Beenari saanko tarjota oluen?
Printable View
Beenari saanko tarjota oluen?
SauhuToope. Saat. Mistä hyvästä?
Beenari koska linux.... ainoa syy miks omistaa kone.. itekki isken linuxin tähä paskaan ku kerkeen.. myllypuros vissi vaikutat??
Toni en ymmärrä kordinaateista vittuakaan... 4 sekunttia pitää odottaa..
Steamin pelit taitaa toimia linuxissa ilman säätöä. Tarkemmin en osaa sanoa. En harrasta pelaamista tietokoneella. Paitsi tux-raceriä joskus.
kaapissa on vanha läppäri XP:llä jossa kaikki kolme Half_life versiota sekä RTCW jos tekee mieli listiä öttiäisiä.
Äh siis Valve piti sanomani. tai onko se nyt valve vai steam?
Beenari jos tulee joku miitti ni tarjoon oluet(en siis baarissa) :D
toni mitkhä vithun pimeet markkinat... kerro mullekki???
Nii eiku mää tuota "ei baarissa" oluuta meinasin, ei mulla sen kummempia
btw: 10min ja gta v raiskaa elämäni täysin
toni jos tuut festeille ni tarjoon olutta ;) jos pysyt erossa tupakista ;)
mitkä festit ja missä? ja pysyn varmasti, pari iltaa sitten kokeilin polttaa yhtä sinistä lm-sätkää ja otin ehkä kolmet neljät savut ja heitin menemään, hyi helvetti
toni perkele!!
teinkö mä jotain väärin? en kyllä nollaa laskuria tuosta hyvästä!!
toni ei tarviikkaan! :) relax!!!
Kylläkyllä. Vaan oikeesti, kun alotin höyryämisen niin tuntu siltä, että ei voi tehdä mieli röökiä kun on tämä mahdollisuus. joku aika höyryttelyä ja jostain tuli semmonen "pakko saatana!"-fiilis vetää röökiä. Nuitten muutamien savujen jälkeen tuo alussa tullut tunne kertaantui ehkä sadalla. Se tuhkakuppi mikä siitä röökistä tuli niin en voi ymmärtää miten joku vielä sen vois höyryyn haluta
mut se festi, mikä missä millon häh?
toni niin tuttu fiilis.. mun teki mutsin kuolema jälkeen vetää röökii mut höyryttelin a pidin kynteni ja jätin röökin.. täältä saat tukea ja lupaan sen!
kuuntelen sun linkkaamaa biisiä ja luin tuon samaan aikaan[sytkäriäilmaan]. mut hei.. ne festit?!?!?!?!!?!?! ja tulen hakemaan täältä kaiken mahdollisen tuen, lupaan ja takaan sen:)
toni festit on kesällä. mut pysyt nyty vahvana röökistä ja hööyrytät!
missä?! tarkka aika ja paikka!? saakos juoda?
ja ei... en edellisillä tarkottanu pahennusta aiheuttaa, todellakaan. ihan hyvä että täällä on joku paikka missä huudella. ja tulen kyllä kaljan juomaan jos nyt tietäsin mikä ja missä ja millon ja miks ja ja ja... lyö minulle virtuaali brofist
toni en tiedä tarkkaa iakkaa mut saat juoda... vittu en jaksa loppuja selittää.. joudun ihmisen kantamaaan hautaan ensi lauantaina.. joten anteeksi tyhmät vastauset...
Kunhan löydetään ravintola jonka paloimoitin laitteet kestää höyryttelyn. Viime kesänä kävi brankkari pariin otteeseen Le Bonkissa. Ja kielti höyryttelyn sisätiloissa. tai siis palokunta ei kieltänyt vaan ilmoitti että seuraavat hälytykset sitten alkaa maksamaan.... Onneksi oli hyvä sää niin siirryttiin kattoterassille.
ton1 kesteään kaikki ja pidetään festit.. sori itse en jaksa olla satana mestoilla oma mummi kuoli hiljattain...
toope, sorry! jos jotain, en todellakaan, tiedäthän ton. mut joo, ultraliekki ei oo vielä räjähtäny käsille
Otan osaa suruusi SauhuToope, jos se nyt edes yhtään auttaa.
Kiitos kaikille.. paskaa yritetään pitää sisällä!! mut kiiitos foorumille tuesta! vaikka tuli paskaa tästäkin..
Jos yhtään helpottaa niin oon valmis ottamaan paskaa vastaan. Höyryä ittes hyväks!! no offense!
hei! gelvetti kiitos kaikille osanotoistal!! en ala täällä kerjäämään edes mitäään kiitos jo nyt näistä! pidetään perhe yhtä ja jatketaan etiäpäin!!!! :) rakkautta kaikille :) jookos:)
sanotaan et tippa tuli linssiin tästä tuesta kiitos vapottajille!!!
toope: one world, one love- sanoi joku viisas! :)
hey iso kiitos kaikille ketä tukenu sanatomana tässä selittä.. mut kkiitos!!!
mitä toopella mukissa? näin bytheway?
Toni useampi kalja ja rommia koneessa... ei tätä selvin kestä...
otan sinut kohta kiinni viesteissä, mitäs siihen sanot? ite tyhjensin punkkupullon ja nyt tyhjennän halpisviskiä. tänne pitäs muuten saaha semmonen "elämä ei mennytkään niinkuin suunnittelin"-ketju, vois sopia ainaki mulle
ainii ja RUM what?