Näinpä, ja juuri tätä meinasin sillä ilmapiirijutulla että esim. tälläistäkään letkeetä läppää olis vaikka sillon puoli vuotta sitten saanu heitettyä :D
En kerro, jemmaan ne odottamaan seuraavaa kertaa kun tekee mieli kesyttää zkys. :laugh:
Printable View
Näinpä, ja juuri tätä meinasin sillä ilmapiirijutulla että esim. tälläistäkään letkeetä läppää olis vaikka sillon puoli vuotta sitten saanu heitettyä :D
En kerro, jemmaan ne odottamaan seuraavaa kertaa kun tekee mieli kesyttää zkys. :laugh:
Noi pienet on maaoravia eikä poikasia :teaching:
Te tartutitte vainoharhan zkysiinkin kun sekin on nyt sitä mieltä että oon paksuna kun valitin että tänään ostetut miniluumutomaatit haisee viemäriltä, mä taas veikkaan aivokasvainta.
On muuten foorumilla käyttäjien määrä jo reippaasti ohittanut sen 8000, minkä luuponen toivoi ylittyvän uuteen vuoteen mennessä. Ne valmistautuu uuden vuoden lupauksiin jo nääs. :D
Tuoltakin löytyy jos Gene ei ehdi AccessoriesPlastic Battery Converter 18650 :: Ego² :: En
Huomenta vaan. Onks kaikki vieläkin nukkumassa. Tässähän kerinnyt jo tekemään vaikka mitä. Tääällähän illalla ollut kovinkin herkkää.:love: Nuo ne vaan Pörrää keskenään.:) Ai Kolmoset http://static.iltalehti.fi/uutiset/o...008_503_uu.jpgTulossa.;)
Son tää pimeys joka ajaa immeiset nukkumaan pitkälle päivään varmaan.
Jep. Vitamiinia pitää ottaa. Jaksaa hiukan paremmin. :)
Tuitulle makuharhoista: Jos raskaustesteri ei merkkaa sitä yes-puolta, niin yksi syy voisi olla lievä sammas suussa. (Kuukkeli selittäköön loput) Vuosien takaisesta kokemuksesta sanon, että se saa hyvän hanavedenkin maistumaan erinomaisen etovalta.
Pörri-sana paljastettu
Liite 19409
Edellisen kämpän lähellä oli semmoinen paikka kun Pörri pub.
http://i.imgur.com/FUQdFQR.jpg
Lilli ja kukkaisystävät -piirretyssä on myös Pörri :lol:
Zkyssille titteliksi HöyryPörri? Tykkäisköhän? Voitais vaikka äänestää asiasta :D
Kysyin ViZiltä jos voisi laittaa tuon titteliksi :lol:
Feilaakos Luottokunnalla taas maksuyhteydet?
Porukka ostellu taas Vapetalon tyhjäksi. Fuck.. Tuleekohan tästä vapottelusta ikinä sellasta, ettei ois ku aikanaan Neuvostoliitossa liemien saanti :/
Toivottavasti näillä tilausmäärillä pystyy liemikauppiaat jossain vaiheessa kasvattamaan varastoa ja volyymia, kyllähän tuo vähän aina nyppii kun pitää jatkuvasti päivystää saldoja.
Jahas, jahas :)
Liite 19411
Halvalla pääsit... 356€ tais olla mun tilaama läjä :)
Pääasia että pääsi :)
4 minuuttia yli pukkas läpi :)
Ilmeisesti lippuja tarjolla suht reilusti!
Ohan mukavaa ku puskee taas flunssaa päälle :facepalm:
Lomaa ollu jo 3.5 vuorokautta ja meinaa aika käydä pitkäksi..
Onko puolet bändistä enää kesällä elossa :D
Aamu 5 keitetty kahvi. Ei voi sanoa edes kusenlämpöiseksi enää:sleep:
Näyttäs olevan juuri NYT Pirtelöä VapeTalossa. Kerrankin ehti...
Ei vaikuttais kyllä tuolta, mutta tuon kautta keksin uuden mahdollisen syyllisen: Suuvesi! Vaihdoin hiljattain alkoholittomasta vakkaricolgatesta violettiin listerineen kun luin että siinä on eteerisiä öljyjä. Helvetti että muuten polttaa suussa, ehkä se on korventanut mun makunystyrät ja hajuaistihan on yhteydessä makuaistiin jotenkin.
Joo en ihan arvannut, mutta hyvällä tuulella se on ollu. :thumbup: Jos zkysistä tehdään HöyryPörri niin sitten mun pitää saada HöyryBunnyn titteli! :D
Tarvis keittää plöröä kyllä
Ei tästä touhusta muuten selviä
No se on kyllä tosi [emoji14] Joskus himotti ostaa sellanen lidlin "ykspesänen" tonne autotalliin 😁
Noissa bisneksissä se aggrekaatti suht kovalla käyntiäänellään ei ehkes ole se fiksuin valinta...
Äläkkee miusta välittäkö, sähkökössiä mie tiällä lattoon.
Eikö se mielellään pitäs varastaa valtionverkosta jossain kuusenperseessä voimalinjan alla, ni ois kaikki elementit kohillaan [emoji14]
Yep ;) Näin myö teemmä. Seuraavaksi päikkärit. Aamuvuoro syö miestä...
Ei menny HöyryPörri läpi :(
Hö :crying: