Mä en ole käsittääkseni tällä foorumilla ikinä koskaan kirjoitellu omasta työstäni mitään jotenka miksi mun pitäis avata omia työasioita täällä? Juoppohulluuskohtaus lässytykseen :lol:(tähän peukku)
Printable View
Menee mainostuksen puolelle mutta olkoon
Eli tämä testissä -> http://www.puffila.com/smok-tfv4-tas...mm-p-1539.html
Tämä on tuitulle!!!! Ostin sen aikuisten värityskirjan ja kyl mää niin paljon petyin kun ei siellä ollutkaan "aikuisten "kuvia[emoji21] no ei vaan..luonto aiheisia kuvia valitsin itselleni[emoji173] onhan tää aika ihana[emoji2]
Sen on lehti ja sen nimi Jallu / Kalle tai Playboy kyls tiät [emoji12]
Ato on sigen nokassa ja nyt quadi kiinni
Kummatkin vakiona tulleet hyviä [emoji106]
Pakko sanoa että Smokki kusettaa
Ainut negatiivinen on että kaipaa tehoa paljon että toimii
Triplet toimii mun mielestä paremmin kun quadit. Sextuplet oli pienoinen pettymys ainakin yhden tankillisen kokeilun verran. Vielä olis liuskalliset kaikkia muita testattavana :esmoke:
Eikös ookkin ihanan rentouttavaa väritellä. :love: Rauhoittaa mukavasti vaikka ennen nukkumaanmenoa kun suttaa vähän aikaa menemään. Oon innostunut sen verran että tekisi mieli hommata vähän parempia puuvärikyniä, itse asiassa ostin jo Stabilon tussit mutta ei ne sovi oikein kokonaisten kuvien värittämiseen. Oon käyttänyt niitä niin että puuväreillä väritän suurimmaksi osaksi, ja sitten joitain pieniä yksityiskohtia sitten tehostan tussilla. :cool:
Mun värityskirjassa on tietenkin PUPU, pöllö, siili, lohikäärmeitä, yksisarvisia jne. :laugh:
Mulla nyt ei ole mitään sitä vastaan et lopetetaan tämä väittely tähän, enkä olisi kirjoittanu yhtään mitään koko asiasta jos tuittu ei olisi lainannu aikaisempaa kirjoitustani, niin olisin antanu koko asian olla. Joka tapauksessa ihan fine et muutkin forkan lukijat tietää vähän missä mennään. tässä on vähän niinku yksi vastaan "jengi" joten katsotaan jääkö tähän vai tuleeko sieltä seuraava vatipää jatkamaan hyvillä heitoillaan. Minun puolesta jää tähän mut jos sieltä jatkuu niin täältä pesee myös :lol:
Mulla on myös paljon eläimiä, kukkia ja lisää eläimiä.Ostin aamulla ja selannut mistä alottaisi.Mulla on hyviä tusseja ja puuvärejä isot kasat kun muutenkin piirtelen niin ei tarvinnut ostella niitä.Varmaan tänään jo alottelen kunhan kerkiän[emoji2] pakko ruokkia junnut ensin[emoji173]
Mulla ei oo mitään hajua mistä on kysymys mutta en jaksais oikeen kiinnostuakkaan kenenkään henkilökohtaisista erimielisyyksistä sen enempää. Eiköhän kaikki oo fiksuja ja antaa olla, eiks je? ;)
E: @Rokuli