mistä sä nuin ison pussin poppareita?:mellow:
Printable View
Nii, joko ne lopetti?
Mitä täällä on oikein puuhattu? Minä oon lautapelailemassa kaverilla yhden illan niin täällä meno muuttuu aivan hurjaksi... Toivottavasti nyt on höyryt päästetty koneesta.. :laugh:
Joka mannella on duunit estävä vamma.Vuosia sitten olin yleisessä saunassa suihkussa peseytymässä kun 20-25 vuotias roteva manne alko kehumaan olleensa urheilija kunnes meni selkä.Ajattelin kysyä mikä laji oli kyseessä,kyttien pakoon juoksu?Päätin kuitenkin olla ottamatta turpaan/keglua lapaluiden väliin.
Mää oon ruvennu taas drippaileen. Onkse vääri?
Suosittelisin kyllä, että käyt nyt ensiksi hakemassa vahvan antibioottikuurin, niin ehkä se "drippailu" pysyy kurissa.
Voit sä toki vetää virtsakatetrinkin jos tahot.
Nyt julkaistiin Euroopan "holhousvaltio"-vertailu - Arvaat varmaan mikä maa on ylivoimainen ykkönen - Talouselämä
Suomi, tervetuloa yrittäjät, Kohta kielletään kieltäminen. Vanha vitsi tiedän.
Vähän on tullut drippailtua, mutta ei oikein ole mun juttu enkä edes tiedä miksi.Silloin kun kokeilee satsin uusia makuja niin siihen ihan soiva peli[emoji36]
Oli taas muutama sivu ilmestynyt luettavaa eilisen visiitin jälkeen.
Ja kun eilen puhuttiin jossain kohtaa Suomesta ja Oulusta niin tässä kuva selkeyttämään asiaa.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...ca327c7f5e.jpg
Beenari muuten ku puhuit et pytty on kiinni silikoonilla niin se täytyy tehdä nykypäivänä niin ku ei saa porata reikiä lattiaan. Toki se että pysyykö pytty ponnistuksen jälkeen kii on asentajasta riippuvainen. Asetoonilla pitäs putsaa ensin liimauspinnat ja sit kiiltomasaa sinne alle ja saumoihin ja antaa kuivaa 3 päivää ja sen jälkee leikataa ylimääräset pursut pois ja sit viimeistely sauma silikoonilla ja odotetaan viel vuorokaus. Jos kauhee kiire on niin voihan sen pytyn valaa kiinne ni kyllä pysyy. Nyt kirjottelin aikani kuluiks ku seurailin menoa :D
Vuokrakämppähän tämä on. Ja pönttö taitaa kuulua kiinteisiin kalusteisiin, eli vuokranantajan vastuulla. Joten taidan soittaa huoltofirmaan asiasta jotta saan pestyä käteni asiasta.
Edelleen pitää saada pystyyn ketju " Kysy Teppa tohtorilta". Enhän minä muuten voi tietää johtuuko käsien tärinä ja hikoilu liiasta alkoholista, kofeiinista vaiko höyryttelystä? Vai onko minulla aids vaiko kuppa keuhkoissa. Tai sitte keuhkoahtauma ja astma
Tohtori Teppa, vessapönttöni on kiinni vain silikoonilla ja ulostaessa tärinä on erittäin voimakasta, onko tämä syynä lapsettomuuteeni ja kolhuihin autoni ovissa?
Nimim. Pöntöllä tasapainoilija
Parkkeeraat sen posliiniharrikan perhepaikalle niin on tilaa täristää!
Arvoisa ryppis, saatat olla diagnoosisi kanssa aivan oikeassa. Tärisevällä pöntöllä on hankala harrastaa coitusta, ja ohilaukauksen mahdollisuus lisääntyy suuresti. Auton kolhut johtuu todennäköisesti irrallaan vaeltavista vessanpöntöistä. Itse laitoin pöntön lattiaan kiinni araldiitillä. Pysyy kuin paska junttilan tuvan seinässä.
revikoidaanmpa leijona toffee..
-kurkkutuntuma: kova
-kännin tuotto: hyvä
-maku: ihan menevä
Lapsi on terve kun se leikkii mutta sairas kun ei osaa lopettaa
Kävin kaupassa. Ostoslistassa luki yhdellä rivillä: Kreikkalaisia oliiveja, vihreitä. Meinasi vaimo suuttua kun jätin kaupan hyllylle, purkissa kun ei lukenut sanaakaan siitä että olisi ollut ekologisesti tuotettua.
No en jättänyt kauppaan, mutta ilme ja nasevat kommentit taas piristi päivää kummasti:laugh:
Beenari joo kannattaa :D toki lrillpkin liimasivat 4 kertaa.. Ciidennen tein itse ku en enöä jaksanu soitella ku sama eestin poika aina laitto väärin.
Koulupäivä ohi ja nyt ruuan laittoon.Perkule, kun olis taas liikaa tekemistä[emoji51]