.
Printable View
.
Niin, ne itsekkäät paskiaiset! Mieluitenhan minä ajaisin sisälle asti, mutta Oulu on niin köyhä maa ettei täällä ole varaa lämmitykseen, isoissa marketeissa on semmoiset hevosten kävelykonetta muistuttavat pyörivät ovet. Pirkanmaan Osuuskaupalla sentään on varaa pitää liukuovia. :crying:
.
.
Niin, tai kaikki ei ole niin itsekkäitä, että hommaa kakaroita tähän sairaaseen maailmaan ihan vain siksi että on joku joka kantaa kuoppaan. Btw, paljaallakin voi rouvaa ajella, ilman että tulee noita loppuelämän vahinkoja, kutsuvat niitä ehkäisypillereiksi. Voin suositella, toimii.
Toisaalta mikään ei vituta enemmän kuin ne kakarat siellä kaupassa, jos niitä sinne roudaatte, niin pitäkää ny jumalauta huoli, että ne pysyy aisoissa ja turpa kiinni.
Onko se häiriö korvien välissä että toiset ei halua lapsia, vapaaehtoisesti lapsettomat on koko ajan kasvava joukko, nykyään kun ei enää ole "pakko" hankkia lapsia ja asiaa uskalletaan kyseenalaistaa. Järkisyitä lasten hankkimiseen ei oikeastaan ole olemassa, vanhainkodit on täynnä yksinäisiä vanhuksia joita ei lapset pahemmin käy katsomassa eikä sitä tiedä onko lapset enää kantamassa vanhempiaan hautaan. Ainoa "järkevä" syy hankkia lapsia on se että haluaa niitä, jos ei halua niin silloin ei tosiaankaan kannata varmuuden vuoksi lisääntyä, on olemassa runsaasti heitäkin jotka lapsiaan katuu vaikka se onkin tabu.
Mitä helvettiä täällä tapahtuu?
.
Se on vaan jännä kun ihmiset itkee "vihaan huutavia räkänokkia" kun ne on itekin joskus ollu huutavia räkänokkia. Tietenkin jos oma suku on niin perseestä ettei sitä kannata jatkaa, niin minkäs teet.
Tsiisus pitääkö alkaa agressiiviseksi tästä aiheesta!! Minä tiedän monia jotka oikeasti katuvat lapsien tekoa ja kuten tuittukin sanoi niin sehän on tabu.Mä olen hoitanut lapsia 13 vuotiaasta ja aina rakastanut muksuja.Tiesin jo silloin haluavani lapsia ja sainkin 3 ihanaa poikaa[emoji173] En ole ikinä katunut enkä odota, että mua hoivaavat kun olen vanha.Jännä oletusarvo tuokin toisilla vielä tänäkin päivänä.
Oho
tuittu päästi kyssin sisälle ?
Mitäs täällä oikeen heilutaan? Vittu kunnon ärrinmurria pitkästä aikaa!
Jamo tosin puuttuu ?
Tosta muistuikin, että on olis jyviä kaapissa jos huomenna nakkais kattilaan[emoji39] Voisin elää poppareilla...