Siis foorumin kirppiksellä.. :D Hinta oli asiallinen 10€, mutta kaikesta huolimatta klooni myytiin alkuperäisen valmistajan nimellä.
Printable View
Ook jaa juu aattelin että oikeella kirppiksellä :rolleyes: No ei ny kuitenkaan hinnan puolesta vedätysyritys.
No, jos viittaat nyt tuohon ilmotukseen, jonka haulla löysin, niin myyjällä on -1 kauppapalautteena, eikä ole juurikaan ollut foorumilla muutenkaan aktiivinen.. :rolleyes:
Edit. Oikestaa mua ihmetyttää tässä hommassa vaan se, että tämmösiä tapauksia ei vielä tätä ennen ole tullut esiin..
Edit2. Tarkennetaas nyt vielä, ennen kuin joku taas alkaa vääristelemään mun sanoja, eli en nyt siis tarkoita, että kaikki vähän viestejä kirjottaneet ois epämääräsiä myyjiä, mutta kyllä se ainakin itselläni vaikuttaa kaupankäyntiin onko "tunnettu" tyyppi foorumilla, vai joku pari päivää aikasemmin liittynyt nollapostaaja. :D
Jeps, Tapatalk ei näytä kauppapalautteita. Omasta Tridentin kloonista hinkutin heti logon pois, ja kiertoon tuo lähtee. Aito sitten jos joskus on vara. Ja Helios olis kans ostoslistalla. Drippailu nyt vaan on kivaa. :D
Jos drippailusta tykkää, niin Fatty V3 oli kyllä aika veikee peli, joka anto aikas hyvin makuakin. Semmosen hommaisin drippailuun, jos oisin iso ja rikas. :D
Ite drippailen IGO-L + Ego c twist setillä, koska olen pieni ja köyhä. Näppärä setti.
E: Iglu kyllä aivan eri planeetalta kuin nuo pienet valmisdripperit. Täähän imee pumpulilla varmaan pari milliä juissia ainakin. Jossain vaiheessa vois harkita sitä W-versiota tai jotain hurjempaakin.
No nyt mullon Igo-W quadcoililla pilvien metsästämiseen ja tuo Trident-kopsu dualilla. Ihan messevästi antavat makua ja kuumaa höyryä. Ei tuo Fatty jotenki sytyttäny. :o
edit. On muuten tuo quadi kova sana aamuhöyryttelyyn. Vielä reilun vuoden höyryttelyn jälkeen on välillä tehny mieli aamutupakkaa, mutta tuolla kyllä lähtee niksat ja irtoaa aamupaska, mähän aloin kärsiä ummetuksesta toisinaan ku lopetin röökin vetämisen. :D
Sweet.
Kylläpä tuollainen kunnon subohminen höyrykone tiputtaa kulutusta, kunnon keuhkohitti panee köhimään kivasti eikä taatusti tarvi ketjuvapotella ja tämä jo 1.5 mm ilmarööreillä ja .8 dualilla Igo Wstä.
mitkä sähköt?
Pitäis pyykkiä pestä ja tajusin etten oo koko koneeseen koskenut pariin vuoteen.
Piti oikein netistä tulla katsomaan missä asteessa voi pestä :lol:
Saas nähdä räjäytänkö koko laitteen...
Joskus kokeilin 90 astetta ja koko perkeleen kone kaatu lattialle.
Itse kävin kausitarkastuksessa n. kuukausi sitten myös työnpuolesta. Kysyttiin kyllä tupakanpoltosta ja sanoin lopettaneeni kolmisen kuukautta sitten. Täti taputtu karvaisia käsiään ja kysyi olenko tarvinut apua lopettamiseeni. Sanoin suoraan että sähkötupakalla lopettanut. Mainitsi vain että tarkkoja tutkimuksia pitkäaikaisesta sähkötupakan käytöstä ei ole saatavilla mutta sanoi myös että on hyvin todennäköisesti parempi vaihtoehto kuin perinteinen savuke. Kannusti jopa jatkamaan valitsemallani tiellä...;)
Mikähän muuten mahtaa olla se raja-arvo "pitkäaikaisesta käytöstä"? Tälläkin foorumilla taitaa olla kavereita jolla jokusia vuosia käyttöä takana :thinking:
Jos ASHeilta ja ANTZeilta kysellään, niin varmaan 100+ vuotta? :p
Kattelin kerran kun olin työtöntä kättelemässä kun kone pyöri ysikympin ohjelmalla ja tyhjänä. Se pitää joskus putsata sillai, sanos kysyttäessä vaimo. Ja mä en saa käyttää auton peiliensulatusta kun se vie bensaa. Ei hyvää päivää.
E: Nii tuohon pesukonejuttuun oli kommenttina tää, lainaten piti panna mutta mokasin ttu senkin.
No huh, että puskee höyryä ohminen microcoil jo 1.5 mm röörillä kun Lambo6lla täysillä, eli 4.7 voltilla, ajelee.
Kaiken maailman gennyjen kanssa leikittyä tässä hermo lepää.
152 jäsentä ja 86 vierasta
Eniten käyttäjiä koskaan paikalla oli 257, 18.11.13 kello 20:49.
Kylläpäs on taas spammaus päällä. Kohta mennään Charunistakin ohi.
Kekkasin myös, että aika hyvin jääny lapsuudessa kuultut urbaanilegendat elämään. Luulin esim. ihan viime kuukausiin asti, että tislatun veden juominen on instant death enkä tietenkään missään vaiheessa edes miettinyt kyseenalaistavani moista. :facepalm: Saas nähä mitä muuta vielä paljastuu.
Etit tuolla Aerolle BF atoa niin ootko huomannu nämä? BF by AERO | FinnVape - Sähkötupakka- ja nikotiinineste-kauppa
TRollilla on jo semmoinen :D
Ja meni sököksi joten kiitos jotain muuta vaihteeksi.
Mulla olis chalice 2 ja reo myyntipalstalla ;)
DHL toimitti paketin velholta 15 tunnissa. Impressive! Vielä venaamaan sitä puffin pakettia huomiseksi, niin saa ladattua tuoreisiin kartoihin uusia makuelämyksiä(or not??).
Kyllä kallis lähetys on hyvä lähetys :D
Ossaisko joku fiksu selittää mulle mite käytännös tommone bf toimii? Pohjas pullo ja pääl dripperi?
Periaatteessa juu. sulla on yleensä boxmodi jossa on juissipullonsisällä. Tästä pullosta menee 510 liittimen kautta muoviputkella tai neulalla juissit dripperiin tai 510/306 atoon pulloa puristamalla. Pitää vaan varmistaa että dripperissä on 510-liittimessä reikä nesteen siirtoa varten
http://farm7.staticflickr.com/6143/5...c18e67c744.jpg
Tähän malliin
Bokseja yleensä, reot ja woodvilit sun muut. Taitaa ainoa mekaaninen minkä itte oon nähny olla toi The Vinci mod http://www.libertysmoke.it/wp-conten...7/vincie10.jpg
HELVETIN hyvä matkavekotin. Vielä kun ottaa varmatoimisen ja hyvin iskevän (eli EI Reo), kuten Aeron bf:n 18650 akulla ja 10 ml potulla on helppoo!
Toimii myöskin drippiatoilla, mutta niiden kanssa saa katsoa ohmeja.
Aijuu, Toddhan revikoi Provarin ympärille väsättävästä bf-kuoresta.
Ohan noita kotitekosia vv/vw bottomfeedereitä vaikka kuinka :D
En tiedä mistä saa ostettua kyllä..