1 ja tänään (19.1) perillä.
Toinen paketti samasta puljusta shipped 13.1, eikä vielä näkynyt :(
Mitenkähän kauan tuota malttas odotella ennenkuin kyselee? Ja toisaalta mistä sitä sitten aikanaan kannattaisi kysellä, kun ei ole kirjattu kirje? No jos odottelis rauhassa vaan ;)
Itsekkin tuli tilattua wizardilta 4. päivä eikä ole mitään vielä kuulunut. Kauankohan tässä vielä täytyy kärvistellä ennenkuin kehtaa ruveta reklamointi hommiin.... :( Ensimmäistä kertaa tilailen ja mietin että mahtaako tämä olla vielä "normaalin" toimitusajan puitteissa?
btw EKA kommenttini :)
Viikonloppuna laitoin tilauksen ja tänään oli loodikossa 510 standard.
Kuuluuko asiaan, että alkaa "polttaan" itsestään kun on tupakki on vaakatasossa ja vaikka lievästi polttelu pää ylempänä niin välistä punainen valo syttyy ja tupakki korisee. Jos nyt oikein ymmärsin niin kumitulppa päästä pois ja sinne sitten tiputellaan e-nesteet? Vähän huonot nuo ohjeet omasta mielestä. Aavistuksen maistuu jäähdytin nesteelle...vai maistuuko amerikkalainen tupakki sitten siltä :D
sunnuntaina(15.01) tilattu pari sd-keyringiä, cartoja, atomisaattoreita ja 50ml nesteitä..
maanantaina shipped ja odotus on mitä suurin, että huomenna postilaatikosta löytyisi muutakin
kuin laskuja ;) Ei ole seurantakoodia niin se on aina oma jännityksensä millon paketti tulee ;)
Eilen pistin aamulla tilauksen ja illalla oli jo shipped. Toivon mukaan ens viikolla perillä ::)
tänään tuli taas paketti maanantaina odottelen lisää kamaa :D