Huij paavo tappaa mut niksaan päässä soi kun kakarana ekan nortin jälkeen [emoji87]
Printable View
Huij paavo tappaa mut niksaan päässä soi kun kakarana ekan nortin jälkeen [emoji87]
Kieltämättä Waparin hääriminen Diablon taustavoimissa, on omaa tilaus intoa hillinnyt aika voimakkaasti. Vaikka tuskimpa meikän pennoset kauhean kaivattuja onkaan.
Joko kaikki meni nuq?
Kovin yritetään nukkuu mut ei siit tuu taas yhtää mitää
Kohta kello näyttää sen verran että pitää siirtyä konelta tabletille sänkyyn :D
Mä aattelin ottaa kohta melatoniinia ja kömpiä tunnin sisällä sänkyyn lukeen blogeja kännykällä kunnes nukahdan. :D Jos vaikka kahteen mennessä sais jopa unta
Kai iltapulu on luettuna tuon melatoniinin osalta :D Käytätkö melatoniinia? Mittauta verensokerisi! | Diabetes | Iltalehti.fi :laugh:
Vapaa huom.. eiku tänään, eli hereillä ollaan.
Bumbuloin just dripperin ja pistin rDNA30 nokkaan, ei tulita.:facepalm: Ajattelin että EI VOI HAJOTA kun kaiken kestänyt, ja ei onneksi. Oli vaan setuppi tippunut alle 0.4.
Jihaa saunasta juuri ja terassilla nyt dripperin kanssa [emoji8]
Mietin kyllä ite että pitäiskö kokeilla jos vaikka oliskin apua :D 2-4 kun kukun joka ilta.
Terassilla! :eek: Mä kävin kans saunassa ja paleltaa tässä sohvalla drippaillessakin, saati sitten että ottais ja menis puutarhatuoliin terassille. :lol:
Kannattaa! Itsehän käytän sitä vaan sillon tällön kun sillon vaikutus on tehokkaampi, mutta jatkuvassa käytössä se kait muuten muokkaa unirytmiä järkevämmäksi jos ei varsinaisista univaikeuksista ole kyse vaan juurikin "kukkumisesta". :D
Ei ollenkaan mitään semmosia ongelmia, tuntuu vaan ettei riittävästi höyryä irtoa eikä makukaan ole parhaimmillaan. Tai sitten tää on psykologista, mun pilvenmetsästys on menossa siihen pisteeseen että kohta mikään ei riitä. :D Kun ottaa silmän käteen ja katsoo niin kyllähän sitä usvaa puskee ihan pirusti. Tiedä sitten, ainakin zkys sanoo että mä teen laihialaisia setuppeja. :lol:
Mulla menee kanssa makuaisti välilä tukkoon ja tuntuu ettei mikään maistu miltään.
Mulla ei oo makuaisti mennyt, päinvastoin maistan hyvin vahvastikkin mutta nyt on ilmeisesti iskeny taas se kausi että kaikki maut vääristyy suussa eli ne ei oo semmosia miltä ne alunperin suussa maistui. Sotkettuna on bat mousea, pirtelöä, tributea, harvest berryä eikä mikään oikein uppois tällä hetkellä. Health potionikin alkanu maistua pahalle. :blink:
Jotkut höyryttelee pelkkää niksapohjaa pari pv. Nollaa makuaistin kuulemma.
Itse etsin oikein kunnon tuhkiksen päiväksi pariksi, ei mitään RY4sia. Sen jälkeen maistuu hedelmämaut taas.
Juu oon kyllä kuullu tosta nollauksesta... Tekis mieli decodee mutta sitä ei oo. Uppois varmasti, luulisin. :D Tietää yhtä varmasti kun vaikka sen kun yöllä alkaa tehdä ylitsepääsemättömästi mieli vaikka vaniljajäätelöä ja kaupat kiinni, mutta sitten kun taas pääsee kauppaan ei teekkään enää mieli vaniljajäätelöä. :rolleyes:
Paikalliselle 24h huoltsikalle siis mars :D
Onneks lähimmälle 24h huoltsikalle on 20km niin ei yleensä jaksa toteuttaa mielitekojaan. Mulle iskee herkkujen himo yleensä nimenomaan öisin. :D
Ai niin mun piti olla jo nukkumassa, öitä!
http://33.media.tumblr.com/c9e308182...suo9o1_400.gif
Eikai täällä vain lähetellä kotipoliisina verottajalle sähköpostia :lol:
voi nyt vittu millaseks mössöksi tapa o muuttunu :(
Vittu, eipä tullu palkka tänään :/ Jotain häikkää vissiin isommaltikin
Joo niinhän tuota näyttäs olevan. Eiköhän tuo tämän päivän aikana korjata...
Op,Danske,ja Nordea. Kansainvälistä häikkää sano.
Syyllinen selvisi - Kaikkien pankkien asiakkaita jäänyt ilman rahojaan - Uutiset - Talouselämä
Näemmä joka pankissa häikkää. Itsekin yhtä suoritusta odottelen mutta eiköhän tuo iltaan mennessä tilille napsahda.
Terroristien tekosia, joko saa pommittaa?
Haittaakohan tuo kaikkia tilisiirtoja vai vaan palkkoja? Perjantaina laitettu rahaa tulemaan tilille ja ei näy.
Olinko jostain lukevinani että jos omatili ja palkanmaksajan tili on samassa pankissa niin ei ongelmaa mutta jos kiertävät lenkin niin on ollut ongelmia. Itsellä oli ainakin tullu normaalisti, mitä nyt velkojat oli taas olleet ajatustakin nopeampia ottamaan omansa pois :blink:
Tuli heti mieleen se vittumaisen imelä mainos siitä kuinka euroopan unioni on parantanut eurooppalaisten elämää tekemällä pankkiasioinnista yhtenäistä/turvallista ja helppoa:whistle:. Nykyaikana muutenkin helvetin kummallista, että bittirahalla menee edelleen 2päivää siirtyä pankista toiseen.
Käsittääkseni koskee ihan kaikkia tilisiirtoja, mullekin on tavallinen tilisiirto tulossa eikä aamulla vielä tilillä näkynyt.
Saman pankin sisällä ongelmia ei ole, siinähän on kyse vain pankin omassa järjestelmässä tapahtuvasta muutoksesta.
2 päivää ei saa enää kestää (pl. viikonloput), EU-säännös takaa sen että ennen 18.30 tehty suoritus näkyy seuraavana arkipäivänä vastaanottajan tilillä.
Muistin väärin sen mainoksen : https://www.youtube.com/watch?v=14ALwcjuBhU
Notta kyllä mulla edelleen on semmoinen fiilis, että tuo 2 päivää menee edelleen :D..voin toki olla väärässäkin.
EDIT: Radiossa lupailtiin että ongelma korjaantuu puoleen päivään mennessä, kieltämättä kovasti haluais tuon palkan jo saada tilille :D
Kolmoselta tulee sähkötupakkapropagandaa taas. "Voi kauheaa, sähkötupakka on räjähtäny suuhun" :D
Jaahas tarvisko lähtee katsastamaan se porin "uusi" puuvilla kauppakeskus
Palkkakin suvaitsi viimein saapua tilille :)
Hitto miten tota mähmää kertyy ikkunoihin ja peileihin! :glare: Voin vaan kuvitella miltä läppäri näyttää sisältä päin kun se saa suurimman osan höyrystä kun koneella aina höyryän, pääasiassa n. 2-2,5 metrin päässä tuosta tahmaisesta ikkunasta. :unsure: