Mäki kestän kolme minuuttia. Sisältää pukeutumisen ja höyryt. :thinking:
Printable View
Mäki kestän kolme minuuttia. Sisältää pukeutumisen ja höyryt. :thinking:
30 tippaa Spearmint aromia tommoseen 10ml niksabaseen.. FAIL !! :blink:
666 sivua ärsytystä:thumbsup: Kovasti tuntuu ärsyttävän:laugh:
Ärsyttää muuten atmos labsin nesteen surkea taso:confused: Ensimmäinen valmisneste ko firmasta ja melko varmasti viimeinen! Nuohan on ihan vettä tana, jokainen tietää kun pesee vaikka clearon etc niin alussa sinne jää vettä ja höyryt on senmukaisia, tämä on just semmosta, voi hyvät hyssykät.
Duunipäivän jälkeen modin pohjanapin jousi päätti laueta ns. käsiin kun sitä piti hiukan säätää X-( Onneks löyty vihdoin ja viimein.
666 number of the beast...
Kinkkua täällä VIELÄ paistellaan.
Loppukuorrutukset meneillä.
Uuni ihan vitun sooseissa, tosta rasvapellistä mitään hyötyä ollut. Ovea myöten rasvat siellä sun täällä.
No ei täs nyt mitään mut muijan mummolaan mennään joka vuosi koko suvun voimin ihan naurettavan aikaisin syömään joulupuurot ja pitäs viel ennen sitä ehtiä käydä loput lahjatkin ostaa. Huokaisu.
Eli ei unta taas tällekään jouluaatolle. Joka vuosi käy näin et muutamilla nukutuilla tunneilla mennään hymyilemään ihmisille.
Onneks sen puurosession jälkeen on pari tuntia välissä ennen ku lähdetään varsinaiseen paikkaan viettämään joulua.
Miksi, oi miksi niin moni jättää käyttämättä kinkkupussia? Helppoa ja ei tartte putsailla uunia.
Tulee parempaa ilman B-)
Moi taas. Klo 4 pääsin nukkumaan.
Nyt jouluostoksille vielä hakemaan ne parit kriittiset tapaukset.
Päätä särkee....
39.8 astetta kuumetta ja keuhkoputken tulehdus. Vaimokkeellakin alkoi just kuume nousta, kyllä näistä on hyvä joulu tehty X-(X-(
Ehin jo tääl kiroo 28vapeslater:in sähläyksen tiivareiden kanssa, eilen saapu samalla tilatut pohjat (just vape 247) ja kappas siitä puuttu täysin sitten mun niksat... luulin jo pääseväni kokkailee jouluna mutta ei... P*rkele!
Vitun kissanristiäiset. "No kun pitää niissä käydä". Paskat.
Ja kun/jos joku tuosta mielensä pahoittaa ja ilmaisee tuntemuksensa, vastaus on...?
Että meille saa tulla jos haluaa, mutta mä en oo 24 vuoteen viettäny joulua missään muualla ku kotona, enkä aio tapojani muuttaa.
Ja sitäpaitsi, mulle ja emännälle joulu on lepopäivä kun saadaan olla ihan perheen kesken kotona kalsarit jalassa, syödä hyvin ja levätä. Minä en perkele siitä luovu. Kaikki turha stressi ja vaivannäkö saa pysyä meiltä kaukana.
Olisit menny vaan Lähderannan Smarkettiin loppuillasta, niinku ite tein hankkiessani viimeset jouluostokset: koppa kaljaa, makeita sipuleita (äipälle, kun se puhelimessa itki, et oli unohtanu ... en tiiä mihin tarvitsi) ja maidot pyhien cappuccinoja varten. Siellä oli just ja just vähän enemmän porukkaa, ku normaalina arki-iltana, mut henkilökuntaa varattuna "jouluruuhkaan" aivan törkeesti, joten ei todellakaanm tarttenu sekuntiakaan jonottaa kassalle!
Mutsi valittaa että tulee vapottelusta päänsärky imelän hajun takia. Haju allergia kuulemma.