Just niitä. Eihän niissä jytyä hirveästi ole, mutta kun voi käyttää lyhyempää putkea jolloin se sujahtaa sievästi käsilaukun sivutaskuun ja onhan se muutenkin söpömpää. :D
Printable View
Noni virallisesti todistettu että ässä on pehmo [emoji85]
Alkasikko miettiä että 500 akku dripperin kanssa olis kyllä söpö :laugh:
Suosittelisin pitämään ampeerirajat kuitenkin max 10A, kun ei oo hajua mikä kenno siinä on... vaikka kyllä mä noilla 0.4ohm oon joskus ajellu MUT OONKI IHAN HULLLLU!!1 (teoriassa 10,5A) Loppuu aika lyhyeen muutenki ilottelu tollasilla vastuksilla ja 1000mah 18500akulla
Nyt kun näistä akuista puhutaan, niin sattumoisin pienessä nousuhumalassa tuli tilattua Samsungin ICR18650-26F akkuja niin uskaltaakos näitä käyttää yhtään missään laitteessa?
Sittenhän ne pitäisi käydä, ei taida olla yhtään setuppia alle tuon 0.8 ohmin.
http://i.imgur.com/13Z9Yfe.png
eikä minulla ole edes oikosulun pelkoa
Kemialtaan lienee mallia "ei turva kemiaa", eli itse en käyttäis kuin jossain piirillisessä esim. Vamo jne. joka ei kylläkään tulita edes alle ton 0.8ohm ja jossa on oikkarisuojaus, perus kauraa jossain läppärin akuissa josta puretaan akkuja höyryttelyyn kun sniiduillaan...joten varmasti mekaanisissakin käytetty (en suosittele edes ampeerirajoissa mekaaniseen)
Edit: oikeastaan en suosittele ollenkaan mihinkään, koska parempiakin on...mut mutu tuntumalla olen melko varma et esim. Joyetech eVic issä tulee toommonen ihan mukana/myydään eVicin akuksi.
Jatketaan offarilinjalla:
http://static.iltalehti.fi/fiidifi/p...51214HA_fd.jpg
Lainataas facea kun siellä oli niin näppärästi eräs foorumillakin kirjoitteleva jonka nimimerkkiä en muista kirjoitteli :D
"Ja ei sitten vaivauduttu uutisessa mainitsemaan että vaikka kuorissa lukee IMR niin kyseessä on LiNiCoAl kemiallinen kenno, kuten hyvin monet muut Panasonicin kennot. Oikea lyhenne olisi NCA.
Ja siis hybridi. Ei mikään mangaani akku.
Mikäänhän näistä 25R tai HE2 tai VTC4/5 jne ei ole IMR vaan hybridejä nekin ovat mutta kemialtaan LiNiMnCo. Eli NMC."
Ei siis mitkään näistä sampan, lg, sony yms hi-drain akuista ole suojakemia vaan hybridi akkuja :)
^ Ei kyllä maksa akut ihan hirveesti, että fiksumpaa ois kuitenkin ostaa jotain tähän hommaan paremmin sopivia akkuja, eikä väen vängällä käyttää semmosia mitkä voi potentiaalisesti aiheuttaa vaaratilanteita.
Niin mä vähän suunnittelin mutta ei ne nyt taivaasta syliin tipahda just tältä istumalta enkä oo höyryttelemättä sen aikaa kun kusti polkee. :o Ja jos ymmärsin oikein niin nuo 2500mAh akut on ok, niitä mä muutenkin lähinnä käytän.
Mä näkisin kyllä niin että hybridit esim. INR on kyllä "suojakemiaa" tosin erilaista kuin IMR (pahat kielet voisi sanoa jopa että modernimpaa teknologiaa)
ECF lainaus: " IMR chemistry has been around for quite a bit now, and are know for their safety, durability, high output, and lower capacity vs ICR. INR have a higher capacity potential, safety potential, and energy output potential than IMR or ICR but are still in the infancy stages of development. As for now they're very similar to IMR save for a few issues. INR batts tend to have more inconsistencies between cells, and do not last as many cycles as an IMR (AW IMR rated for >500 cycles, Samsung batteries rated to lose 40% capacity after 250 cycles).
Panasonic CGR18650CH lämpenikin suoraan oikosuljettuna jo vähemmän kuin AW IMR ja on sekin nyt jo vähän vanhentunutta "suojakemiaa" et sinänsä toi IMR ei ole mun mielessä enää muutenkaan se kukkulan kuningas edes turvallisuudessa.
Höyrygurujen on syytä ostaa kaihtimet ikkunoihinsa kun käyttäjä jarif on jostain syystä saanut selville henkilöt jotka ovat masturboineet imurilla :thinking:
Tais Jarilla olla korkki auki viime yönä...
:lol:
Nyt vasta huomasin tuon jarifin otsikoinnin ja LunkiLanden kommentti aukesi ihan uudella tavalla. :laugh:
Kevyttä fingerpori huumoria heti aamutuimaan :D Sinänsä kyllä Jarif:llä on totuuden siemen jutussaan että ihmisiä mielipiteineen kaikki on, jopa nekin jotka on keksinyt uuden laitteen höyryttelyyn tai perustaneet kaupan josta kyseisiä tuotteita saa valuuttaa vastaan vaihdettua.
Ei tämä puoli seittemältä herääminen oo mistään kotosin. Jos ottas parin tunnin tirsat >
Ihana olla töissä, kun sai yöllä varmaan tunnin nukuttua, jes.
Ihana olla vapaalla kun oli yön töissä.
Oli puhetta noista nesteistä ja makuaistin turtumisesta kun valittelin että mikään neste ei enää oikein maistu siltä miltä pitäis. Nyt totesin että mun makuaisti taitaa olla pahemminkin "rikki". :blink: Tein kaakaota toissa yönä ja eka hörppy oli niin karmea että koko paketti lensi roskiin saman tien. Ajattelin että se on vetänyt ilmasta kosteutta tai jotain ja mennyt pilalle. Noh, nyt toinen kaakaopaketti ja vieläpä eri merkkiä, sama karsea sivumaku! Ja maitopurkkikin on jo eri. Ja sitten tuli mieleen, että kun tuli kokeiltua Tampereelle tullut Burger King niin siinä pihvissä oli joku kamala sivumaku/haju (ei pahentunut, friikki vaan) ja ihmettelin vaan että tässäkö se hehkutettu Burger King sitten on, yäk. Ehkä siinä pihvissä ei ollut vikaa vaan mun makuaisti on vääristynyt niin pahasti että se tuntuu jo muuallakin kuin höyrytellessä. Muilla vastaavia kokemuksia? Pitääkö kaivaa sittenkin se eVod hetkeksi ja vetää joku mentholpitoinen jämäpullo, jos mun makuaisti on pilattu liian täyteläisillä ja hyvillä mauilla eikä se tyydy enää mihinkään. :D
No joo, mulla meni reilu puolikas normiaskista päivässä että ei kai riittänyt kokonaan maku ja hajuaistia viemään. :D
Jos se olis toi bättis kuitenkin kun kerran hanskillakin sotkenut makuaistia. Tullut jonkun verran kuitenkin sitä höyryteltyä. :D
Ei ole. :thinking: Ellei kovat kipulääkitykset voi vääristää makuaistia vielä melkein viikko niiden saamisen jälkeen. :confused:
Ei, kyllä sä oot raskaana.
Täällä on odoteltu ensimmäisiä höyryhäitä, nytkö aletaan odottaa jo höyryvauvaakin. :thinking: :D
Ihan selkee, oot varmaan ihmetelly miks rinnat on turvonneet ja kuitannu sen lisääntyneestä kourinnasta ja miettynyt miks navan ja "ison kainalon" välille on alkanut kasvamaan karvaviiva, siitäkin olet syyttänyt pimeää syksyä... Ja vielä toi hajuaisti, se on siinä. Nyt loppuu zkysiltäkin hyvä meininki :evil:.
Heinäkuun 10. päivä pamahtaa, kato vaan.
Kahvin suurkuluttajana on veemäistä kun ahkeran viikonloppuryyppäämisen jälkeen kahvi maistuu paskalta aina tuonne torstai aamusumppiin asti. Tämä on joskus kummeksuttanut, että mikä on tuo mekanismi.
Tuittu on vaan ryypiskellyt????