:blink: Karvaviivajuttua en tajunnu enkä varmaan välitä tajutakkaan. :D Vai että manataan täällä jo laskettua aikaakin päivän tarkkuudella. :lol:
Mä otan alkoa niin että sitä voi sanoa ryypiskelyks ehkä kerran pari vuodessa. :cool:
Printable View
:blink: Karvaviivajuttua en tajunnu enkä varmaan välitä tajutakkaan. :D Vai että manataan täällä jo laskettua aikaakin päivän tarkkuudella. :lol:
Mä otan alkoa niin että sitä voi sanoa ryypiskelyks ehkä kerran pari vuodessa. :cool:
Raskaana olevalle naiselle tulee semmonen karvaviiva joka menee navasta alaspäin sanonko minne asti :whistle:
Mitä ihmettä, joko täällä porsitaan :thinking:
tuittuhan säästää itseään minulle :thinking:
En mä tota mun pörriäistä vaihda <3 :love:
Liite 19395 Huomenna rasvaan vg:llä f5 napin :)
Mitä ostetaa ?
Keikkalippuja, arvelisin.
Offia oletan?
-82 ostin eka levyn, Powerage :) Sen jälkeen tainnu olla joka suomen keikalle. -76 kulttuuritalo jäi väliin :(
Kaffetta olis Pappa :) Ja Pullakin hain. :yeah:
Huh, onneksi perjantaina alkaa pitkät lomat, vasta loppiaisen jälkeen takas. Tulee todella tarpeeseen, en muista, koska olisin viimeeksi ollut näin väsynyt työn + pimeyden takia.
Älä ässä perkele ratintakaa tekstaa, tulee vielä komee ruumis!
Eikös tuo muulin VG-pohja tule edullisemmaksi, kuin MnN:n?
40 ja risat 500 ml 52 mg pohjaa.
Muistelisin että oli joku 80€ 500ml 100mg eli aika samoihin...
samaan rahaan tulee 4 Pottua satasta..80€
Oikeastaan olisin 72 mg niksaa ottanut, helppo lantrata halutuksi 7,2 mg baseksi, tolla satasella menee vaikeemmaksi...
Tietty voisi tiputtaa niksa 6 -> 4 ergo 52 mg base.
Mulelta halvimmilla posteilla 0,5L 52mg 61€, 1L 105€. Kyl mie ennemmin M'n'M:ltä otan.
Laskes MnN hinta posteineen kahdelle potulle, sen verta mörön perseessä, että kentät mallia eioo.
No nyt oli höyryttelyhistorian paras postipäivä :yeah:
G-työntyi laatikkooni, ja parit misterit kans :love: Ei se ollukkaan niin kamalaa.
Ihana päivä täälläkin, XL Misterin kävin juuri äsken noukkimassa lähipostista :) Sitten setupoimaan, ainoa talosta löytyvä kuusiokoloruuviin menevä työkalu on kirjeveitsi :D Voi mennä vähän jännäksi.
Genestä tullut ujo ?
Ei muuten huono tää TNT. :)
On taas semmoset jutut, että koijjarit tais napata muutakin ku pullakahvit :thinking:
:laugh:....:blink:....:drool:
Öh..Miten niin.:crazy:
Hmm..Mitäs tässä sun litkussa oli? kun kaikki näkyy kolmena. :crazy: Hywweehän se. :)