-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Tässä keväällä olin todistamassa tapausta, jossa eräs mopoautoilija (+3 muuta) oli päästä henkestään. Kääntyi kolmion takaa suoraan rekan eteen ja rekkaa vastaan tuli autojono. Onneksi vastaantulijat tajusivat tilanteen ja rekkakuski sai juuri ja juuri mahtumaan rekan vastaantulevien autojen ja mopoauton välistä. Mopoautoili menetti kuitenkin ajokkinsa hallinnan ja ajautui ojaan.
Meikäläinen pysähtyi tarkistamaan vauriot (olin jonkin matkan päässä rekan takana). Kiposta kömpi ulos neljä järkyttyneen näköistä nuorta herraa. Ei tullut kuskille kuin kolhu itsetuntoon, mutta pahemminkin olisi voinut käydä. Mopoautoon ei näyttänyyt tulleen mitään.
Ja mikä tässä oli huvittavinta... Kipon kuski rupesi huutamaan meikäläiselle, että soita poliisit, se meinas tahallaan tappaa heidät. Totesin vain, että juurihan tässä puhelinta kaivan jotta saavat sinua sakottaa liikenteen vaarantamisesta. Muutamat vitut ja haistattelut sieltä vielä tuli, kun juoksivat nostamaan kippoa ojasta ja sen jälkeen karkuun.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Kiposta kömpi ulos neljä järkyttyneen näköistä nuorta herraa.
Nii, siinä kipossa sais olla vaan 1 kuskin lisäksi... Olisit vaan ottanu kipon rekkarin ylös ja soittanu poliisit.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Nii, siinä kipossa sais olla vaan 1 kuskin lisäksi... Olisit vaan ottanu kipon rekkarin ylös ja soittanu poliisit.
Niinhän siinä sais... :D
Puhuin tosta jälkeenpäin naapurissa asuvan vanhan rouvan pojalle joka on polliisi. Tiesi tapauksesta. Ilmeisesti toinen autoilija, joka pysähtyi juuri silloin kun nuo nuoret miehet lähtivät huudellen nostamaan kippoa, oli soittanut poliisille.
Kuski oli jo poliisin vanha tuttu... :police:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikaMM
Kuski oli jo poliisin vanha tuttu... :police:
Nää on näitä "Isänmaan toivoja" :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Muutenkin on aivan käsittämätön tuo suomessa määritelty maksiminopeus mopoille; jos rahaa riittää niin 18 vuotiaana voi hommata auton jolla pääsee 300km/h, mutta edes 50 vuotiaana ei mopo saa kulkea yli 45km/h.
Maksetaan moposta täysi autovero ja jopa on turvallista ajella vaikka tuhatta. Ei se muusta ole kiinni.
-
^Niinpä niin.. Se auto/moottoripyörävero jotenkin jännästi tekee täsmälleen samasta kulkupelistä turvallisemman. :D Tuolla etelän maissahan noi moposkootteritkin kulkee päälle 70km/h ja kun ne tuodaan suomeen, pitää kuristuksilla ym. prikkaviritelmillä saada nopeus rajotettua 45:een, niin on kaikilla kivempaa.. :police:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Maksetaan moposta täysi autovero ja jopa on turvallista ajella vaikka tuhatta. Ei se muusta ole kiinni.
sitä en ymmärrä, miks valtiovalta ei oo lätkässy näihin kippoihin dieselveroa....
-
se on harmi että nämä tietyt hölmöilijät pilasivat mopoauton maineen..pelihän voi olla sopiva ruumiin ja sielunvoimissa olevalle ikäihmiselle ja onhan tuolle muutakin järkevää käyttöä jos pysytään vaan taajamassa..muuten se on minunkin mielestä täysi turhake vastuuttomien nuorten käsissä..tuli mieleen viime kesänä kun lähdin ajamaan Lohjan lempolan liittymästä motarille..enpä muista minne olin menossa mutta joku sankari oli päättäny vissiin oikaista Lohjan lempolasta Muijalaan Turun väylän kaytta..mopoauto mennä viiletti Helsinkiin päin motarin rampilla..tuskimpa tuo olis stadiin asti päässyt :D..tuli mieleen että kun seuraavan kerran ohi pyyhältää pari rekkaa peräkkäin niin taitais menne imussa Vuosaareen asti :(
-
on muuten ajettu autolla peräkärrin perässä tiellä 80kmh kun ohitin sit vasta huomasin et traktori perk..e :police: on vissin syöttö pumppu ruuvattu lopuun :D
-
Onko muka traktoreilla rajotettu huiput 50km/h?
Nimim. Koskaan edes ajatellut
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
Onko muka traktoreilla rajotettu huiput 50km/h?
Nimim. Koskaan edes ajatellut
moottorityökoneen ja muun traktorin kuin liikennetraktorin sekä moottorireen ja muun maastoajoneuvon 40 km/h, moottorikelkan moottorikelkkailureitillä kuitenkin 60 km/h;
liikennetraktorin 50 km/h;
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tapo
Outoa nimenomaan, kun juurikin tuo applewood toimii mulla esimerkkinä siitä kuinka liika niksa pilaa nesteen: 10-15mg on hyvää, 25 taas jo kitkerää :)
Aika jännä kun itse kaksi päivää kokeillessani tätä ylistettyä applewoodia niin odotin jotain vielä huikeampaa...
Varsinkin 20mg tuntuu että suu kuivaa mutta ei saa sitä niksan tuntua kurkkuun mikä tulee esim. nuuskasta ja nikotiinipurkasta.
Sitten kun kokeilin vielä toista tilaamaani vr:n Cherrywoodia 20mg myös, sain paljon sitä niksa tuntumaa.
Joko syy on tässä yhdessä pullossa, erässä tai nesteessä itsessään, bogen normi kartossa. Tuskin eri kokoinen tankki voi vaikuttaa kun muuten sama laite käytössä.
Epäilen että nuo nikotiinimäärät vaihtelee...
Jos pitää jotain sanoa tuo applewood on jotenkin omaan makuun liian "kitkerää"
8-
Cherrywood oli hyvää eikä liian kirsikkaista
9
-
FFFFFFUUUUUUUUUU-
Piti sitten tehdä tippi..
ja viimeisen viisteen kohdalla se tietysti lähti pakasta irti !#%
http://i8.aijaa.com/b/00200/10597865.jpg
-
Ei tullut vieläkään ivapour-elixiristä ciscot, vittuperkele. No huomenna Kuopio rockkaamaan sitten noilla halpiksilla saatana. Vitun homoposti.
-
Ei nyt ehkä ihan ragen arvoinen juttu, mutta hiukan silti harmittaa: Sain Bargain Vapourille alennuskoodin ja olin maanantaina tilaamassa Kickiä sieltä, noh eikös Kicki ole juuri yksi niistä kolmesta tuotteesta joista ei alennuksia saa.. Toisekseen pre-orderi kusi jotenkin, eli kun yritin laittaa tilausta herjas vaan, että ei ole varastossa (no daa!), eikä antanut jatkaa.
Hetken kiroilun jälkeen laitoin sitten Happy Vaperille Kanadaan tilauksen vetämään ja paketti lähtikin heti maanantaina liikkeelle. Tuossa n. tunti sitten tuli BV:ltä ilmoitus, että nyt sitten kelpaakin tuo alekoodi myös Kickiä ostettaessa.. Ei nyt iso rasti, mutta olis siinäkin vissiin vitosen säästänyt taas.. :D
Edit. Eikä tässäkään nyt mitään muuten, mutta kun nyt ei ole varaa iskeä toista Kickiä tilaukseen (kun kyllähän noita nyt ois varalla voinu olla)..
Edit 2. Nyt alko harmittamaan inspiraation puute, sekä sähkösavukemodeja, että levysoittimen rakentelua kohtaan.. Kesä on periaatteessa ainoa aika, kun tuota levysoittimen runkoa voisi rakennella, kun joutuu nuo sahaukset hoitamaan pihalla, mutta inspiraatio puuttuu, "kun on sitä kesällä nyt muutakin tekemistä". :P
Mulla ois myös 3 valmista settiä joista vois pienellä viitsimisellä rakennella volttimodit, mutta kun ei sekään nyt nappaa.. :-\
-
RAAH!! Rupes keittämään Itellan toiminta sen verran huolella, että kirjoitin (asiallisen) n. A4-kokoisen sepustuksen jossa penäsin perusteluita mm. postin hitauteen, lähimmän toimipisteen lakkauttamiseen, monopoliasemaan, maksujen korotuksiin ym. mukavaan perseilyyn!
Saas nähdä vastaavatko mitään, vai tuleeko sieltä "Pahoittelemme, että ette ole olleet palveluihimme tyytyväinen, pyrimme jatkossa parantamaan palveluitamme" eli "haista vittu, meitä sun ongelmas kiinnosta" tyylinen kirjoitelma.. :D
-
älä hyvä mies hiilly :D lämmin kesäpäivä, tyttöset pikkupikku hepeneissään ja olut terassilla kylmää------ meikäläinen töissä :D
ei ilmastointia ja lämpöä varmaan se +30 :(
-
Vähän pitää välillä hiiltyä.. Kivasti pikkaisen hiillytään.. Hiili on musta, pulkka on sininen, kohta tulee lumi ja pulkka kaivetaan esiin. Äiti tekee kaakaota ja lumihanki välkkyy kivasti. Keväällä pulkka laitetaan takaisin talliin. Ota lääkkeet, no taidanpa ottaa! *mums* Kiitos, ei kestä... Asiaan!
-
-
Ärsyttää että mettä on täynnä vadelmia, mutta myös punkkeja, paarmoja ja muita inhottavia ötököitä jotka vähentävät vattujen poimimisen mielekkyyttä. Pitäs jaksaa päättää kumpi kiinnostaa enemmän; luomuvattuhillo vai se että ei tarvitse raapia itseään verille...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tumbeliina
Ärsyttää että mettä on täynnä vadelmia, mutta myös punkkeja, paarmoja ja muita inhottavia ötököitä jotka vähentävät vattujen poimimisen mielekkyyttä. Pitäs jaksaa päättää kumpi kiinnostaa enemmän; luomuvattuhillo vai se että ei tarvitse raapia itseään verille...
Mikä se sellainen pusikko on missä ei ole ötököitä.. :D :D..voihan sen luomuvattuhillon poimia kaupan hyllyltä..
-
Kannattaa trimmata puskaansa ja olla tarkkana ketä sinne pöheikköön päästetään, niin vähenee noiden ylimääräisten elikoiden todennäköisyys. ;)
:D :D
-
Nonnih, viikonloppuhan alkoi todella kivasti. Eilen poikkastiin kahdeksalta illalla vedet koska viemäritukos pulputteli kaikki paskavedet verkkokellareihin. Semmoset 6 senttiä sitä sinne oli ehtiny pumppaantua ennen kuin asia huomattiin. Tämä päivä meneekin sitten varmaan verkkistä tyhjennellessä, eli tavaroita roskalavalle heitellessä. :) Voi ketun ärrinmurrin, jotten paremmin sanoisi.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Kannattaa trimmata puskaansa ja olla tarkkana ketä sinne pöheikköön päästetään, niin vähenee noiden ylimääräisten elikoiden todennäköisyys. ;)
:D :D
Ötökät tarttuu kätevästi vahaliuskaan tai toinen vaihtoehto on myrkyttää puska täystuholla :D
-
Charun, et ole ainoa. Alkaa itseäkin pikku hiljaa korveta kun ei paketit löydä tietänsä perille ei sitten millään. :(
-
Kuopion scandicin superior-extra huone. Voi perse mikä läävä. Ei koneellista ilmastointia, ei kylpytakkia eikä tohveleita, vittu.
No elokuvakanavan tarjonta sisältyy sentään hintaan, saatana, olisipa tosiaan ilo kattoa viikonloppu jotain hilseistä kuvaa kun lähetyksen laatu on niin syvältä perseestä ettei edes puujalkani yletä.
Mikä vittu siinä tosiaan on että hotelleissa on lähes aina ton tv:n kanssa jotain helvetin ongelmaa. Kanavat näkyy silleen vitun kivasti lumisateen kanssa sekotettuna. "Joo, nyt meillä on kunnon facelift huoneet, laitetaan littutelkkarit ja kaikki saatana" . Vittuako sitä littutelkkaria edes tohon seinään ruuvaa kun minä saan kutosen kuvaamataidolla piirtämälläkin terävämmän kuvan. Vittu.
No eipä tuo nyt kiinnosta, enhän tullut tänne edes telkkaria katsomaan vaan dokaamaan. No vittu, kyllä se silti kyrpii kun on niin "superior-extra" luukku kierrossa.
-
-Arpajaiset ja alennukset naamakirjahuoraamisella
-Itellan kesähessujen torvailut, tuntuu aika helvetin kummalliselta että sateisina päivinä ei tuu postia ollenkaan..eikä nuita kyllä jaeta myöhemminkään...ois kiva tietää mistä roskiksesta mun postit aikanaan löytyy.. yhtenä päivänä menin posteljoonin perässä pihalle hakemaan mun pikakirjeen jonka jätti jakamatta...seurannan mukaan oli siis jakelussa mukana ja tiesin itelloonia väijyä..eipä heittänyt kun laskuja luukusta..painelin pihalle perästä ja rupesin kyselemään pikakirjettä briteistä niin pienen arvonnan jälkeen löytyi pyörän sivulaukusta...kyseessä siis airsure express joka ei vaadi kirjaamista mutta itellooni kirjaa toimitusajan jakelun jälkeen.
- ja lomatkin loppuu perkele
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
..voihan sen luomuvattuhillon poimia kaupan hyllyltä..
Tähän johtopäätökseen tulin kun ite en edes vattuhilloa syö... :D
-
Se perkeleen viiminen boge jota säästelly jo pitkään odottaen jägerbombin saapumista osottautu sit huonoks... Palaneen makua ja that's it....... Eikä kerenny uudet cartot tän viikon posteihin. Onneks sentään täytin vaan 3ml tankin, enkä huljauttanu suoraan isompaan niin ku suunnittelin.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tumbeliina
Tähän johtopäätökseen tulin kun ite en edes vattuhilloa syö... :D
Wattu on vatun hyvää! Maaseudun puskista puheenollen tuli toissapäivä taas joogattua mpyörän ja auton kimpussa maalla ja nyt on puoli säärtä turvoksissa. Hyttyset nyt pureskeli ja ehkä puolitusinaa paarmaa mutten isompien elukoiden huomannut aterialla käyneen, ilmeisesti olen vaan jo vieroittunut maalaiselämästä ja en kestä itikoiden syöntiä.
-
Perkeman auto aiheuttaa ressiä niin että savu nousee korvista!!Asiat ois jo pois päiväjärjestyksestä jos ei eräs saaterin jantteri ois rutannu mun auton kylykee huhtikuussa!Nyt on sitte katastus myöhässä eikä menny läpi ja perkema jarrupalat vaihtoon ja auto TAAS torstaina huoltoon ja helvata perjantaina pitäis läksiä reissuun!!AAAARRRRGGGHHHHH!!!!!Lisäksi paloi hartiat ja kintut tänään rannalla hengaillessa ja kerrankin kun olis rahaa vähän tuhlattavaksi asti niin menee sitten tuohon saaterin kotteroon!!Joka on vielä kaine muun hyvän lisäksi ajokiellossa....
Huh...jopa helpotti..ainakin hintsasti.
-
no yks sekä naapureista että yks työkamu oli molemmat runtannut autonsa lunastuskuntoon. En tiedä millainen vakuutus niillä oli, että pitääkö itte uudet autot ostella.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Saas nähdä vastaavatko mitään, vai tuleeko sieltä "Pahoittelemme, että ette ole olleet palveluihimme tyytyväinen, pyrimme jatkossa parantamaan palveluitamme" eli "haista vittu, meitä sun ongelmas kiinnosta" tyylinen kirjoitelma.. :D
Jepjep.. Nyt tuli postilta vastauskin:
Lainaus:
Hei!
Kiitos viestistänne ja palautteestanne, pahoittelen, että Postin palvelu ei ole vastannut odotuksianne.
Eivät sitten yrittäneetkään vastata yhteenkään viidestä esittämästäni kysymyksestä..
Laitetaanpa vastinetta takas.. :D
Edit. On tuo hieno asiakaspalvelu; laitoin sitten uudestaan viestiä, jossa kyselin noiden vastausten perään, niin vastapallona tulee kysymys seurantakoodeista! Kyllä mä nyt varmaan itekin osaa seurantakoodilla tarkistaa missä se paketti menee.
Mihinkään kysymyksiin en edelleenkään vastausta saanut..
-
Nyt alko melkein keittämään tää ylen teksti tv. Ajattelin txt-tv:stä nopeesti kattoa mieten olympialaisissa on suomalaiset tänään pärjänny ja alotussivulla (100) olikin "suora linkki" "Anu Nieminen haastaan Zu Yin Tain", no sitä klikkaamaan ja päädyin sivulle 600, mistä löytyi uusi linkki "Anu Nieminen haastaan Zu Yin Tain", sitä sitten eteenpäin ja päädyin sivulle 630 ja sivu taas täynnä otsakkeita ja sivun alarteunasta löytyi jälleen linkki "Anu Nieminen haastaan Zu Yin Tain". No nyt päädyin vihdoin oikealle sivulle 645.
-
Ei varsinaisesti ärsytä, mut vähintäänkin ihmetyttää kenelle oli suunnattu äskeinen uutinen sääennustuksista. Mitä pidemmänajan ennustus sen epävarmempi se on o_O. Ihan totta, en ois tiennytkään!
-
Perjantaina kreikasta lähetetty paketti ei ole shItellan mukaan edes Suomessa
vielä, vaikka höyrytoveri sai samaan aikaan lähetetyn samallaisen paketin jo
toissapäivänä. Ja enklannista puolitoista viikkoa ollu kirje matkalla...
JOO KYLLÄ MULLA VÄHÄ ÄRSYTTÄÄ!!! eli turha ootella viikollopuksi leluja, ja
vittu en pääse dokaamaan ko vasta sunnuntaina.... :(
-
Taas alkaa sairastelukierre tytöllä :( Mahdollisesti silmätulehdus. Äsken kyselin et onko hoidossa ollut muilla silmätulehdusta niin vastas et parilla on ollut. Ottaa päähän vanhemmat jotka vie kipeen lapsen hoitoon ja kohta kaikilla on sama tauti.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ootas vain kun koulut/eskarit alkavat. Sitten tulee tuomisina kaikki mahdollinen lentsusta täihin.
-
Kouluun meno reilun viikon päästä... Kerkes olla hoidos 4 päivää ja nyt jo kipee. Tiedossa siis mielenkiintoinen syksy.
Vielä ku sais ajan lääkärille...
-
Emännän ranskalaisesta ilmastointi paskana - korjausarvio 1250€! :(