Tua on tuo harraste topiccikin ---> http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...n-lisaksi.html
Tuuppaa sinne kans kuvatuksia, eivät katoa virtaan aivan niin nopeesti ku täällä :)
Aivan jäätävän hienoa käsityötä kyllä :hatsoff:
Printable View
Tua on tuo harraste topiccikin ---> http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...n-lisaksi.html
Tuuppaa sinne kans kuvatuksia, eivät katoa virtaan aivan niin nopeesti ku täällä :)
Aivan jäätävän hienoa käsityötä kyllä :hatsoff:
Laitetaan jatkossa tonne harrastuksesi osioon, ois noita kuvia paljo enemmänki jossain muistikuilla, mut laitellaa mitä löytyy.
Hienojahan nuo ovat. Käsin näprättävää riittää noissa. :thumbsup:
Tarvisko keittää vielä iltaplörö
Tänään ollut kyllä vauhtia liikaa vanhukselle
Rauha välillä Pappa..:laugh:
Ostan huomenna kaikki sun akut pois
Rupean kantamaan 70L rinkassa noita akkuja kyllä [emoji4]
Öööö.. Ooks ihan varma et tohon rinkkaan mahtuu kaikki Akut. Otan myös Transiitin akut valmiiks irti tänään jo. Ei tarvi sit mennä edes huomenna töihin. :laugh:
Haluutko muuten Pullaa Kaffeen kanssa? tiedän ottaa ku kotiin tuun töistä.:thinking:
Siis Leipomon kautta.:)
Ei paha..Virittelenkö vahvat piuhat valmiiks? Ja saunanpataan saa vissiin Kaffetta riittämin.:)
Taasko se ässä on täällä vauhdissa? :)
Ässä on aina vauhdissa
Itellä Efestin punasia, 2000 mAh :smoke:
Ite oon ainakin niin vainoharhanen, etten lataa akkuja muulloin kun olen itse paikalla ja hereillä.
Oli muuten elämäni kamalin/rankin työpäivä vaikka ei mitään erikoista joutunut ees tehä. Kädet tärisi vielä tänäänkin.
Panat on laatukennoja, en mä noita 3100mah purpleja koskaan ole pitänyt 10A rajaa korkeampina (ei ollu ainakaan mulle uutta tietoa että noi on panan kennoja).... sehän "vaarallisuus" nyt riippuu millä sturpöilla oot niitä kiduttanu, nyky trendi on vähän se, et mikään ei oo turvallista jos ei ole se Sonyn 35A. Tyypit miettii et riittääköhän 25R kun se kestää vaan "20A" jatkuvaa, vaikka se kestää sen saman kun se Sony ja vähän paremminkin + ne ajelee kokoajan alle 10A ja sitäkään ei jatkuvana, kuten nyt ei missään höyryttely käytössä.
Onhan siitä Sonyn 35A lupauksestakin hieman eriäviä mielipiteitä, siksi luotankin Samppaan, ne ei turhaa hyppää hypewagoniin.
Tai no ei kestolupauksesta Sonyn kohdallakaan, mutta mittauksista ja niiden manipuloinnista + ylimainonnasta.
Otahan Pappa huomenna Dripperilitkuja mukaan ni maistellaan Kaffeen kanssa. Pirtelöö löytyy täältäkin. Vedetään kaikki pois mitä löytyy, Omat ja muitten samalla :yeah:
Tässä muuten Samsung 25R, Sony VTC5 ja LG HE2 30A kuormituksessa:
Liite 19385
Jotain järkevää saanu aikaseks... Asekaappi + ammusboxi siirretty vaatehoneeseen varastosta pienen nenännyrpistyksen saattelemana. Hirvipaisti sulamaan huomista jatkokäsittelyä varten [emoji9] Jäi sit setupit vääntämättä tälle illalle :(
Itse oon niin vainoharhanen, etten osta efestejä/ultratulia/jne "halpa" akkuja:crazy:. Aina ennen akkujen ostoa luen myös mahdolliset testit ja käyttäjä kokemukset. Mulla onkin monta rullaa foliota kaapissa, tästä huolimatta uskallan kyllä jättää akut yöksi lataukseen, koska uskon että akkuni on laadukkaita ja että nitecore lopettaa lataamisen kun akku on 4.2 voltissa.
Se on Oulussa, mulla on nyt kotona mukana swan ja g-tube. Ja 0.4 setupeilla mennään. :unsure: No, yhtä suuri tai pieni riski se edelleen on kuin aiemminkin, nyt siitä vaan tietää ja hommaa turvallisemmat akut. Ei sitä sietäis heittää höyryttimiä nurkkaan siks aikaa. Tai no on mulla yks tollanen vihree turvallinen akku, mutta kun haluun höyrytä sillonkin kun se on laturissa. :D
Mitä efestejä sulla tuittu on 2100, 2500 vai 3100mahisia?
Ei oo kauaa ku tuittu sano että Sidillä ja evodilla pärjää hamaan tulevaisuuteen...
Joo kyllä lähtee laturit täälläkin yöksi seinästä
Noin vaan myytiin kulta vapari 4050 ja samaan aikaan normi myytiin 3850 :D
Muistikohan wapari pyytää waparilta luvan w-boxin myyntiin?
Oli näköjään normista 3850 tarjonnut jättänyt maksamatta ja poistunut ryhmästä, iski varmaan mitä tuli tarjottua vähän myöhässä :D
Swanissa 1000mAh ja g-tube 2500mAh
Ja silloin sä sanoit että ei oo kauan kun sanoin niin eRollista. :D
Joo, ei tee eVodilla mitään ja en tienny olisko pitäny itkee vai nauraa perseensä irti kun joku aika sitten maistoin miltä höyry maistuu ja näyttää protank kolmosesta sidin nokassa... :lol:
Tonnisesta en uskalla sanoa mitään mutta ton 2500mahisen pitäis olla sama kenno kun samsungin 25R eli pystyt sitä 0.4 vielä lämmitellä :D ne 3100mahiset on niitä 6,5A speksattuja.
Ne 2500 on LG HE2 kennoja, eli 20A, mutta LG:n ja Samsungin kennoissa toi lätkästy ampeeriraja on aika paljon kriittisemmin lyöty, kuin jollain muilla, joten en mä noiden kanssa lähtis murehtimaan.
Efest taas tuntuu plätkäsevän sen ampeerirajan, jolla akku nyt ei suoraan räjähdä :D
Lainaus:
Are Efest batteries Dangerous? The answer is no.
We tested the discharging current of the purple Efest IMR 18650 2500mAh battery is 35A and purple Efest IMR 18650 3100mAh battery 20A, this we indicate the "discharging current" is 35A and 20A. We had tested it and is safe to use on the ecig mods, flashlight, etc. before we release them on the market. We also received many positive feedbacks that said our purple batteries are perfect for sub-ohm devices. Our purple batteries were launched on Dec. 2013. We never received any negative feedback about our purple 18650 battteries from our customers so far.
Muistisääntönä oon pitänyt et Efesti lätkii piikkikestot ja muut jatkuvan keston.
Onko toi Tuitun 1000mah sit 18500 purpleja? Ne mulla ainakin kesti mitä nyt oli järkevää kurittaa akun keston huomioiden ja jämäkästä oikkaristakin selvis hyvin. 15A lienee akun kyljessä siinä. En ole perehtynyt minkä firman kenno se on, kun ei noita 18500 ole mitään järkeä paukuttaa kovin subeilla, lopuu löyly nopeasti.
Niin kuin Akkulan topicissa oli viestiä vaihdettu samsungin kanssa siitä miksei niillä ole Sonyn vtc4/5 kilpailijaa amppeerirajoissa, niin se samsungin vastaus oli aika selkeä....päätelkööt kukin suuntaansa.