No se nyt taisi olla alunperin just niille tarkoitettu, miksei minillekin dripperinä?
Printable View
No se nyt taisi olla alunperin just niille tarkoitettu, miksei minillekin dripperinä?
miten musta tuntuu et välillä on ihan sama mitä tänne kirjottaa niin kaikki kyseenalaistetaan ja pitää väkisin vääntää joka asiasta jotain huomautettavaa...
Eka päivä muuttoa takana, kaatiskeikkaa, uudella kämpällä pientä fiksailua ja siivousta. Vähän väsy olo, mutta se nyt ei vituta. Eikä edes muuttaminen. Eniten vituttaa palata tänne vanhaan kämppään, missä jos laitat jonkun vitun astian väärään paikkaan et voi kokata, tiskata, nukkua, keittää kahvia tai yksinkertaisesti vittu mitään!!!
Kahdelle ihmiselle tää oli ihan ok lukaali, kolmelle ihan vitusti epäkäytönnöllinen. Pelkkä eteinen imee 20m2 kämpän pinta-alasta. Uudessa on 22m2 kokoinen keittiö+ruokailutila.
Huomas selkeesti et uudella kämpällä oli hyvä fiilis, emäntä siivoili, mä korjailin paikkoja ja täyttelin narinalistaa. Tultiin takas "vanhaan kotiin" niin vitutuskäyrä saman tien tapissa. :yeah:
Tahtoo.
HAMin. :D
Edit. Kyllä erinäisiä muitakin asioita mutta jättää ne nyt pois tässä välissä.. :D
Enpä olisi arvannut.:D
MrDelirium, muutitko kenties Härmälään Saton vuokrakämppiin?
ps.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...gus%20copy.jpg
Hallilaan VTS:n luhtitaloon :yeah:
Mitä mitä MITÄ :eek: Eiks Tapo oo huomannu et mä tykkään hymiöistä :thumbup: Ne on niin ihq :) Oon siinä iässä :thumbup: Mähän oon lopetellu ot-jutskia muitten topiceissa. Oma onkin ot-topic, siellä saa sitten revitellä kunnolla. Siitäkin tulee kohta joku pkeleen bombul-topic ku ruvetaan vääntään Ahen kans täydellistä pumppuliströböö pluidille ;)
Asiaan, mun pluiditonkat jumittaa hellsinkissä :mad:
Jasso se ei petä koskaan :D
Ja ihan hyvällä sanottu, sie oot äijjä ;)
Se on kuule "arvon cunftulle" nykyään. :rtfm:
Tossa on kyllä kieltämättä aika sopivan arvokas titteli, vähän kuin entisajan paronit :thinking: