Täytyy sanoa että olen samaa mieltä Steamyn kanssa, mutta 95% todennäköisyydellä tuosta kommentista syttyy sota.
Printable View
Täytyy sanoa että olen samaa mieltä Steamyn kanssa, mutta 95% todennäköisyydellä tuosta kommentista syttyy sota.
Taitaa tuosta tulla ihan tavallinenkin versio. Noita BT versioita vissiin tulee vain 14kpl jos käsitin oikein. Eipä tuo kuva ainakaan kovin vanha ole (5.6.2014)
Edit. Niin siis minun puolesta myös aivan sama onko siinä samanlainen kierre vai ei. Ei vaikuta minun elämään millään lailla. Helvetinmoinen huuto vaan alkais jos kiinasta joku pukkaa samanlaista settiä ulos..
Sigelei tuuttaa kans uutta...
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...71862473_n.jpg
Mikäs aprillipäivä se nyt oli?
-Vaikka aika kova latauspiiri kun tuommoisia tehoja lyö, tosin jos jotain valittais niin nuo numerot näkyy näytössä ihan erilailla keskenään :D
:cheers: SIEG-LEI
Harmittaahan se, kun rakkaasta DNAsta ajaa aika iloisesti ohi.
30-200w alkaa oleen imo turhia, ainoostaan.drippereitä ajellaan noin.isolla teholla.
Siinäki on liikaa ns turhia watteja.
No pilviveikot ON iso ryhmä, joten kai noi myy riittävästi.
DNA20 on jo aivan riittävä. Vois alkaa innovoida jo muutakin kuin tehoja. Noi 50+ -wattiset alkaa olla jo todella jonneja.
No sx350-piirissähän on se vaihto "mekaaniselle", eli molempi (ehkä) parempi.
Juu kumma ettei vtr tyyli ole ottanut enempää tuulta alle esim dna rintamalla. 18650 putket alkaa olla omaan makuun jo turhan pitkiä. FT lanseerasi nyt ego puolella stickker tyylin. Ja vamosta jo kanssa vastaava mutta boxit ja putket pääosin on vielä liitin nokassa tyyppiä.
Riippuu paljon piuhasta. Onhan anttila myiny tuhannen watin kaiuttimilla stereoita missä tehot siirtyy naulan paksuista piuhaa pitkin useita metrejä :) Mutta jos nyt 10A luokassa pysytään niin ok piuhalla ei älytöntä häviötä tule. Toki alkaa lähennellä hyvien vahvistimien teorioita kuinka järkevää reittiä suuri virta kulkee.
Klooneihin alkaa tulla reverse battery suojat.
Ihan mielenkiintoinen toi Tobecon DNA. Mittoja ei vaan osu silmään mistään, vaikka kuinka kuuklettaa... :thinking:
Ne pitää ne salassa, ettei laitetta kloonata.
5.5 tuumaa on modilla pituutta eli karvan alta 14 senttiä. Melkoinen jööti siis.
Modiks iso, mulkuks keskikokoinen. :laugh:
http://img.tapatalk.com/d/14/06/22/esugyve9.jpg
No juu, onhan liian pitkän kanssa ongelma ettei tahdo pysyä pystyssä (modi..) Iso lasiato päässä ni kaatuu jo korkealta.
Lasitankkikaiffari HCigarilta, ei kai ole vielä täällä?
HCigar HC Kayfun-Inspired Glass Tank Rebuildable Atomizer
hcigar design HC atomizer (? Shenzhen Hcigar... | Leo HCigar Vapors
Laittakaa nyt noita tulemaan testiin, niin jos on hyvä voisi itsekin tilata.
Tai laita sä tilaukseen ja jos on hyvä niin muutkin voi tilata..
Siinä se nyt on :D Kinukki cloonaamon ensimmäinen oma tuotos :)
EHPro Sledgehammer, Stainless
Ihan hyvältä näyttää Sledgehammer. Mutta odottelen, että tulee klooni.
Harmi kun ei ole lukko renkkua koska muuten olis ollu kiinnostava tapaus.
Onko toi Sledgehammer kopio Dynast modista? Ehpro kloonaa itseään! Imbossibruuuuu!!! :wheee:
No ei vaiskaan, en mä halua möhköakkumodia, näillä näkymin. Jollei sitten tule tyylikkään mustana ja punaisilla vauhtihenkseleillä.
En tiedä onko ollut tommonen mörkö vielä -> El Gigante 26650 Mod by Wu Tang House of Mods
<----- Huomaa logo :)
En suosin suomalaista ennemmin :)
Pistetään toinenki söpö mörkö
tuosta karumpaa saa hakea ---> Moonraker 26650 Mechanical Mod