Tämähän on kohta suoli24 sivusto, taidan poistua.... :thumbdn:
Printable View
Tämähän on kohta suoli24 sivusto, taidan poistua.... :thumbdn:
Kaikkien foorumien äiti.
..jos nyt kitiseisi nuista kalliista putkista..jokaiselle jotakin..toiset tykkää kalliista kelloista ja toisille riittää kiinakapistus. Näistä modeista kyllä allekirjoittaneelle riittää kiinan roina koska kaikki kalliit hiple putket olen hävittänyt eteenpäin kun pölyttyvät joutilaina hyllyssä ja työ ja käyttömodit muistuttava tyrännosauruksen puruleluja kun ne pötikät tahtoo pyöriä milloin missäkin: trukin lattialla kaasupolkimen alla. milloin tippuvat betonilattialle ym ym..eiköhän näissä vehkeissä kuitenkin ole pääasia että jokaisellä höyryää..eikä savua:)
Näin lapsettomana on monta kertaa pistänyt silmään nuo lapsiperheet. Monta kertaa on positiivisesta saanut yllättyä kun vanhempi on pienellä eleellä saanut lapsen rauhotettua. Sitten on se toinen ääripää jossa vain räyhätään lapselle niin että se kiukku muuttuu rääkyväksi itkuksi tai vaihtoehtoisesti annetaan lapselle kaikki mitä se haluaa. Pahin taisi olla joku random perheenisä joka vain nosti lapsensa karkkihyllylle ja sai valita kaikki patukat mitä halusi. Taisi hihnalla olla maitolitra, jauhelihapaketti, 10 karkkipatukkaa, limupullo ja 3 pussia karkkia. Kaikki herkut lapselle. Ja lapsi veti vielä herneen venttiiliin kun ei saanut avata ekaa karkkia ennen kuin ostokset oli maksettu.
Jotta saataisiin vähän lisää avautumisen aihetta: Ilotulitteet! Eikö niitä voisi säästää uuteen vuoteen.
Koirani pelkää kuollakseen ilotulitteita. On meinaan ihan hemmetin hauskaa lenkillä kun joku apina päättää ampua pari rakettia ennakkoon, ja koira on paniikissa loppulenkin. On kyllä yritetty lievittää pelkoa kaikenlaislla keinoilla, mutta pelko on liian voimakas. Sen yhden päivän vielä kestää hyvin kun tietää, ettei sille voi mitään, mutta että viikon joutuu tuota katselemaan.
Mä kärjistin oman uhitteluni juuri sillä kielellä että ymmärtäisit; vastaavanlaisella uhittelulla, jotta ymmärtäisit miten helvetin typerää tollanen käytös on. En minä hakkaa sua tai ketään muutakaan teho-osastolle sen takia että aikuinen ei osaa kaupassa käyttäytyä. Ällistysmies summas mun mielestä tässä kommentissa kaiken sen oleellisen mitä sun käytöksestä huokuu;
-
Mutta et osaa vieläkään käyttäytyä kaupassa? Jotain meni kyllä pieleen.
Anteeksi kun mä nyt vatvon tätä asiaa mutta tää meni vaan jotenkin aivan käsittämättömästi ylitte oman ymmärryksen. Kyllä se itelläkin välillä kiehuu tunteet mukulan riehuessa, ja kuinka tajuttoman kovilla sitä oli maitoallergian/koliikin takia, mutta enpä koskaan silti lyönyt, uhannut lyöväni, ravistanut tai uhannut ravistavani.
Se on ihan ok joskus päänsä sisällä kelata että "perkele tekis mieli jotakuta joka nyt just ärsyttää vetää pataan" tai muuta vastaavaa. Sivistyneet ihmiset ei kuitenkaan käyttäydy noin.
ps. Vaikka mä usein haaveilen koko ihmiskunnan tuhosta, tai saisin suunnatonta tyydytystä jonku mulkeron pieksemisestä, niin mä siitä huolimatta melkolailla vihaan väkivaltaa. Omat antipatiat pitää pystyä purkamaan jotenkin muuten kuin perseillen.
Itkevät lapset kaupassa. Hmm. Mua alkaa itteäni ahdistaa se lasten itku. Yritän itse siirtyä sivummalle ja annan vanhempien tehdä, mitä tekevätkään. Tosin jos nyt lasta rääkkäämään alkavat, niin puutun asiaan, vaikka kukkakeppinä todennäköisesti saisinkin turpaani. Mielummin kuitenkin itse otan turpaani, kun jonkun pikkulapsi.
Ja kyllä, nyt ärsyttää. Ei ne itkevät lapset, vaan erään tutun elämäntilanne. Ehkä pitäisi olla välinpitämättömämpi ihminen, niin ei vituttaisi näin usein. Or not.
Ja vaikka ne mukulat kuinka pitäis äänyä, ei niistä silti kauheemmin vaaraa oo. Kyl se meteli aivan toista on, kun fiksut aikuset on iltaa viettämässä. Ei varmasti oo turhaa huutoo, tappelua tai kitinää. Eilen oltiin vaimon kans pitkästä aikaa ulkona syömäs, ja viereises pöydäs oli seurue viettämäs tyttöjen iltaa. opin taas aivan uskomattomia keinoja, miten miestä voi pettää, ja todellakin ennen kuulumattomia asioita naisen alapäästä...
Vastataas provoon provolla, kun täällä nyt kerta liekit jo palaa... :D
Se, että sä turrut omien muksujesi rääkymiseen, ei merkkaa sitä et mä jättäisin sen huomioimatta. SUN perheessä voi olla normaalia, että mennään kauppaan ja karjutaan, mut meillä se ei ole.
Joo, hätä ja huomio on erikseen ja ainakin täällä on huomattu et muksu ei kerjää huomiota joka sekunti, jos sitä huomioidaan kotona.
:esmoke:
Sori Luuponen, oli pakko.
Todellakin, kun nyt keskustelu sai uuden käänteen, niin miksipä ei! *köh* oppiahan tässä kaikki vain hakee. :teaching:
Ymmärsit täysin väärin, mutta se olikin oletettavissa. Mut vastataan nyt kun sitä selkeästi kaipaat.
Meillä ei kertaakaan riehuttu, huudettu tai käyttäydytty asiattomasti kaupassa tai missään muuallakaan.
Kyse on kasvatuksesta ja kuinka sen kukakin hoitaa.
En kannata väkivaltaa, enkä kenellekään karjumista ja meillä asiat hoidetaan normaalilla äänensävyllä ilman teatteria.
Noni, noin meilläkin. Oliko se noin vaikeaa kirjoittaa ilman lausetta "Ei huvita kasvattaa muiden mukuloita" ?
Meni jo paljon helpommin. :)
Kiukun kiukun :lol:
Tän forumin anti alkaa oleen melko nähty, harmittaa toistuva pettyminen ja taidan poistua
:D