-
Vs: Liberty Flights UK kokemuksia
Mä ite vahvasti veikkaan et ongelma tässä ketjussa on Suomen päässä, vaikka se ulkomaanterminaali sit. Samoja ongelmia oli kun käytimme DHL:n palveluita ja usealla espanjalaisella/romanialaisella yms. kaupalla on ollut samanlaisia viiveitä toimituksessa vaikka RM ei ole koskenutkaan paketteihin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomC
Tilasin 11.12 nesteitä ja muuta sälää.12.12 paketti saapui royal mailin mukaan suomeen,Ja nyt koko viikon itella on näyttäny mulle tätä:Antamallasi lähetystunnuksella ei löytynyt yhtään lähetystä.Varmaan toi ***** Itella on hävittäny mun paketin,Itella kertoi mulle että kun posti saapuu suomeen niin se rekisteröidään niin nopeasti ku mahdollista eli mun paketin olis pitäny näkyä jo itellan seurantapalvelussa.-.- taitaa mennä joulu analogisten parissa.
Seuranta näillä viivästyneillä paketeilla päättyy aina juuri tuohon vaiheesee, eli hyvin todennäköisesti siellä makoilee postipussillinen tavaraa jossain ulkomaanterminaalin nurkassa. 99% kerroista nämä viivästyneet paketit löytävät kuitenkin perille, joskin parin viikon viiveellä. Jos pakettia ei kuulu 16 arkipäivän kuluessa alkuperäisestä lähetyspäivästä niin ota yhteyttä ticket-systeemin kautta niin laitamme uuden paketin tulemaan. Toivotaan että se vielä huomenna jostaan ilmaantuisi :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerttuaAnkka
Taitaa olla jouluruuhkaa. Muutakin kuin sähköröökikamaa tilannut Briteistä joulukuun puolella ja toimitusajoista voisin veikata että Royal Mail on aika sekaisin tällä hetkellä. 4.12 Englannista postitettu paketti löysi eilen postilaatikkoon, 11-12.12 tilattu tavara vielä matkalla, kuten Libertyn 10.12 lähetetty paketti.
Mullakin on vaatepaketin tulo kestäny jo kuukauden tulla briteistä. Eikä ole ensimmäinen kerta.
Jospa saatais rasitettua postijärjestelmää vielä vähän enemmän :):
"hyvaajoulua" -koodilla -25%
Koodi on voimassa sata käyttökertaa, joten sitä voi käyttää useamman kerran jos kiintiö ei ole vielä täyttynyt :)
-Viljami
-
Tilasin maanataina kasan nesteitä ja valitsin kalleimman toimituksen. Tilauksesta meni 26h kun DHLn kaveri soitteli ja tiputti paketin postilaatikkoon. Tais käydä hyvä tuuri ja tietysti kiitokset libertylle nopeasta pakkaamisesta.
-
Toivotaan parasta!Pitäisi varmaan tulla käymään ihan paikan päällä,ei tarvitsisi ainakaan odotella tuotteita 3:
-
Ei näy pakettia vielä :-\ Kylläpä kyrsii ajatus joulun pyhistä analogisten parissa :antismoke:
-
Tasan viikko meni tilauksen tekemisestä siihen, kun nesteet ilmaantuivat postilaatikkoon.. Tähdet vissiin olleet mullekin suotuisat, kun ovat aina viimeistään viikon päästä tulleet. :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Valtsu
Ei näy pakettia vielä :-\ Kylläpä kyrsii ajatus joulun pyhistä analogisten parissa :antismoke:
Mulla sama homma. 10.12. tilattu eikä vieläkään näy :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Histamiini
Mulla sama homma. 10.12. tilattu eikä vieläkään näy :(
Huhh, hyvää joulua vain Itella! Tänään tuli mun 10. päivän tilaukset. Toivottavasti Itella jakoi joulumieltä myös sinne suuntaan!
-Edit-
Snadisti oudon makuinen Minnesota Menthol, mutta nyt ei ole enää aikaa antaa tekeytyä ja ei tämä mitenkään epämiellyttävän makuista ole. Kiitos LF myös!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Valtsu
Huhh, hyvää joulua vain Itella! Tänään tuli mun 10. päivän tilaukset. Toivottavasti Itella jakoi joulumieltä myös sinne suuntaan!
-Edit-
Snadisti oudon makuinen Minnesota Menthol, mutta nyt ei ole enää aikaa antaa tekeytyä ja ei tämä mitenkään epämiellyttävän makuista ole. Kiitos LF myös!
Jep, kyllä sitä ilosanomaa täälläkin julistettiin :esmoke:
-
Huh, joulu pelastettu! :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
Huh, joulu pelastettu! :)
Olisinkin, mutta 7.12. postitettua tilausta ei näkynyt vieläkään. Eihän tämä LF:n vika tietenkään ole, vaan luultavasti laiskojen iteljoonien aikaansaamattomuutta.
-
[quote=Liberty Flights;140346]
Kiitos kiitos ja tulevaisuudessakin saa ostettua 30ml. Tilauksen pullokoko saattaa ehkä vaihtua, mutta hinnat ei. Eli logistisista syistä saatamme alkaa lähettämään 30ml:n tilaukset 10ml:n pulloissa, mutta se ei vaikuta asiakkaan hintaan ollenkaan jos näin käy :)
Viljami
[/quote
Jä täähän oli sitten ihan höpöhöpöä!
Esim jekkua sai aikasemmin 120ml 40 punnan hintaan,nyt jos laskee noiden 10 ml pullojen (5.49puntaa)miinus 10 %mukaan,niin hintahan kivasti pompsahtaa!!!!
Eikä muuten ole enää mtiään 4*30ml tarjousta
-
Koodilla : facebook2212
saa -25% - 300 ekaa kerkiää - hopihopi !
-
Koskahan mahtais tulla Parfumers Apprentice:n Mtn Dew tiivaria tulla varastoon? :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kuuno
Olisinkin, mutta 7.12. postitettua tilausta ei näkynyt vieläkään. Eihän tämä LF:n vika tietenkään ole, vaan luultavasti laiskojen iteljoonien aikaansaamattomuutta.
Tänään se joulu sitten vihdoin tuli :) Samalla tuli Welhon 18.12. postitettu paketti, eli joulun alla toimitusajat ovat paljolti tuurista kiinni.
-
17.12. tuli lähetysilmoitus muttei vielä ole näkynyt 1ST class-pakettia. Lienee mennyt Pukin matkassa Korvatunturille. :-(
-
20.12 shipattu ja tänään kolahti luukkuun! :D En olis uskonu että näin nopsaan tulee kun viikonloppu ja pyhät välissä! Mulla on kyllä hyvä säkä käyny kun kaikki lähetykset tullu perille ilman kovin pitkää odottelua (koputtaa puuta).
-
Muutama kysymys Libertystä. Kysymykset on ensisijaisesti osoitettu Viljamille, mutta vastatkaat muutkin mikäli teillä on asiaan jotain kommentoitavaa.
Tosin vastauksia voisi löytyä ketjusta, mutta 103 sivun kahlaaminen on hieman työlästä.
Olen tehnyt Libertylle nyt kuukauden aikana kolme tilausta, arviolta noin parisen sataa euroa. Sivuilla näemmä on jonkinlainen "loyalti järjestelmä" joita kuitenkaan ostokseni eivät ole kartuttaneet? tulemko pistetitä saamaan vai onko ne tarkoittettu mahdollisesti joillekin muille kun suomalisille asiakkaille?
Tilaamani tuotteet ovat tulleet kohtuullisessa ajassa. Olen kokeillut kaikkia toimitustapoja. Nesteistä olen tilannut Vermillion riveriä, Pink spottia, Pipesaucea, orginaalia sekä XO:ta. Etiketit ovat poikkeavat muiden myyjien vastaaviin tuotteisiin. Tuleeko tuotteet suuremmissa erissä joita sitten libertyllä pullotetaan, vai valmistatteko ne itse?
XO supremen kohdalla maku on kuvottava, muistuttaa lähinnä pesuvettä, kolinaa tai jotain muuta tenua. Olen säilönyt nyt pulloa avattuna noin viikon. Kauan vielä odotan? Voisiko olla käynyt niin, että nesteestä puuttuu jotain makua mitä siinä pitäisi olla?
Muutoin olen tyytyväinen tuotteisiinne ja erityisesti laajaan valikoimaan.
Vastauksista kiittäen!
-
Re: Liberty Flights UK kokemuksia
Pisteet saa käyttöön, kun arvostelee ko. tuotteet. Linkki arvostelun jättämiseen löytyy kunkin tuotteen vierestä, sieltä "oma tili" osiosta.
Liberty käsittääkseni vain pullottaa isoista eristä ja liimaa omat etiketit päälle.
-
Ok! Kiitokset sulle tiedoista.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
17.12. tuli lähetysilmoitus muttei vielä ole näkynyt 1ST class-pakettia. Lienee mennyt Pukin matkassa Korvatunturille. :-(
Sama täälä :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
meany
Sama täälä :(
sama homma kuopiossa.
-
13.12.2012 sain vahvistuksen lähetyksestä. Paketti oli postilaatikossani 29.12
Pyhät kait sotkee kovin lähetyksiä.
-
Joe ei keskiviikkona tule, pistän noottia.Onneksi ei ole nestevajausta.
-
mitä mitä, eikö nuo -20% alennukset koske VR mehuja?
-
Ei pakettia. :(
Alennus näkyy suoraan hinnassa, itsekin olin ihmeissäni ensin mutta Facebookissa sain vastauksen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
khaimera
mitä mitä, eikö nuo -20% alennukset koske VR mehuja?
Niin siis VR:n mehuista ei saa noita alennuksia.
Siellähän lukee näin.
* Please note, discounts are not allow on this liquid due to the nature of the pricing structure of this range, they still offer great value despite this.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Ei pakettia. :(
Alennus näkyy suoraan hinnassa, itsekin olin ihmeissäni ensin mutta Facebookissa sain vastauksen.
Ja toi vastaus että alennus näkyy suoraan hinnassa varmaan tarkoittaa että ovat jo valmiiksi alennettuja hintoja...
-
mitä vittua liberty ja posti, 18 pv menny eikä vieläkään näy. Pistää jo ärsyttää.
-
16.12. tilattu ja vieläkään ei ole saapunut nestetilaus ???
-
Ne on näitä postin sekoiluja taas :( Onko syynä sit joulukiireet, apulaiset vai motivaation puute - paha sanoa. Paketit lähtevät kuitenkin meiltä aina vrk:n sisällä tilauksesta, joten loppu on valitettavasti Itellan ja Royal Mailin käsissä. Takaamme tietenkin että jokainen saa maksamansa tuotteet, joten ottakaa yhteyttä ticket-systeemin kautta kun tilauksesta on kuulunut 16 arkipäivää ja lähetämme paketin uudelleen. Pahoittelemme viivästystä!
-Viljami
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
ottakaa yhteyttä ticket-systeemin kautta kun tilauksesta on kuulunut 16 arkipäivää ja lähetämme paketin uudelleen. Pahoittelemme viivästystä!
-Viljami
OK. Odottelen siis vielä.
-
Taitaa tuona 17.12 lähteneet paketit kiertää jotain pitempää reittiä kun niin moni vielä odottelee. Minä mukaan lukien.
-
Tilattu 28.12.2012 ja tänään postilaatikossa. Ihan "normiaika" mitä mun tilauksilla on kestänyt :esmoke: Hyvin toimii!!
-
No niin! Siis 17.12 shipattu ja tänään postilaatikossa.. kylläpä kesti!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Liberty Flights
FSUSA on ja pysyy näillä näkymin. Makuvalikoima saattaa ehkä hieman muuttua. Pullokoko tulee jatkossa muuttumaan pääosin 10ml:n pulloiksi, mutta hinta on tasan 1/3 30ml:n pulloista. Pullokoko muuttuu vaan logistisista syistä ja hinta/ml pysyy asikkaalle samana.
-Viljami
Puppua sanon minä, kuten osasin epäilläkin!
Tilasin 8.11.2012 30ml pulloissa gummy bearsia, alentamaton hinta millilitralle oli 0,483£
Tilasini 22.12.2012 10ml pulloissa (kun ei 30ml enää saanut) gummy bearsia , alentamaton hinta millilitralle oli 0,594£
Muutenkin aika laimeaa litkua se on muiden jälleenmyyjien "samaan" tuotteeseen verrattaessa.
Hintaan voi tietysti vaikuttaa kysyntä ja tarjonta, ja hinnan päättää myyjä, mutta jos mainostetaan/kehutaan jotain tuollaista olisi hyvä pitää myös ne puheet.
Muuten teidän pulju toimii hyvin, aina on tullu kohtuu ajassa ja ikinä ei ole ollut mitään reklamoitavaa.
-
Koskahan mahtais tulla Parfumers Apprentice:n Mtn Dew tiivaria tulla varastoon? :esmoke:
-
Onkos muilla vielä tulematta 17.12 lähetettyjä tilauksia? Alkaa huolestuttamaan, kun 24.12 lähetetty tilauskin tuli jo aikoja sitten.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
cronic
En osaa lonkalta heittää, mutta tarkistan ja palailen asiaan :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juha1
Onkos muilla vielä tulematta 17.12 lähetettyjä tilauksia? Alkaa huolestuttamaan, kun 24.12 lähetetty tilauskin tuli jo aikoja sitten.
On kyllä viipynyt aivan luvattoman kauan. Jos ei tän viikon loppuun mennessä ole vielä tullut, niin ota yhteyttä ticket-systeemin kautta ja lähetetään uusiksi :)
-Viljami
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juha1
Samana päivänä on shipped. Ei ole näkynyt.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juha1
Täälläkin odotellaan 17.12 satsia :esmoke: