Aattele nyt..me sovittais niin hyvin yhteen[emoji7]
Printable View
Oon kyllä kade teille jotka olette tajunnut aiemmin lopettaa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan[emoji36]
Naapurista. Tankki täyteen autoon 30 euroo ja viinapullo halvimmillaan 0.5 litraa 2.50e.
Itse vedin tupakkaa 2.5 askia päivässä ja nyt höyryillä 2v. Poltan tupakan jos tarjotaan. ingen problem. Tänä vuonna menny noin 7 tupakkaa.
Eihän sun höyris tarviikaan lopettaa[emoji2] enkä minäkään vielä aikoihin, mutta en tiedä saako täällä hengailla jos lopettaa höyryymisen?
Minä en saa enää tupakasta ns. kiksejä. Mietoja kuin mitkä.
Tosiaan. Naimisissa on tullut oltua ja nevö akain. Viddu. vieläkin maksan eukkoa ulos talosta ja henkistä hintaa sen päälle.
Kattos tosiansa.. Nyt tulee dumpperi.
Liite 23994
Sielähän oli minutkin mainittu. :D
Aika hassua sinällään että joku on oikein noin raskaasti jaksanut minut ottaa.:unsure: Noo, pahapa minun on sille mitn voida.
Vaan eikait siinä, mää otan oluen, vaan en raskaasti. :)
Melkein 2 vuotta mullakin, ei ainuttakaan sikkeä eka päivän jälkeen. Tullipa vaan mieleen, että kuinkahan monta % eduskunnan, Valviran taikka terveydenhuollon henkilöstösta tupakoi, käyttää vieroitus " aineita ", taikka höyryttelee ???
Ihanata
Päivä pelastettu
Jos alkais huomenna hahmottelee tuota Jasperin avaruuskuutiota
Arvaas tuleeko virtanappulaan vihriä valo ?
Mä en nyt millään jaksa ottaa kantaa valviran tms röökaamiseen vaikka ymmärrän pointin hyvin[emoji106] olen pää tyhjää täynnä täällä tänään ja vissiin vähän muulloinkin mut älkää antako sen häiritä[emoji36]