Huomenta. Kuis täällä höyryy?
Printable View
Huomenta. Kuis täällä höyryy?
Huomenta! Vielä höyryää ihan mukavasti formulalähetystä kattellen. Höyryttelyn mukavuus kärsii hieman, kunhan natiaiset tupsahtaa tupaan, silloin pappa siirtyy parvekehöyryttelyyn.
Ei mitn tekemistä, kämppäkin on siivottu, Musti ja Mirri aukeaa vasta kympiltä joten odottelua siihen asti[emoji52]
Täällä sama, paitsi että on pitänyt puoltoista vuotta sitten siirtyä kokonaan parvekehuurutteluun :) toisaalta, tässä varmaan säästää jokusen millin nestettä päivässä kun ei millään viitsi näitä reinoja vetää jalkaan jatkuvasti. [emoji106]🏼 sisällä höyrytellessä olin höyrykone 24/7.
Mä höyryttelen sisällä vaihtelevasti, iltaisin pojat vetäytyy huoneisiinsa niin silloin ainakin ja nyt ihan vapaasti, koska isommat nukkuu krapulaansa pois [emoji38] ennen neljää ei niitten ovi aukea ja nuorin on kaverilla yötä.
Jaahas. Aamukaffee turpaan ja sit klo 11 alkais talkoot eläinten hautausmaalla
Huomenta. Miten mä oon näin aikasin hereillä ilman että kello soi?
Sieltä siis :)
Eipä ollut välkkyä jättää ikkuna auki yöksi. :facepalm:
Nokka vuotaa?
Mjaah, vois kait sitä täälläki aktivoitua. Mistäs sen irkkichatin löytää ja voiko siellä sitte käyttää tätä samaa käyttäjätunnusta ko täällä forkallaki? Voisin sinnekki eksyä, kait
siellä voi käyttää huumeita ja ostaa pistooleja.
no ei kyllä tästäkään päivästä pääse firma tiliä tekemään, mulla kyllä palkka juoksee rosenttitunneilla koko ajan
varsinaista tuottavaa duunia tehtynä ehkä yhden tunnin edestä ja kuudes tunti alkaa olla jo pitkällä
tulipahan tuo powerbankki ainakin ladattua täyteen ja parit star trekin jaksot väijyttyä netflixistä
kohta nuo pyörähtäs 100% tunnit käyntiin
Johan ne pitäis tuossa vaiheessa pyöriä, 2 ekaa 50% sen jälkeen pomppaa 100% tunneille.