Eipäs laiteta!
Printable View
Eipäs laiteta!
Eilen kuului eka kyyhkyn ääntely kun koiraa lenkitin. Tuli heti mieleen syksyn metsästys :)
Se on musiikkia korville, kuin pöllön huhuilua...
Pitää ny keväällä lähtee mökille siivoilemaan ja kuuntelemaan teerien pulputusta [emoji106]
AIAIAI Helenius ei kyllä nyt oikeen ole terävänä
öitä Robbe
Voe voe
Naurattaa toi Heleniuksen vitunmoinen uho [emoji16]
Kävi leukaan pahasti... Muutenkin Sauerlandin tallin kans sekoilut ja eikös sillä oo oma isä valmentajana... Eihän toi affenanmaalainen oo ikinä sykähdyttäny nyrkkeilijänä Tatlin tai muiden huippunyrkkeilijöiden rinnalla. Haapojakin otti noukkaam reilusti eli kaponen on nykysuomen ykkösnyrkkirintama [emoji16]
Näköjään aika kullittaa muistot, myös höyrykamppeiden osalta. Pauttiarallaa vuosi sitten oli itsellä suosikkiatona Subtank 25mm RBA-päällä. Uutukaisia tuli kuitenkin tilalle ja tuo jäi kaapin perukoille.
Iltasella vähän askartelin tuota Subtankkia, jotta sai nesteenkulkua nykylitkuilleni paremmaksi. Pitkästä aikaa otin sen käyttöön ja eipä puskenut kuivaa, mutta tankillisen höyryttelyn jälkeen sai mennä takaisin kaappiin. Kyllähän tuollakin höyryttelisi, mutta olevinaan parempiakin taloudessa, joten mennään mieluummin niillä...
Samoja ajatuksia itsellä. Täl hetkellä rakenneltavista ykkössijalla lymyilee serpenttiini. Lämpimät, todella kosteat höyryt [emoji106]
https://www.periscope.tv/w/1PlKQqZMpdnKE
:lol:
:laugh:
:cheer:
n. 6k katsojaa.
Hyvä laite kyllä. :thumbup: Itsellä ei oikein tällä hetkellä ole varsinaista ykköspyssyä, useampia erilaisia ja hyviä sen sijaan käytössä.
Ei täällä muuten balalaikka ehtoolla sitten tainnut soidakkaan. Paska kyllä haisee, mutta syyllinen makoilee tuossa vieressä (= piereskelevä koira :D). Pitää vissiin vielä käyttää ulkona, kiisut on aikamoiset...
Iltahan on vasta alussa
Mun koira päästi joskus ilmaa (pahanhajuista) sen verran et se lähti ens ite ulos ja mä perässä :)
Se noissa koiran ilmanpäästöissä on pahin, kun ne on prkl lähestulkoon aina äänettömiä. Hyvin toimii kyl pienenä ennakkovaroituksena kun koira vaihtaa paikkaa
Niitähän ne, leijoja... :D
Ei pierussa mitään vikaa oo, kunhan rehdisti löyhyttelee "minä se olin" meiningillä. Pitäiskin kouluttaa koira löyhytteleen reteesti hännällä kun tuffauttelee
Kävipä tuuri kun kaupassa ei ollut yhtään 18 tölkin olutlaatikkoa, niin joutu ottamaan 24 tölkkiä... Nyt olis meinaan se pikkulaatikko tyhjä, mut tässä isommassa riittä vielä :)
Täällä lähikaupassa on pirkkaa, sandelsia ja auraa 24 pack.. Ja sit taas karhua ja ale goccia 18 pack... Joskus vaan tekee mieli karhua tai ale goccia ;)
Mä taidan tulla kipeeks ku absintti alkoi tökkimään. Olutta tekis mieli mutku ei ole ni ei ole
Testaa seuraavalla kerralla lidlin olut punaisesta tölkistä 82c/tölkki. On kyllä hintansa väärti
"Hinnasta 16 senttiä on arvonlisäveroa, jonka jälkeen myyjälle jää 66 senttiä. Siitä on valmistajan pitänyt maksaa 50 senttiä alkoholiveroa. Jäljelle jää 16 senttiä, josta pantin osuus on 15 senttiä. Loput pitäisi kustantaa yhdellä sentillä."
Huijausta nuo voittostudio ohjelmat, piruuttani soitin kun kyselevät telkussa jotain kaupunkeja, ne olisin tiennyt, mutta luurissa kysyttiin jotain ihan muuta :(
Tai sit en vaan tajunnut tota systeemiä ???
Joo en tajunnut, siinä on jotkut esikarsinnat ens ja sit jos siinä pärjää, niin pääsee vastaamaan telkkarissa oleviin kysymyksiin. Aika ahterista tää... 1.92€ meni ihan hukkaan :(
Miks mä en vaan vaihda kanavaa ???
Estradi on pirun hyvä kanava :)
Samaan aikaan toisella kanavalla: mikä kaupunki? "vasaa, aavukrs, talamasas, vorniaiem"
Formula E kutosella, ihme vinkumista :)
Senna ja Prost ajamassa, tutut nimet :)
Dear Teppa,
muistan joskus nähneeni pippelini pissalla käydessä, nyt ei nää kurkkimatta. Onko pippeli pienentyny vai jotain näköestettä kasvanu eteen?
Kyllä turbot vähensi kiinnostusta lajia kohtaan. Ainakin omalla kohdalla. Ennen ne kuulosti kilpa autoilta. Nyt enempi mopoautoilta. Ja mopoautoja näkyy muutenkin Salen pihalla pörräämässä Red bullin voimin :laugh:.
Sain fetti lootan tehtyä :wheee:
Voi se olla pudonnutki, alkaa nää sähkötupakoinnin pitkäaikaisvaikutukset näkyä?
Naikkosilla sitte näkyy ulkonevana vaginana, joka näyttää erehdyttävästi löysältä mulkulta, joka haisee lahnalle.
Teppa on lääkärinä Trollia lohdullisempi. "Tule sellaisena kuin olet"- fiiliksellä.