2 RSST:tä, muihin gennyihin ei oo tarvinu koskea kun nämä toimii :D Ainoo neste tosin mitä tulee gennyllä kiskottua on Harvest Berry, se ei pumpulilla toimi...
Printable View
Koitahan Bavarian Creamia..:thinking: Ja Yamberryä 10% ja liru Creme De Mentheä joukkoon. :p
Kauppiaan vikahan se on jos kuivaa pukkaa [emoji106]
Jalippo Bears toimii vielä mainiosti, sen enempää VG:tä en olekaan gennyssä testannut.
Kyllä mulla gennyt lentäis Kallaveteen samantien jos saisin HB:n maistumaan yhtä hyvälle pumpulilla mutta kun ei niin ei.
Onhan tää uus tapa ihan paska [emoji33]
Ihan suolesta
Ihan ku 5v lapsi olis suunnitellu
Pitäs mennä kattoon mamman tissejä.:)
En. Siks aattelin mennä.:laugh: Jännittää eka kerta.:unsure:
Kumpi o kumpi tässä uudessa tapassa ?
Peukku = ?
Syrän = ?
Painahan keskeltä. :thinking:
Onko jollain vielä suihkuverho :whistle:
Mitä ne poijaat mollaa gennyjä? Vie maussa mennetullen ja palatessa bomppulivärkkejä piste. Bomppuli + nää uudet valmisatot on vaan helppoja käyttää mut maku jää reilusti gennyille. Tietty kaikki maut ei sovi gennyille ja toisinpäin [emoji9]
Se on se säätäminen näiden gennyjen kanssa. Pumpulisetupin tekee minuutissa kun gennyn kanssa saattaa mennä kakskin tuntia... AMATÖÖRI
Jaa, gennyjen maku on kyllä rakkaus mutta en vaan saa VG-liemiä wickaamaan tarpeeksi :( Oli mulla reilun 2 kk hybbe-Diablo päivittäisessä käytössä, sitten kun juisseista tuli siirappia niin loppui Diablon elämä siihen.
Vanhat katiskamiehet rupee olemaan katoava luonnonvara :(
Meshistä saa kyllä menemään läpi vaikka sellaista hyytelöä ettei se liiku mihinkään kun käännät laitteen ylösalaisin. :D
No ihan yhtä vaikea siihen meshiin on se setuppi tehdä oli genny mikä tahansa. Tästä kun HB maistuu hyvältä niin mitä sitä muita gennyjä tarvii...
Ei saa kiusata Pavea tai täti suuttuu :teaching:
Eli seuraava korruptiolahja paavolle on KUNNON genny [emoji106]
Se olis sit 3 vapautuskorttia jo [emoji87]
Ei muuten ole vaikeaa se setupin teko: eristettyjen mesh-rei'än omaavien atojen, joita löytyy myös suomituotantona, onnistuu jopa ilman hapetusta ekalla, sekä aitojen eristämättömien kanssa lähes yhtä helposti. Muissa kuin Kiina-atoissa se mesh-reikä ei ole kilometrin päässä plus-postista :)
Sekä että :)
Gennyissä on pirusti eroja. Mulla ois yx GKMF22... Voisin heittää sulle sen, hattu porattu vähän huonosti mut helpoimpia saada toimimaan :)
Löysä tukki, vaikka vähän löysä reikään niin toimii, ainakin pitäs toimia :)
Itse ajan H-Attyä 2mm vaijerilla ja siihen muutama kerros #200 meshiä jotta se mahtuu tiukasti 3mm reikään. Ympärille 3/4 kierrosta .32 (AWG28) lankaa. Litkuina tiivaria 20% sekoitettuna 100% VG:hen.