Liite 29622
Ihastuin näihin putkiin jo ennenkö omistin ainuttakaan! :3
Tuo putki oli siis eka vapemaili tälle vuodelle!
Löin tuohon tiffany blue aeolus liten kiinni, ja akkuineen painaa, vain n.145g!
Printable View
Liite 29622
Ihastuin näihin putkiin jo ennenkö omistin ainuttakaan! :3
Tuo putki oli siis eka vapemaili tälle vuodelle!
Löin tuohon tiffany blue aeolus liten kiinni, ja akkuineen painaa, vain n.145g!
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2017...b44cda6504.jpg
Tälläistä kuraa tuli hommattua [emoji85] Mr DHL saapunee alkuviikosta :)
Ammitti sai kaverin. Liite 29636
Lähetetty minun SM-A510F laitteesta Tapatalkilla
Kaiken uutuushömpän keskellä kaivoin vanhat sotaratsut kaapista jotteivat pahoita mieltään... Tankissa Defun ryynästä joka sekin on melkein jäänyt unholaan. TOIMII! :thumbup:
Liite 29641
Btw. Miten kuvat saa näkymään tuolleen isompana?? :thinking:
Tuplaklikkaat sitä kuvaa ja sit siihen pitäs pompahtaa semmonen ikkuna josta voit päättää kuvan koon.
Liite 29646
Pipettipullo ja pari modia. :) toinen hieman heikommassa hapessa. :P
Pakkaspäivä kun on, niin sulatin pakastinta ja samalla tuli myös inventoitua pahalle päivälle jemmatut niksat:
Liite 29648
Mikäli laskin oikein, niin vahvaa 100mg/ml-pohjaa löytyy 3,85 litraa ja tämän päälle hieman kevyempää 72mg/ml-versiota 3 desiä (yht. 4,15 litraa). Toistaiseksi mulla on mennyt "satasta" karvaa vaille vuoden aikana vajaat 3 desiä (tosin valmisnesteitä meni aluksi aika paljon), joten kyllä pärjännen näillä "jonkin aikaa" :D Omasta puolestani Valtio saa nuolla näppejään minun höyryverojen osalta. Näihin talkoisiin kun en aio osallistua ihan äkkiä :cool:
Tässä vaiheessa vaan kaduttaa että tuli MnM niksaa ostettua, olisi voinut kerralla säilöä jotakin kunnon tavaraa. No eipä tarvi parin vuoden päästä enää tiivareita, vg:tä ja tummanpunaista roseeviiniä sekaan :D
Täh? Onko M&M niksassa jotain vikaa? Mulla ei muuta olekaan... Katsoin äsken ja mulla on täyttä tavaraa 0,7 litraa. Jaa mutta tämähän oli kuvaketju... Hmm, no tässä työt odottaa tekijäänsä... Liite 29652
Liite 29653
Löinpä gooniin tämmösen tipin, mukavan näköinen. :)
Kohta voisi kiilloottaa tuon putken. :)
No böö, Venom höyryttelee:
http://i.imgur.com/Akgvo9x.png
Kiinnostaako vaihtaa tuo tm2 buddhaan ja vaikka kupariseen rig v2 kloonisettiin. :D ?
Onko tuo summit cappi vaiko vaan iso tippi?
Ehkä turhan aggressiivisesti kommentoin hintaa. Onnea myyntiin. :)
Tuo on ihan vaan iso tippi, pitäisi tilailla kunnon cappi tai pari mutta meinasin odotella että CSMNT tulee listoille...
Eikä herneitä nenään tuosta hinnasta, laitoin uuden hinnan kun kampekin on uusi - saa tietenkin tarjotakin :D
Noh, nyt on semmonen vaihe, ettei pysty osteleen tavaraa, niin kitisen. :D CCC-n sivuilta kattelin et niil ois tulevaisuudessa tarkotus tehä semmosia, niin siin samalla vois kimppaa katella sit? Mimmosia käppejä oot katellu.? :)
Joo sama, pitäisi vähintäänkin saada jotain vanhoja rojuja myytyä ennen kuin kehtaa uusia leluja ostella :)
Haaveena olisi pistää kohta tilaukseen Summitin delrin-cappi ja tuollainen Beastly Slam/Comp cap, ultemia sekin.
Ehdottomasti mukana kimpassa, Ultem on melkeinpä minusta parhaimman tuntuinen matsku tipeissä ja capeissa.
En oo viel päässyt kokeilemaan tuota kusimuovia, enkä tule kokeilemaan. ps. kupcake-capit näyttää kans hyvältä. d5:n valmistamana ofc.
Tarkoittaako "ultem" sitä väriä ja materiaalia vai? Onko jotain muovi, vaiko akryylisekoitusta ehkä? Vaiko mitä?
Oma muovi. ja ultem taitaa olla kauppanimitys tuolle.
Jep, virallisesti nimitys olla polyeetteri-imidi.
Eli tämä: PEI (polyeetteri-imidi)
Liite 29665
Kuvassa näkyvä messinki on kiillotettu kuvan jälkeen. :)
Ja käämipoket.
Liite 29666
Slowtechin laadukkaita kutistesukkia.
http://i.imgur.com/J1ftGwJ.png